Tarjolla ois 16" alut, ei kolhuja eikä naarmuja. Kesärenkailla pintaa 3-6 milliä. Jako 113,5.
Alut
10
662
Vastaukset
ja mihin hintaan?
- Fox
Itä-uusimaalla, ja tarjousten perusteella.
Fox kirjoitti:
Itä-uusimaalla, ja tarjousten perusteella.
itse asun vantaalla, ihan sipoon rajalla.
- Fox
jannetin82 kirjoitti:
itse asun vantaalla, ihan sipoon rajalla.
Vanteet ovat Loviisassa.
Fox kirjoitti:
Vanteet ovat Loviisassa.
kun en viittis ajaa hukkaa, jos ei päästä hinnasta sopuun tai malli ei miellytäkkään.
- Fox
jannetin82 kirjoitti:
kun en viittis ajaa hukkaa, jos ei päästä hinnasta sopuun tai malli ei miellytäkkään.
Eli Foxin Evolution mun käsittääkseni, tosin siitäkin näyttäisi olevan uudempia versioita. Kuitenkin vanhemmat evot eikä tämän vuoden. Niistä näyttäisi pyynnöt olevan kolmestasadasta ylöspäin, joten jotain sitä luokkaa.
Fox kirjoitti:
Eli Foxin Evolution mun käsittääkseni, tosin siitäkin näyttäisi olevan uudempia versioita. Kuitenkin vanhemmat evot eikä tämän vuoden. Niistä näyttäisi pyynnöt olevan kolmestasadasta ylöspäin, joten jotain sitä luokkaa.
maksukyvyn ylärajalla, tartee zekata miltä nuo näyttää, tuleeko mimmoset renkaat mukaan?
jannetin82 kirjoitti:
maksukyvyn ylärajalla, tartee zekata miltä nuo näyttää, tuleeko mimmoset renkaat mukaan?
mul on melkein samanlaiset jo alla.
- Fox
jannetin82 kirjoitti:
mul on melkein samanlaiset jo alla.
Mitään ei saa ilmaiseksi, mut asia selvä. =P
- Fox
Panivirhepaholainen päässyt mukaan, eli se jako on 114,3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648223Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 76928
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25826
- 55823
- 64812
- 12810
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713