Muistelen lukeneeni jostain, että leninin kuoltua hänen aivonsa onnistuttiin kuljettamaan Saksaan analysoitaviksi ja niiden havaittiin tutkimuksissa olevan pahasti kalkkeutuneet ja niitä pidettiin prostituoidun aivojen kaltaisina.
Leninhän ei ollut kuollessaan vielä mikään vanha. Tonnäköisesti Leninin aivojen tuhoutumisen ja kuoleman aiheutti vähitellen pahentunut aivokuppa, joka vaikutti mitä luultavimmin myös hänen käyttätymiseensä ja toimintaansa poliitikkona.
Lenin-sedästä
7
790
Vastaukset
- ovatkaan
prostioidun aivot? Entäs asiakkaan aivot?
"...niitä pidettiin prostituoidun aivojen kaltaisina."- aivojen olevan
jatkuvan tahkoamisen tuloksena melko tahmean näköiset, kaipa se kaikki sakka vähitellen liikkuu makuuasennossa työskennellen selkärankaa myöten päähän.
Oliko se kuppa mikä aiheutti suuruuden hulluutta vaiko syfilis?
Asiakkaan aivot eivät ole relevantit, koska tunnettu tosiasiahan on että jompikumpi seisoo.
Siellä ei siis tapahdu toimituksen aikana mitään muutoksia vaan ne säilyvät suihkunraikkaana. - Öllerö
aivojen olevan kirjoitti:
jatkuvan tahkoamisen tuloksena melko tahmean näköiset, kaipa se kaikki sakka vähitellen liikkuu makuuasennossa työskennellen selkärankaa myöten päähän.
Oliko se kuppa mikä aiheutti suuruuden hulluutta vaiko syfilis?
Asiakkaan aivot eivät ole relevantit, koska tunnettu tosiasiahan on että jompikumpi seisoo.
Siellä ei siis tapahdu toimituksen aikana mitään muutoksia vaan ne säilyvät suihkunraikkaana...taitavat tarkoittaa samaa synninteolla hankittua sairautta.
Muutama kuukausi sitten tuli televisiosta Leninin vaiheista dokumentti. Patologi kertoi siinä, että Leninin aivojen toinen puoli oli surkastunut pähkinän kokoiseksi. Aivoverisuonet olivat kalkkeutuneet niin koviksi, että niistä lähti metallinkaltainen ääni niitä napautettaessa.
- Mausoleumista
Venäläisen mittapuun mukaan Leniinillä oli siis sangen normaalit aivot.
Ehkä jo ensi vapuksi Leninin muumio jauhetaan vasemmisto-intelligentsijalle lemmennostatusaineeksi, kuten ikääntyneet suomalaiskommunistitkin ovat jo pitkään meilläkin odotelleet. Kapitalistinen Viagra kun ei tuota luokkakantaista stondista. - Kartsa
Sosialismin noususta ja tuhosta 3-osainen sarja nyt toukokuussa. Mahtaakohan ohjelma kertoa Leninin aivojen tilasta?
Infoa täällä:http://historia.yle.fi/teeman_historiadokumentit- katkelma
"Parin sadan vuoden ajan sosialismi oli yksi historian johtavia aatesuuntia. 1970-luvulla noin 60 % maailman väestöstä eli valtioissa, joiden hallitukset tavalla tai toisella olivat sosialismin kannattajia."
Parin sadan vuoden ajan? Marx kirjoitti pääomansa 1860-luvulla. Eikä se heti valtava menestys ollut.
Mitenkähän tuo 1970-luvun tilanne mahtaa olla, vai onko esimerkiksi Ruotsin demarihallitus laskettu sosialismin kannattajaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471