Myydään tarjousten perusteella noin 2 vuotta vanha parta-agama uros jeppe hyvään kotiin. Terraarion mitat on 70x37x41cm. Mutta Jeppe tarvitsisi mahdollisimman pian uuden isomman terraarion. Mukana tulee "lämpöluola" joka ei ollut kovinkaan halpa, lämpölamppu, uvb-valo (joka pakollinen liskoilla), siihen kuuluva muuntaja sekä tietenkin jotain tekokasveja mitä jepellä tuolla terraariossaan onkin. Elikkäs täysin toimiva paketti. kuvia löytyy.
Myydään Parta-agama ja tarvikkeet
9
3980
Vastaukset
- kiinnostunut..
Missäpäin partis asustaa? 60e
- kiinnostunut........
60e ja pelkkä lisko..
- jenni.saari
kiinnostunut........ kirjoitti:
60e ja pelkkä lisko..
partis asustaa raumalla ja erikseen en sitä myy...
- kiinnostunut...
jenni.saari kirjoitti:
partis asustaa raumalla ja erikseen en sitä myy...
Osaatko sanoa jotain hintaa suurinpiirtein. Meillä on ennestään iguaani, vihervesiagama, kilpikonnia ja käärmeitä eli kokemusta löytyy.
- ostaja ehdokas
Agama ja terraario 80e
- Aimo.hypponen
Terve, et myy agamaa pelkästään? mitä pidät kohtuullisena korvauksena liskosta ja sen tavaroista? täällä sille olisi jo isompi asumus valmiina ^^ 180Lx50Kx50S.
jos olisit niin ystävällinen että vastaisit mailiini ja laittaisit vaikka pari kuvaa myös ^^
T.Aimo Hyppönen - jefu jätkä
paljo maksais koko pakette vai onko se jo menny ?
- tessarossa
Moi!
Joko olet saanut agamasi myytyä?Missä päin asut?Ja mitä se maksaisi? - Anonyymi
Ollut 3kolme parta agama elämän aikana että hyvä koti olisi täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798