paljaallako?

tietämätön!

Hei .kertokaa miten huolehditte ehkäisystä ryhmäseksissä eli käytättekö kondomia vai annatteko paljaalla naida naista?Entä suuseksin kanssa kuminkera vai ilmankumia?Sen takia kyselen kun tarkoitus on osallistua lähiaikoina kolmantena ryhmäseksiin!!

80

25084

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jakke

      Kyllä meillä on touhuttu paljaalla ja kumin kera. Riippuu aina tapauksesta. Jokin lääkärintodistus olisi aina hyvä olla.

      Vaimo ei käytä mitään ehkäisyä, joten pimppaa naiminen paljaalla riippuu kierron vaiheesta. Peppuun meillä kyllä saa aina paljaalla.

      • vaimoehkäpaksuksi

        panisimn mielelläni vaimoasi mutta laskisin ehdottomasti siemeneni vaimosi sisuksiin.


    • Partnerista

      Riippuu tietenkin partnerista,mutta jos tuttu ja turvallinen niin meillä annetaan paljaalla joka tuntuu paremmalta ja on kiihottavempaa katsoa kun oma puoliso nai paljaalla.On meillä niinkin käynyt että on saatu satiaisia vaikka piti olla puhdas.

    • Pari 03

      Meillä yhdynnässä aina kumi, suuseksi ja "annukkaan" ilman.

      • GetramKumi

        Sun aunusleikithän ne suurin(hiv) vaara on... Kysy vaikka Freddie Mercuryltä...😏


    • Jaakko.

      Pilluun ja anaalin AINA kumilla. Suuhun ilman. Älkää pelleilkö terveytenne kanssa!!!

      • 3we4rtyu

        onkos se sitten niin puhdas ettei mitään pääse tarttumaan??


      • aatteleppa sitä...

        Tiedoksi vaan että sukupuolitaudit tarttuu myös suuseksissä (limakalvot nääs kohtaavat sielläkin)...kokemusta on...


    • Asiansta tietävä

      Ryhmähommissa voi antaa aina ja kaikille paljaalla. Ei siinä tartu mikään olipa sitten ihan tuntmattomia tai tuttuja,ja vaikkei naiset käyttäisi ehkäisyä, niin kun ryhmä on niin ihanaa, ettei siinä voi mikään tarttua eikä nainen tule raskaaksi eikä tapahdu muutakaan ikävää.

    • paljas

      Aina paljaalla. Kortsut on amatööreille.

    • paljasta

      toukokuuta kaikille paljaalla vetäjille!

      Kokeilkaa vanhinta ehkäisymenetelmää eli keskeytettyä yhdyntää ja katsokaa tarttuuko tauti.

    • kun paljaalla

      ei nykyään enää mitään tauteja liiku, kun kaikki käyttää kumia.. eli huoletta vaan paljaalla paljaalla paljaalla paljaalal paljaalala plaalaljaajla palljaal paljaa alaal

    • Pari T&H

      Pääsääntöisesti, jos tuntematon partneri, vaadimme kumin käyttöä.Tosin on ollut myös tilanteita, että alussa on vieras käyttänyt kumia, mutta muutaman aktin jälkeen on päädytty naimaan paljaalla.
      Suuseksi ilman kumia, pimppaan ja peppuun kumilla. Jos partneri(-rit) on sellaisia jotka ovat tulleet tutuiksi ja luottamus syntynyt, silloin nautiskellaan paljaalla.

      • Meillä ollaan ainoastaan ystävä piirissä niin voidaan olla paljaalla mukana. Vieraammat ehdottomasti kortsulla.


      • Mvu kirjoitti:

        Meillä ollaan ainoastaan ystävä piirissä niin voidaan olla paljaalla mukana. Vieraammat ehdottomasti kortsulla.

        Sama...


      • Anonyymi
        Mvu kirjoitti:

        Meillä ollaan ainoastaan ystävä piirissä niin voidaan olla paljaalla mukana. Vieraammat ehdottomasti kortsulla.

        Aloimme aikoinaan kumin kanssa ja ehkä parin kolmen minuutin jälkeen kaveri veti kortsun pois jonka jälkeen ei olla kortsuja käytetty.


    • Periaatteet

      Me käytämme aina kumia koko toimituksen ajan. Kaikkien eduksi.

    • yksinäinen

      Hei,

      harrasteltiin mieheni kanssa kaikenlaista takavuosina...
      Kävi vaan silleen ikävästi
      että mitä ilmeisimmin jäin leskeksi juuri
      noiden kuvioiden vuoksi; mies kuoli AIDSiin
      vuosi sitten. Ja niinkuin Ostos TV:ssä...
      eikä siinä viellä kaikki... olen myös itse HIV
      positiivinen! Voisinpa ihan hyvin olla tulossa
      teidän kaikkien palstalaisten kanssa kimppaan!
      Ihan vaikka piruillessani, suruissani. Mulla
      on tässä vaiheessa aika vähän menetettävää.

      Repikääpäs tästä, kun suunnittelette rivoja
      iltamia halukkaan naisen kanssa....

      • kannattaa muistaa

        keiden kanssa saattaa olla tekemisissä


      • Miten lääkitys nykyisin toimii. Pystyykö vaikuttamaan tartunta riskiin?


      • estolääkitystoimii
        virtasenposti kirjoitti:

        Miten lääkitys nykyisin toimii. Pystyykö vaikuttamaan tartunta riskiin?

        Estolääkityksen vuoksi esimerkiksi Lontoossa on tartunnat vähentyneet rajusti.

        https://yle.fi/uutiset/3-9398958


      • Kehno-provo

        Perin kehno pelotteluprovo.
        Olisit keksinyt jotain parempaa. Nyt vain kopioit vanhoja juttuja.
        Mutta jos järki ei riitä, et kai muuhun pysty.


    • Minäkin11

      Paljaalla kun kiihottaa päästä liukkaille. Oon jo useasti päässy tuttua käyetään ei pelkoo taudeista

      • Vaimollenipenis

        OLETTE TODELLA TYPERYKSIÄ ELLETTE KÄYTÄ KUMIA, MYÖS SUUSEXISSÄ. KUOLEMA KORJAA KUTEN YKSI LESKI TUOSSA HIUKAN YLEMPÄNÄ KERTOO.
        Meillä vieraan kanssa aina kumia, vaikka olisi kuinka tuttu.


    • LA-Tex

      Me käytämme aina ennaltaehkäisyä.

    • vahingossa

      Me jätimme 80 luvulla vaimon ja toisen avioparin kanssa parinvaihdossa yhden kerran kondomit pois ja vaimo tuli heti raskaaksi.

      • luvalla

        Nuo ovat kiihkeitä tilanteita ja tulevat usein yllättäin joten tuo "vahingon" mahdollisuus on.


    • vahingossa

      Me jätimme vaimon kanssa 80 luvulla parinvaihdossa yhden kerran kondomit pois ja vaimo tuli heti raskaaksi.

      • kuulemma

        Tiedän toisenkin jolle onkäynyt samoin, no oikeesta isästä (siittäjästä) tuli kummisetä :)


      • vahingossa

        Opin kyllä kerrasta,että vierasta en päästä vaimoni jalkoväliin,ainakaan paljaalla.


      • vahingossa kirjoitti:

        Opin kyllä kerrasta,että vierasta en päästä vaimoni jalkoväliin,ainakaan paljaalla.

        Oletko nyt sitten lapsen isä? Jatkoitteko parin vaihtoa vaimosi raskaana ollessa?


      • vahingossa

        1.olen.2.ei,emme tavanneet tuon jälkeen,enkä usko heidän tietävän asiasta.Otin riskin ja näin kävi.


      • Vahingosta

        Olit kuitenkin paikalla kun vaimosi siemennettiin .Parempi noin kuin se,että vaimosi olisi pettänyt.


      • Sellaista_sattuu

        Samaa mieltä. Ehdottomasti parempi että olit paikalla. Meillä on vaimoni kanssa myös ensimmäinen lapsi sellainen jonka biologinen isä on kaverini ja nykyään sitten kutsutaan sedäksi vaikka ei kummisetä olekaan. Ennen raskautta vaimo oli sitä mieltä että kaverini saavat laittaa paljaalla ja myös laittoivat. Isosta joukosta ei ollut kyse. Kyse oli vain kahdesta kaverista joista toisen on maailma vienyt jo aikoja sitten eikä enää liity tähän kuvioon mitenkään. Valitettavasti hän oli juuri se kaveri johon vaimo kävi erittäin kuumana ja oli paljon vastaanottavaisempi niin että kävivät välillä, toki luvallani, raskaudenkin aikana kahdestaankin touhuamassa.

        Touhut lapsen isän kanssa ovat jatkuneet, paitsi tietenkin pienten lasten kanssa aika on todella tiukilla verrattuna villeihin vuosiin.

        Se oli siinä mielessä harmillista, että emme olleet mitenkään valmistautuneet että olisimme jo silloin alkaneet tekemään lapsia. Mutta ihan yhtä rakas se on minulle, ja minä olen lapsemme isä, vaikka biologista isyyttä ei olekaan. Olemme kuitenkin vaimoni kanssa miettineet että jos minulle joskus tapahtuisi jotakin, hän voisi ottaa kaveristani miehen itselleen ja hoitaisivat sitten yhdessä perheemme.


      • vaimoehkäpaksuksi
        Vahingosta kirjoitti:

        Olit kuitenkin paikalla kun vaimosi siemennettiin .Parempi noin kuin se,että vaimosi olisi pettänyt.

        Kyllä ehkäisyn puuttuminen tuo aivan käsittämättömän kiihoituksen parinvaihtoon.


      • vahingossa
        jormalaiset kirjoitti:

        Oletko nyt sitten lapsen isä? Jatkoitteko parin vaihtoa vaimosi raskaana ollessa?

        Kyllä vieläkin kiihoittaa kun muistaa sen vieraan miehen karjaisun vaimoni päällä .


      • vaimoehkäpaksuksi kirjoitti:

        Kyllä ehkäisyn puuttuminen tuo aivan käsittämättömän kiihoituksen parinvaihtoon.

        Juu kyllä kiihotti kahtoo kun koulukaverin pussit tyhjeni pakko armotta vaimon sisään useita kertoja saman teki se toinenkin. Oli pakko mennä ja puristellla pussit tyhjiks. Vaimoki oppinu nielemään spermaa. Samalla ryhmässä ja parinvaihossa.


    • turva.seksiä

      Ilman kumia tarttuvat myös taudit. Herpes on pysyvä haitta seksielämälle kun sen kerran saa.

    • melaamekkoon

      kerranhan täällä ollaan nautitaan vaikka keskenämme, ei se käytössä kulu

    • Vieraiden kanssa kumilla. Mutta on myös tuttu rinki jolloin paljaalla. Minua kiihoittaa suunnattomasti nähdä vaimosta tursuavan vieraan sperman.

      • vahingossa

        tuosta vaimokin tykkää ja aviomiestä kiihoittaa.


    • Kaverit saa paljaalla vieraat koetsulla.

      • Kuka rullaa kumit päälle?


      • jormalaiset kirjoitti:

        Kuka rullaa kumit päälle?

        Vaimo rullaa jos on vieras. Tutut saavat paljaalla naida ja laskea spermat pilluun.


      • Mvu kirjoitti:

        Vaimo rullaa jos on vieras. Tutut saavat paljaalla naida ja laskea spermat pilluun.

        Meillä vaimo määräsi minut rullaamaan. Kaikki vieraat ei suostu siihen. Mutta sitten eivät myöskään pane.


      • Meidän perhe tutut (mieheni hyvät kaverit) saavat panna paljaalla vieraat käyttävät kortsua jos pillua haluavat. En anna anaali seksiä enkä ota suuhun. Pillu on tarjolla jos haluaa.


    • Sekäettä2

      Vakiparin kanssa paljaalla. Vieraanpi kolmaspyörä joutuu käyttämään kumia. Enemmän kyllä tykkään saada sisääni, mutta pakko muistaa myös tautiriski.

    • Nushitaan_kaikkialla

      Minä laskettelen aina paljaalla - mahdollisuuksien mukaan. On vierasta - tai tuttua. Naisille annan imut ilman kortsua, mutta miehiltä/ladyboyilta vain kumin kanssa. Pilluun lasken joko kumin kanssa, tais sit ilman. Riippuu sukupuolesta ja etnisyydestä. Afrojen ja musuleiden kanssa todella pasulla kumilla. Aasialaisten ja Eurojen kanssa hieman vapaammin. Perspanon hoidan sukupuoleen katsomatta kumin kanssa.

    • Paljaallahan

      Onkohan noita parinvaihtoraskauksia kuinka paljon ?

      • Neitokainen_kokematon

        Niin paljon kuin on maailamssa ihmisiäkin, eli ei ole laskettu. :) On voinut jollekin käydä niinkin, että alkanut raskaus on mennyt kesken.
        Anyways, olen nainen ja en ole harrastanut kimppaa koskaan. Jos harrastaisin, niin joku ystäväpariskunta voisi tulla kyseeseen. Ehdottomasti kuitenkin sellaisia ihmisiä, joita tunnen ja joihin voin luottaa. Itse en koskisi kimpassa naiseen millään tavoin, koska oma sukupuoleni ei kiinnosta seksuaalisesti.


    • Ei_enää_kakaroita

      Vaimo antaisi sopivassa mielentilassa (=kännissä) panna paljaalla, mutta olen joutunut puuttumaan siihen. Meillä on yhteensä aivan riittävästi kakaroita kasvatettavana.

      • Ryytstsyranta

        Toi on varmaan Keijon,toi Anssin,ton tais pukkaa Pena?,entäs kukas tuuppas ton tytön.. Ossi?


    • Mr.sultan

      Pa$ka mäihä... mieheltä/naiselta? Ilmeisesti oot saanu? Antaja harvemmin ilmoittautuu...😮

    • Tuuraamaan

      Paljaasta ne tykkäävät rouvatkin,joten melaa mekkoon vaan rohkeasti.

    • kopmaskerta

      Usean parin kanssa touhunneena olen todennut, että viimeistään kolmannella tapaamisella parin rouva haluaa spermat sisäänsä, vaikka muuta sovittu aluksi. Ja kyllä miehetkin halunneet päästä liukkaille. En minäkään ole siinä vaiheessa hanttiin laittanut.

      • y8y8

        Tätä on pakko myötäillä. Se on viimeistään kolmas kerta toisen parin kanssa ja vaikka on kondomin käytöstä sovittu, niin vähintään toinen rouvista haluaa jo silloin spermat sisälle ja en ole, eikä ole kyllä kukaan mieskään sellainen ollut etteikö olisi siihen silloin suostunut. Minun rouva yleensä katselee että mitä sorttia pari on, että onko vastuullisia ja sellaisen tuntuisia ettei ihan joka koloon käydä kyntämässä, ja riippuen sitten siitä ehdottaa että saa antaa tulla sisäänkin. Uskoisin että myös muilla pareilla on samanlainen periaate että tilanteen mukaan ja vähän ensin tutustuen mietitään että voiko alkaa ehdottaa.


      • vahingossa
        y8y8 kirjoitti:

        Tätä on pakko myötäillä. Se on viimeistään kolmas kerta toisen parin kanssa ja vaikka on kondomin käytöstä sovittu, niin vähintään toinen rouvista haluaa jo silloin spermat sisälle ja en ole, eikä ole kyllä kukaan mieskään sellainen ollut etteikö olisi siihen silloin suostunut. Minun rouva yleensä katselee että mitä sorttia pari on, että onko vastuullisia ja sellaisen tuntuisia ettei ihan joka koloon käydä kyntämässä, ja riippuen sitten siitä ehdottaa että saa antaa tulla sisäänkin. Uskoisin että myös muilla pareilla on samanlainen periaate että tilanteen mukaan ja vähän ensin tutustuen mietitään että voiko alkaa ehdottaa.

        Näin se menee,on kokemusta.


      • Rouvanimun

        Meillä rouva otti tokalla paljaalla sisäänsä. Joku sanoi, että paljaalla paneminen kiihoittaa. Niin se tuntuu olevan kaikille..


    • vahingossa

      Juuri noin meillekin kävi.

    • Tuttupaljaalla

      Me on annettu mällin lentää vaimon pilluun, kun on sitä halunnut. Eikä vieraallakaan ole mitään sitä vastaan. Toki jo pitkäaikainen kolmaspyörä, joka osoittautunut luotettavaksi.

      • vahingossa

        Tuo on kyllä kiihoittavaa,vierassiemen vaimon vitussa:


    • Kaverit panee paljaalla! Vaimo haluaa spermaa pilluunsa ja miehet haluaa liukkaille. Illan alussa vieras saa panna ekana.

      • herpes.simplex

        Taudit tarttuu paljaalla. En hivistä niinkään mutta herpes on ikävä riesa joka ei parane koskaan ja pilaa seksielämää pitkään ynnä usein.


    • vastuullisuus

      Täytyy sanoa, että on todella hurjaa luettavaa kaikki tuo "luotettavuuden" venäläinen ruletti terveydellään ja pahimmassa tapauksessa elämällään.

      Muutenkin kimppaajat kuuluvat korkean riskin ryhmään ja kenenkään ulkopuolisen, edes hyvän ystäväpariskunnan todellisista edesotamuksista toisaalla ja terveydestään ei voi mennä takuuseen.

      * Suuseksin riskit - varo näitä

      * http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014051318281990_lz.shtml

      .

      • Rouva48v

        Meillä kaveri on nainut minua mieheni kanssa yli 20 vuotta ja nai minua paljaalla, jos on käynyt vieraissa käyttää kortsua kunnes testit on tehty.


    • aina.joku.muu.vai

      Tutustukaa edes pikaisesti keskusteluun täällä:

      https://keskustelu.suomi24.fi/seksi/seksuaaliterveys

      Seksitaudit eivät ole sellaisia juttuja jotka aina sattuvat jollekulle muulle. Esimerkiksi klamydian saa joka vuosi noin 13000 suomalaista ja naisilla yhdeksän tapausta kymmenestä voi olla lähes tai kokonaan oireettomia.

    • Nohuhhhuhhh

      Siis ihan järkyttävää!!!miten joku antaa toisen mihen naida omaa vaimoo ja vielä silmien edessä????mihin tää maailma on menossa

      • siirrypä.muualle13

        ... ja tulet ihmettelemään tuota ryhmäseksipalstalla käytävään keskusteluun ryhmäseksistä? Suomi24:ssä on paljon palstoja, joissa ei käsitellä sinulle vastenmielisiä aiheita. Suosittelisin siirtymistä niiden pariin.


      • hyväsuunta

        Parempaan suuntaan ainakin minulla on maailma menossa kun saa työntää oman kalunsa vaimon vierasta spermaa valuvaan vittuun.


      • Mitä pahaa siinä on jos kolme tai useampi aikuinen ja vapaaehtoinen haluaa harrastaa seksiä.
        Itseäni kiihoittaa valtavasti kun kaveri panee vaimoani ja itse pääsee liukkaille jonka jälkeen kaveri panee uudelleen.
        Vuorottelemme vaimon pillulla usein koko viikonlopun ja usein joka toinen viikonloppu.


    • Miguel95

      Tututkin kaverit joutuvat käyttämään kumia, kun panevat tyttöystävääni. Itsekin käytän kun panen heidän ystävättäriään. Ilman voi panna tissien väliin jos haluaa leikkiä spermalla.

    • Kortsutpannassa

      Vaimo ei voi sietää kondomeja, joten kolmen kimpassakin hän ottaa aina spermat sisäänsä. Onneksi kolme kaveria, jotka meillä on tähän mennessä (yksi kerrallaan) vierailleet eivät ole jättäneet mitään tauteja. Ehkäisy hoidettu kierukalla , joten raskaaksi tuloa ei ole pelätty.
      Vaikka olen varoittanut tautivaarasta, niin täytyy kyllä myöntää, että on se kiihottavaa katsoa, kun vieras mies nai paljaalla vaimoani ja laukeaa sisään. Ja onhan liukkaatkin liukkaammat, kun pillu on jo täynnä valmiiksi spermaa. Se muuttuu jännän vaahtomaiseksi ennen kuin ehdin itse laueta.
      Varovaisuutta suosittelen kuitenkin kaikille.

    • Pelinhenki

      Pelin henkeen kuuluu, että näkee vieraan sperman valuvan vaimon pillusta.

      • pelinhenki

        Pelin henkeen tuntuu kuuluvan myös se, että jälkeenpäin kiroillaan vieraalta saatua herppestä.


    • Erja89

      Mikä siinä on että miehet tälläkin palstalla arvostavat niin kamalasti paljaalla panemista??? Ja vielä haluavat vaimojen ja tyttöystävienkin saavan spermat sisäänsä?! Voihan ne laskea vaikka tissien väliin jos on pakko sillä herkutella että näkee sen.

    • Kimppavaihto

      Löytyykö täältä paria kimppaan Jyväskylään? M58 ja N48.

      • Mukava-pari-

        Kuten just kerroimme, laitoimme meiliä.


      • Anonyymi

        Kyllä löytyy


    • Anonyymi

      Tutun parinvaihtoparin kanssa pantu paljaalla jo pari vuotta keskimäärin kerran kuussa.
      Aluksi käytimme kortsuja muutaman kerran, mutta sitten naiset päättivät yhteistuumin, että haluavat siementä sisäänsä. Meillä miehillä ei siihen ollut mitään vastaan sanottavaa.

      • Anonyymi

        Sama homma. Tuntemattomien kanssa aina kumi, mutta tutun pariskunnan kanssa ei kumeja naisten mielestä tarvita. Ja nimenomaan naisten mielestä. Kun oma vaimo on päättänyt että haluaa seksin jälkeen pitää vieraat spermat sisuksissaan, niin ei siinä ole minulla mitään sanomista kun en useinkaan ole edes paikalla kun he sopivat tapaavansa. Mutta ei se haittaa kun pariskunnan vaimon kanssa sama sopii meille. Minä kiihotun siitä kun vasta viikon tai muutaman päästä saan tietää että vaimo on käynyt tapaamassa pariskunnan miestä ja vaimollani on samanlaiset mieltymykset.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe