Olen aikeissa muuttamassa/ostamassa Korsosta omakotitaloa Vierumäen/ Kulomäen suunnalta ,onko minkälaista aluetta? onko ongelma paikkaa koska kyseessä on Korso.
Korso
8
2825
Vastaukset
yleisesti suht rauhallinen paikka, Kulomäen suunnalla hieman häiriöitä,(nuoriso 14v-18v porukka remuaa), ja Vallinojalla asuu vaan eronneita ja karanneita. Vierumäki, ja Leppäkorpi ovat rauhallisia, ja molemmista alle noin 1-1.5km keskustaan, Metsola myöskin rauhallista seutua 0.5-1km keskustaan. Mikkolan toisella puolella (Jokivarsi, ja Nikinmäki), on sitten todella rauhallista, ja melko paljon luontoakin jäljellä, sekä (jos tärkeää) koulut lähellä, Jokivarressa on vanha koulu, Nikinmäkeen valmistuu tänävuonna, tai aikaisin ensivuonna, tosin kaupoille on sieltä sitten vähän pidempi matka. Jos haluat kysellä enemmän ni pistä Spostia [email protected]
- ja antoisa vastaus
tuohon kyselyyn. En ole ennen tuollaista asiantuntevaa innokkuutta
havainnutkaan noissa asuinpaikka-esittelyissä.
Onko nuorukainen kiinteistämyyjä kenties? ja antoisa vastaus kirjoitti:
tuohon kyselyyn. En ole ennen tuollaista asiantuntevaa innokkuutta
havainnutkaan noissa asuinpaikka-esittelyissä.
Onko nuorukainen kiinteistämyyjä kenties?mutta harvoinpa tällä palstalla käyn, ja mielestäni kun kysytään asiallissesti, niin silloin tulee vastata asiallisesti.
Ammattini löytyy tuolta mun profiilista.- Vepa
jannetin82 kirjoitti:
mutta harvoinpa tällä palstalla käyn, ja mielestäni kun kysytään asiallissesti, niin silloin tulee vastata asiallisesti.
Ammattini löytyy tuolta mun profiilista.Kiitos tuli asia selväksi.
- sipsu
Vepa kirjoitti:
Kiitos tuli asia selväksi.
Varaudu lentomeluun, jos ostat Vierumäki/Kulomäki alueelta. Katso karttaa:
http://www.ilmailulaitos.fi/melualuekartat - lentomelua
sipsu kirjoitti:
Varaudu lentomeluun, jos ostat Vierumäki/Kulomäki alueelta. Katso karttaa:
http://www.ilmailulaitos.fi/melualuekartatlaskeutuvista koneista ei kamala melu kuulu.
ei huomaa ellei katso taivaalle.
asun ankkapuiston vieressä ja nukun yöni hyvin.
- jees..
ite asunu kulomäessä puolisen vuotta ja kovasti tykkään..työkaveri asui 20v ja sanoo katuvansa kun pois muutti..
- kulomäkeen
Kulomäki on yllättävän rauhallinen paikka. Ite asunu vähän yli puoli vuotta, eikä se lentomelukaan häiritse (jos tuon vertainen ahdistaa, voi muuttaa maalle). Ja ihana piha (ainaki meillä) lasten leikkiä.
Että jos uskoo kaiken, mitä Korsosta kerrotaan.. epäilin itsekin, myönnän olleeni väärässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664