Elikkäs onko joku nähnyt tota sarjaa? Minkälainen on? Se kait vissiin alkaa näkymään nelosella joskus millon lie, mutta mutta...
The 4400?
8
2908
Vastaukset
- jo.....
No sehän tuli jo maikkarilta tänään klo 14:00. Olsit kattonnu.
- S.R.I.
Heko heko... Sarja alkaa Neloselta ensi torstaina, että äläpäs valehtele.
- Noinkohan
S.R.I. kirjoitti:
Heko heko... Sarja alkaa Neloselta ensi torstaina, että äläpäs valehtele.
Suakin taas vedätetään...
- juupsis
No vaikka ois näkyny niin on niitä muitakin keinoja kattoa ku telkkarista.......................
- Porgis
Kyllä siinä ensimmäiset viisijaksoo oli ihan hyviä mut sit en enää jaksanu kattoo. Aikalailla tasapaksua ja kokoajan vatvotaan samoja asioita...
- min vain täällä
olen nähny ja hyvä on eka kausi on kattonu kokonaan ja toisesta kaudesta 5 jakso!!! hyvi on ollu kaikki mutta etenkin 5ekaa jaksoa oli mahtavia
- minä vain täällä
sarja on jo alkanut nelosella tulee torstaisin klo 22.00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880