kuka teistä on paras henkilö?
Mä tykkään eniten Juliesta!! se on ehdottomasti paras. se on niin ihanan juonitteleva, siitä tulee ihan pelinaiset mieleen!!
kuka on best
4
477
Vastaukset
- sakkakaajjaja
ryan on paras tai marissa
- piitu2
KAIKKI on YHTÄ HYVIÄ ja IHANIA!!!!!
- Esci93
Niin se on! Se on niin paras niine tyhmine juttuinensa ja on se söpökin. Ja ihan paras kohta on, kun Seth vastaa puhelimeen ja siellä on sen mummi joka sanoo: Setheleh! Ja Seth vastaa: Mummileh! Ihan best! ^^)
- o.c. tyttö
Parasta näyttelijää on vaikee valita.. Kaikki on omalla tavallansa ihan parhaita! Miesnäyttelijöistä kuitenki Ryan on paras. se on niin sulonen ja ihana! mä katon o.c:n vaan sen takii ku se on niiiiin söpö.. ja naisnäyttelijöistä paras on Marissa.. se on niin trendikäs ja varmaan maailman kaunein ihminen.. ja tietty ku se on ryanin kaa ja ne on yhessä niin lutusia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643680
- 663462
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa903277SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p582702- 712522
- 562201
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.501340Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411125Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171102Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261088