Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tein henkinen ikä testin

miten on

mahdollista, kun vuosi sitten tein saman testin, näytti henkinen ikäni 25v. Nyt tein saman ja tulos oli 54v. Voiko henkinen ikä vuodessa muuttua noin hurjaa vautia. Pelottaa jo noin huima kypsyminen.

18

1715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikis

      että ihmisen mieli-ala vaikuttaa siihen, miten milloinkin noihin kysymyksiin vastailee? aika huima henkisen iän muuttuminen on kyllä kohdallasi ollut, kokeilitko nyt toisen kerran vastata, saitko saman tuloksen?
      Itse testasin eilen eka kertaa, toistin vielä testin muuttaen muutamia vastauksia mutta siltikin sain saman tuloksen kummallakin kertaa. Vaikka vaihdoin Elviksen John Lennoniin ja vesijumpan sauvakävelyyn :))

      tosin....se miten luotettava tuo testi on, jääkin jokaisen omaan harkintaan. Ilmeisesti ei kovin tieteellinen kuitenkaan...

      • paremmalta

        Kiitos sinulle kun olet ystävällinen.


      • oli myös

        Elvis ja vesijumppa vaihtoehtona :)
        Uskon tuohon että mieli-ala vaikuttaa tulokseen.
        Olinkin edellisellä kerralla kun vastasin aika hilpeällä päällä (en tarkoita humalatilaa).
        Olen kova tekemään kaikenlaisia testejä uskomatta kuitenkaan niihin. Kuolinikä-testin tässä jokunen aika tein. Se näytti 88 vuotta. Että pitkästi saa vielä elää :)


      • se testi
        oli myös kirjoitti:

        Elvis ja vesijumppa vaihtoehtona :)
        Uskon tuohon että mieli-ala vaikuttaa tulokseen.
        Olinkin edellisellä kerralla kun vastasin aika hilpeällä päällä (en tarkoita humalatilaa).
        Olen kova tekemään kaikenlaisia testejä uskomatta kuitenkaan niihin. Kuolinikä-testin tässä jokunen aika tein. Se näytti 88 vuotta. Että pitkästi saa vielä elää :)

        on jos minäkin tekisin


      • puolivahingossa
        se testi kirjoitti:

        on jos minäkin tekisin

        37 vuotta ja olen vähän nuorempi kuitenkin


      • Taikis
        se testi kirjoitti:

        on jos minäkin tekisin

        linkki testiviestiin


        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000016118268


      • täällä
        se testi kirjoitti:

        on jos minäkin tekisin

        testi jonka minä tein.


      • löysin sen

      • laittaa
        täällä kirjoitti:

        testi jonka minä tein.

        tuota testimaan osoitetta. Nyt joka ainoa kaffelainen on siellä testejä tekemässä.
        Hei!! Ei niihin kannata uskoa. En minäkään usko.
        Mitä nyt ihan huvikseni joskus niitä tehnyt :)


      • Taikis
        laittaa kirjoitti:

        tuota testimaan osoitetta. Nyt joka ainoa kaffelainen on siellä testejä tekemässä.
        Hei!! Ei niihin kannata uskoa. En minäkään usko.
        Mitä nyt ihan huvikseni joskus niitä tehnyt :)

        pitihän siellä piipahtaa, kiitos osoitteesta.:)

        Tulee varmaan mentyä uusiksikin. Tein tuon henkinen ikä-testin (oli vallan toisenlainen kuin tuo aiemmin laittamani linkki toiseen testiin) ja henkiseksi iäkseni tulikin nyt 31v,näin tässä nuorruttiin päivässä kuusi vuotta.:D


      • minäkin....
        Taikis kirjoitti:

        pitihän siellä piipahtaa, kiitos osoitteesta.:)

        Tulee varmaan mentyä uusiksikin. Tein tuon henkinen ikä-testin (oli vallan toisenlainen kuin tuo aiemmin laittamani linkki toiseen testiin) ja henkiseksi iäkseni tulikin nyt 31v,näin tässä nuorruttiin päivässä kuusi vuotta.:D

        olin henkiseltä iätäni nuorempi, kuin siinä sinun linkittämässä testissä.
        Mutta nyt täytyy lopettaa tälle iltaa. Kiva että nikittömällekin vastailtiin. Hauskaa näinkin näköjään. Öitä Taikis :=))))))))


      • Taikis
        minäkin.... kirjoitti:

        olin henkiseltä iätäni nuorempi, kuin siinä sinun linkittämässä testissä.
        Mutta nyt täytyy lopettaa tälle iltaa. Kiva että nikittömällekin vastailtiin. Hauskaa näinkin näköjään. Öitä Taikis :=))))))))

        Samoin mun pitää hipsiä yöpuulle. on vaan niin valoisaa ettei oikein tahdo osata mennä nukkumaan ajoissa ja sitten saa puolipökerryksissä aamuyöstä repiä itsensä ylös ja duuniin.

        Tuo hymiösi kyllä näyttää perin tutulta :))


      • Laittakaa
        Taikis kirjoitti:

        pitihän siellä piipahtaa, kiitos osoitteesta.:)

        Tulee varmaan mentyä uusiksikin. Tein tuon henkinen ikä-testin (oli vallan toisenlainen kuin tuo aiemmin laittamani linkki toiseen testiin) ja henkiseksi iäkseni tulikin nyt 31v,näin tässä nuorruttiin päivässä kuusi vuotta.:D

        Nyt se toinenkin linkki jotta minäkin löydän sen.


      • Löysinkin sen
        Taikis kirjoitti:

        pitihän siellä piipahtaa, kiitos osoitteesta.:)

        Tulee varmaan mentyä uusiksikin. Tein tuon henkinen ikä-testin (oli vallan toisenlainen kuin tuo aiemmin laittamani linkki toiseen testiin) ja henkiseksi iäkseni tulikin nyt 31v,näin tässä nuorruttiin päivässä kuusi vuotta.:D

        Sitten ylempää.


      • Anonyymi
        se testi kirjoitti:

        on jos minäkin tekisin

        Ajokortista näkee fyysisen iän, jos osaa matematiikkaa.

        Siinä se roikkuu 43 vaiheilla.


    • Selätys elätys

      Vuosi sitten olit onnellinen ja rakastunut, nyt olet pettynyt ja onneton? Rakkaus nuorentaa?

      Tai sitten testiä on paranneltu?

      Tai sitten olet mynnähtänyt vuodessa muumiksi.

      • rakastunut?

        En ole ollut 20 vuoteen.
        Siis testiä on paranneltu.
        Ei.. minusta onkin tullut muumi :((
        Nyt pitää alkaa muuttamaan tilanne heti.
        Jos sen salarakkaan sitten alkais hommaamaan :)


      • Salarikasrakas
        rakastunut? kirjoitti:

        En ole ollut 20 vuoteen.
        Siis testiä on paranneltu.
        Ei.. minusta onkin tullut muumi :((
        Nyt pitää alkaa muuttamaan tilanne heti.
        Jos sen salarakkaan sitten alkais hommaamaan :)

        Jos kiinni kintaaseen saat.

        Muumi.


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe