ISSIKKA VAELLUS KYSYMYKSIÄ

sifone

Olisiko kenelläkään suositelle hyvää issikkavaellus tallia? Siis viikonlopun (Pe-SU tai La-Su kestävää.)
Jossa olisi mahdollista ratsastaa niin aloittelijan kuin hieman kokeneemmankin.
Kaverini on ratsastanut hieman, eli hallitsee hevosen käynnissä ja ravissa, osaa voltit jne..
Ja itse olen ratsastanut enemmän, pärjään maastossa yksin jne...
Eli mistä löytyisi viikonloppuvaellus, johon molemmat voisivat osallistua?
Ja paljonko siellä on keskimäärin ratsastusta /päivä ja onko muuta hevosen kanssa touhuamiseen mahdollista? uitto, harjaaminen jne... Tai muuta toinintaa?
Kiitos jo etukäteen! =)

28

6314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pottupatti

      www.easydoing.fi tai
      www.easydoing.net tai
      www.easydoing.com

      en muista mikä noista...:D

    • olen tyytyväinen

      neljättä kertaa itse menossa!! Toivonharju tallin nimi!

    • sbre

      Suosittelen lämpimästi Torpin tallia (Pukkila). Saatte laatua ja vauhtia sieltä. Toinen on talli perla (Mäntsälä).

      • horse___

        Heippa! Itse olen käynyt Rukan Ku-ru tallilla : ) Siellä oli oikeen mukavia issikoita ja kaikki niistä on tullut Suomeen Islannista, en tiedä järjestetäänkö siellä viikonloppu vaelluksia mutta ainakin kesäleirejä, hepat ovat mukavia ja kilttejä ja siellä sopii ratsastaa vaikka ensikertalaisen (:


      • horse___
        horse___ kirjoitti:

        Heippa! Itse olen käynyt Rukan Ku-ru tallilla : ) Siellä oli oikeen mukavia issikoita ja kaikki niistä on tullut Suomeen Islannista, en tiedä järjestetäänkö siellä viikonloppu vaelluksia mutta ainakin kesäleirejä, hepat ovat mukavia ja kilttejä ja siellä sopii ratsastaa vaikka ensikertalaisen (:

        http://www.kurutalli.fi/

        Elikkä tuo


    • Jenkki

      Meet googleen ja kirjoitat Aventuro elämystalli ja lue sieltä lisää mut se on varmasti ihan kiva!

    • Taruliina2011

      Hei, suosittelen Starhill Stable Sysmässä. Mukava talli jossa olen osallistunut jo moneen kertaan vaelluksille.
      Heillä on nettisivut. Suosittelen. Tallissa on islanninhevosia ja ne vasta ovat mukavia.

      • kaisa

        Starhill stable on aika huonossa maineessa nykyään,en suosittele.Pulkkilan harjun lähellä on joku issikka paikka.Onko kenelläkään kokemuksia?


    • annaliisa85

      kaisa, miksi et suosittele starhill stablea? ja mistä tulee huono maine?

    • organic27
    • ronja--------

      Retkiratsuilla, Laukaassa on näitä issikkavaelluksia, siellä on monenlaisia issikoita, itse olin vain tunnilla, mutta aion mennä sinne maaliskuussa vaellukselle :) http://www.retkiratsut.net/

    • 14+9
    • MOIKKA

      Moikka, suosittelisin hestbakkia (Lohja) se on ihana paikka ja aivan ihanaia ja kiltejä hevosia, maastot ovat siällä aivan upeita niin kiun koko paikka, siis suositelen lämpimästi!

    • tölttis

      me käytiin siellä sysmän starhill tallilla keväällä.oli kauhea pettymys

    • kesävieras

      EI ihme,se ponitalli.Mikähän se ratsastuskoulu olikaan samalla paikkakunalla? Joku Salla?

    • Jooheppajou

      Parhaita mun mielestä ovat Tuulensillan talli, Lapin Saaga ja Wanhan Niskalan Issikat.

    • Satu25

      Starhill Stablea en itsekkään suosittele. Henkilökunta oli tyly ja vaelluksen jälkeen oli sellainen maku, että en kyllä ollut saannut mitään vastinetta rahoilleni.

    • ratsastaja123

      Läysin keskustelun googlen kautta ja olen kyllä eri mieltä Starhill Stablesta! Jos juuri teidän maastollanne on ollut tyly henkilökunta, niin ottakaa ihmeessä yhteyttä tallin omistajaan! Ei hän voi muuten tietää että henkilökunta ei osaa asiakaspalvelua! Ainakaan Tuulin maastoissa ei ole mitään sanottavaa, ei maastojen tai asiakaspalvelun suhteen!

      Miten Satu25 sitten koit maaston? Kerroitko etukäteen selkeästi tasostanne ja siitä, millaiselle maastolle haluat? Oliko koko maastoporukka tyytymätön vai vain sinä? Yrittäjän kanssa kannattaa aina keskustella eikä sitten huudella netissä perään.

    • 3211

      Ratsasja123 on tallin edustaja, vakio vastaus heiltä arvosteluihin.olen lukenut jostain muulta palstalta saman.aika suurreellista ja välinpitämätöntä touhua taitaa olla niin asiakkaita kuin henkilökuntaakin kohtaan.saattoihan sadullla olla tallin omistajakin maastossa...kyllä netissä saa huudella perään, suomessa on onneksi vapaus sanaan ja mielipiteeseen. Ps. Hevostallinetistä tämän tallin arvostelut hävisi jonnekin..

    • ???

      Starhillilla on tosi hyvät vaellukset!! Luotettavat hevoset, ja ainaki mun mielestä henkilökunta on ystävällinen, ei tyly.

    • Starhill
    • issikka

      Mun mielestä Starhill Stable on ihan paras paikka! Tosi mukavat ohjaajat ja opettajat ja ihanat hevoset. Voin suositella paikkaa!

    • saska

      Onko starhill jo lopettanut? Se on ollut myynnissä

    • Stakuriarakastava

      Käyn usein Starhill Stablella ratsastamassa ja olen tykännyt aivan hirveästi henkilökunnasta ja hevosista. Henkilökunta sekä hevoset ovat niin osaavia.
      Suosittelen jokaiselle!

    • Puhis55

      Tiurantallia, Toivonharjua ja Talli Solfaria voi suositella, järjestävät yön yli vaelluksia.

    • ratsastajaa

      Vanha keskustelu, mutta käyn aika usein Starhill Stablessa(tai nykyisin vaellustalli Starhill) ja olen käynyt monta vuotta välillä säännöllisemmin ja välillä epäsäännöllisemmin. Mutta en voi muuta kun suositella paikkaa, ihan paras talli! Kivat ja luotettavat hevoset ja maastot ovat todella ihanat! Olen käynyt monella muullakin issikkatallilla mutta mikään muu ei ole ollut yhtä kiva kuin Starhill.

    • Maijuliisa-

      Toivonharju jo vuodesta 1999, ei petä ikinä!

    • 1ssu

      vaelllustalli toreson.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe