Miksi?

Millä perusteella aloitukseni
on täältä maailman menoa palstalta poistettu?

Jos puhun Jumalasta, niin Suomessa siihen on
täysi vapaus, täällä ei kielletä sitä
onhan tämä ainakin vielä toistaiseksi
kristitty maa.

Maailman menoon kuuluu myös taivaallinen näkökohta.

13

750

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinä aikoina.

Kaikille riistäjille ei pidä antaa periksi. Itse en ole niin "uskovainen" mutta kirkoon kuulun. Kiva ,että naisiakin saadaan palstalle.

• taktikkaa.

Muuten ei selviä muiden joukossa.

• avarakatseinen

... "Runotyttö" maallisista.
      Tekstisi on siirretty tietysti "taivaallista menoa" palstalle.

Ja Jumalasta puhuminen = kirjoittaminen on samanlaista kuin URHEILU-TIETÄJÄN tekstit.
      Jokaisella on oma mielipide!
      Ja puolet maailmasta on sitä mieltä että yhteinen jumala on Jahve = Allah; ja sitten vasta näitä näkemyksiä piisaa.
      Parempi kysyä OULUN -Isiltä, miten asiat on?

On ne suomalaisetkin vietäviä, uskotaan heti milloin mihinkin maailmanmenoon, olis Lalli tappanut aikoinaan koko Henrik-piispan seurueen, niin uskoittais edelleen UKKO-ylijumalaan.
      Eikä kommariaate olis levinnyt niin tolkuttomasti, kuin se aikoinaan teki. Olisi riittänyt vain sivusta seuraaminen Venäjän/NL:n 70 -vuotista kokeilua!

• ,,,,,,,,,,sdf

Maailman menoa

"Keskustele päivänpolttavista kotimaan ja ulkomaan uutisista."

Löytyy palstan alusta, olet siis väärällä palstalla runoilemassa.

• hihihii.

Kiitti itelles.

• sallittua

• Kiitos vihjeestä.

• siellä >
        Kiitos vihjeestä. kirjoitti:

Tallensin viestisi.

linkissä oli sen(joukkoliikenne)palstan seriffin vastaus asiaan. Tämän palstan seriffi hyväksyy linkitykset, kunhan niissä on jotain asiaakin, eikä pelkästään linkkejä, näin muistan nähneeni erään poiston yhteydessä kirjoitetun. Käsittääkseni Suomen laki(ja suomi24:n säännöt)sallii linkittämisen, kunhan linkeissä oleva on sääntöjen mukaista, vaikka tietyt tahot aikanaan sitä yrittivät kieltää, googlekin linkittää:)

"Keskusteluissa ei saa:
        -Linkittää tiedostoihin tai sivuille, jotka sisältävät ihmisiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa."
        http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot

• linkittäminen
        Kiitos vihjeestä. kirjoitti:

Tallensin viestisi.

oli sääntöjen mukaan kiellettyä, tämä ei ole Jippii.

• keskitys-
        linkittäminen kirjoitti:

oli sääntöjen mukaan kiellettyä, tämä ei ole Jippii.

leirille suomessa ? Herää pöhnä pää !

• Huvittunut-1Hitman-1

jeesus on muualla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      41
      3153
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      70
      2509
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      60
      2329
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      94
      2184
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1954
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      1595
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      129
      1547
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      170
      1495
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      89
      1475
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      378
      1435
    Aihe