"Olet onnellinen, jos et tunne halua muuttaa yhtäkään asiaa elämässäsi" ... Oletteko samaa mieltä?
Onhan se totta, että vasta jälkeen päin huomaa, että silloin kaikki oli niin hyvin...
Mistä teidän onni koostuu?
Yks sanonta
7
388
Vastaukset
- nämäkin
" Kell´ onni on hän onnen kätkeköön"
" Ei onni kärsi katseit´ ihmisten "
Taitaapa olla Eino Leinoa.
ja "onni tulee eläen ei etsien"
joku viisas ihminen on kai joskus näin sanonut...osittain perää, että vasta jälkeenpäin huomaa..
Ja sellanenkin sanonta, tarkkaan en muista; "voisimme olla aika onnellisia,
jos lakkaisimme niin hemmetisti yrittämästä olla onnellisia :))
- sitähän onni on
Oma turvallinen koti, kiltti mies, terveet lapset, työ (joskin parempikin voisi olla), vanhempiin ja sisaruksiin hyvät välit, rahaa sen verran että toimeen tulee. Siinä jotakin. Mutta mietipäs jos jokin onnen osanen särkyy...se vaikuttaa heti muihinkin osiin ja romuttaa lopulta ehkä kaiken. Ketjureaktio on valmis. Esim. jos terveys menee, saattaa mennä työkin ja sitä mukaan raha ja sehän taas heijastuu koko perheeseen jne.
- ..................
ei huolta huomisesta
ei muistoa eilisestä - onneton
Pienen pienistä murusista se on päivittäin kasattava. Muuttaisin niin monta asiaa elämässäni jos siihen kykenisin, jos jaksaisin...
Totta on, että vasta menetettyäsi jotain, huomaat miten tärkeää se oli.
Minun elämässäni on juuri tällä hetkellä niin paljon menetyksiä ja surua, että on vaikea löytää niitä pieniä onnenhippuja jaksaakseen yli päivän ja yön taas seuraavaan samanlaiseen.
Pieniä onnen hippuja tavoitan, kun aikaisin aamulla menen kuistille ja haistan kesän.- lintu sininen
miltä tuntui itse ollessani elämäni "palaneilla raunioilla"...
Toivon Sinulle kaikkea hyvää. Toivoa, voimia, rohkeutta, että jaksat nousta uskoen parempaan, voidaksesi tehdä ratkaisuja jotka johtavat elämäsi avarammalle, aukiolle jossa eteesi aukenee paremmat näkymät.
- lintu sininen
monista, monista asioista...tässä joitakin: terveys on yksi merkittävimmistä onnen aiheista...ilman sitä ei muista asioista voi nauttia täyspainoisesti.Onnellinen olen myös siitä että olen elämässäni löytänyt tasapainon monien kiirastulien läpi kulkeneena, selvinnyt ehjin nahoin tulematta katkeraksi. Niinkuin joku viisas on sanonut että se mikä ei tapa-vahvistaa.Lisäisin myös että jalostaa, opettaa, kehittää meitä yksilöinä .Elämä opettaa jos tahtoo oppia...ja mitä menetettävää meillä on?
Itsemme. Se ettemme uskaltaneet...tahdon elää eletyn- en "elämätöntä" elämää.
Olen onnellinen siitä että asun pohjolassa jossa on rauha, maassa joissa naisilla on oikeus olla itsenäinen yksilö. Onnellinen olen myös siitä että rebellinen murkkupoikani on kasvanut vastuuta ottavaksi nuoreksi huumorintajuiseksi romanttiseksi mieheksi joka pitää omaa kultaansa kuin kukkaa kämmenellään, olematta itse tohveli =)). Ja kasvukivut itsenäiseksi ihmiseksi tulosta on enää kuin haalistuva muisto...
Onnellinen olen siitä että aloin maalata 15 vuotta sitten öljyväreillä, vielä onnellisempi taidenäyttelystäni...siitä että siellä vieraili ihmisiä jotka omivat iteslleen tauluja joista he tulkitsivat niiden sanoman..juuri niinkuin olin sen pensselillä kankaalle sivellyt.
Ja hyvin onnellinen olen siitä, että tieni meni ristiin enkelimiehen kanssa, joka jakaa elämääni niin kauniisti Prinssinolemuksellaan.
Tuossa joitakin....nyt on lopetettava ja annettava suunvuoro muillekin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794634
- 503852
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512591Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161735Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271607Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131521- 161394
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121339