raitista vappuaatto ehtoota. Jotenkin näyttää vaan siltä että aika monella ei kyllä olekkaan sit raitis aatto, mut eihän se haittaa. Mut olkaas sitten kuitenkin ihmisiksi, ei saa tapella ja kätistä.
Ratkiriemukasta
10
456
Vastaukset
- Ilari_Hupsiowaara
liittyy haittavaikkutuksina laulu ja oksentelu mutta se voitaneen sallia näin vappuna...
Hyvää vappua kaikille !!!!!- Ajankulu
lisäyksenä toisille kettuilu ja aamulla mustat silmät, mut sekin suotakoon heille, muistutuksena.
- Alien-8
Juoppokuskina olin liikenteessä.Vein pari örveltävää kaveria nukkumaan.
- Ajankulu
varmaan juopuneiden kuskiks! Niitä ei jaksa kuunnella, joka kapakkaan menossa, ja sit yks haluu toiseen paikkaan ja toinen örveltää sammaltamalla jotain ihme paikkaa, mitä ei kukaan edes tiedä. Ei käy mun pirtaan enää, kokemusta sen verran siltäkin sektorilta, et osaan jo pikkasen valehdella et ei tarvii lähteä.
- rx-su
minä selviän vielä omin jaloin
- Alien-8
Ajankulu kirjoitti:
varmaan juopuneiden kuskiks! Niitä ei jaksa kuunnella, joka kapakkaan menossa, ja sit yks haluu toiseen paikkaan ja toinen örveltää sammaltamalla jotain ihme paikkaa, mitä ei kukaan edes tiedä. Ei käy mun pirtaan enää, kokemusta sen verran siltäkin sektorilta, et osaan jo pikkasen valehdella et ei tarvii lähteä.
Onpa sekin nyt ohi.Mukava pikkuisen kettuilla porukalle,kun toinen koittaa saada yhtä kaljapulloa pysymään sisällään,ja toinen heittää kokoajan laattaa vessassa:))
Minun ottamisiani ei onneksi mitkään juhlapäivät määrää,vaan otan silloin,kun tekee mieli. - otan silloin
Alien-8 kirjoitti:
Onpa sekin nyt ohi.Mukava pikkuisen kettuilla porukalle,kun toinen koittaa saada yhtä kaljapulloa pysymään sisällään,ja toinen heittää kokoajan laattaa vessassa:))
Minun ottamisiani ei onneksi mitkään juhlapäivät määrää,vaan otan silloin,kun tekee mieli.kun on töistä vapaata eli ei katso aikaa eikä paikkaa kun minä ne humalat otan.Ei siinä kyllä ole mitään järkeä mutta silti.
- Alien-8
otan silloin kirjoitti:
kun on töistä vapaata eli ei katso aikaa eikä paikkaa kun minä ne humalat otan.Ei siinä kyllä ole mitään järkeä mutta silti.
rentoutuakseni minäkin joskus alkoholia otan,ja vappu on mulle yksi kevätpäivä muiden joukossa,eikä jokin määrätty örvellyspäivä.
- Ajankulu
Alien-8 kirjoitti:
rentoutuakseni minäkin joskus alkoholia otan,ja vappu on mulle yksi kevätpäivä muiden joukossa,eikä jokin määrätty örvellyspäivä.
tosiaan tullu kupiteltua, ja ny sit piinaavat, et kuule kun pitäs saada pizzaa haettua! Enhän mä ny lähde mitään pizzoja kelleen hakeen, kun en ittekkään sitä edes tarvi. Ei nää ns. juhlapyhät ja päivät mullekkaan ole mitään sen kummempia kun muutkaan päivät. Juhlan aika on sillon kun se siltä tuntuu, eikä minään pakkojuhlia aikana.
- jeffjeff
kyllä täällä raitista vappuakin vietetään
tulin äsken fillari lenkiltä ja näkyihän
siellä olevan kaikenmoisia örveltäjiä
mutta tuskin örveltävät aamulla:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876