mahdollista, kun vuosi sitten tein saman testin, näytti henkinen ikäni 25v. Nyt tein saman ja tulos oli 54v. Voiko henkinen ikä vuodessa muuttua noin hurjaa vautia. Pelottaa jo noin huima kypsyminen.
Tein henkinen ikä testin
18
1788
Vastaukset
- Taikisettä ihmisen mieli-ala vaikuttaa siihen, miten milloinkin noihin kysymyksiin vastailee? aika huima henkisen iän muuttuminen on kyllä kohdallasi ollut, kokeilitko nyt toisen kerran vastata, saitko saman tuloksen? 
 Itse testasin eilen eka kertaa, toistin vielä testin muuttaen muutamia vastauksia mutta siltikin sain saman tuloksen kummallakin kertaa. Vaikka vaihdoin Elviksen John Lennoniin ja vesijumpan sauvakävelyyn :))
 tosin....se miten luotettava tuo testi on, jääkin jokaisen omaan harkintaan. Ilmeisesti ei kovin tieteellinen kuitenkaan...- paremmaltaKiitos sinulle kun olet ystävällinen. 
- oli myösElvis ja vesijumppa vaihtoehtona :) 
 Uskon tuohon että mieli-ala vaikuttaa tulokseen.
 Olinkin edellisellä kerralla kun vastasin aika hilpeällä päällä (en tarkoita humalatilaa).
 Olen kova tekemään kaikenlaisia testejä uskomatta kuitenkaan niihin. Kuolinikä-testin tässä jokunen aika tein. Se näytti 88 vuotta. Että pitkästi saa vielä elää :)
- se testioli myös kirjoitti:Elvis ja vesijumppa vaihtoehtona :) 
 Uskon tuohon että mieli-ala vaikuttaa tulokseen.
 Olinkin edellisellä kerralla kun vastasin aika hilpeällä päällä (en tarkoita humalatilaa).
 Olen kova tekemään kaikenlaisia testejä uskomatta kuitenkaan niihin. Kuolinikä-testin tässä jokunen aika tein. Se näytti 88 vuotta. Että pitkästi saa vielä elää :)on jos minäkin tekisin 
- puolivahingossase testi kirjoitti:on jos minäkin tekisin 37 vuotta ja olen vähän nuorempi kuitenkin 
- Taikisse testi kirjoitti:on jos minäkin tekisin linkki testiviestiin 
 http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000016118268
- täälläse testi kirjoitti:on jos minäkin tekisin testi jonka minä tein. 
- löysin senTaikis kirjoitti:linkki testiviestiin 
 http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000016118268mutta ihan hyvä tuoda muillekin esiin se jotka eivät sitä löydä 
- laittaatäällä kirjoitti:testi jonka minä tein. tuota testimaan osoitetta. Nyt joka ainoa kaffelainen on siellä testejä tekemässä. 
 Hei!! Ei niihin kannata uskoa. En minäkään usko.
 Mitä nyt ihan huvikseni joskus niitä tehnyt :)
- Taikislaittaa kirjoitti:tuota testimaan osoitetta. Nyt joka ainoa kaffelainen on siellä testejä tekemässä. 
 Hei!! Ei niihin kannata uskoa. En minäkään usko.
 Mitä nyt ihan huvikseni joskus niitä tehnyt :)pitihän siellä piipahtaa, kiitos osoitteesta.:) 
 Tulee varmaan mentyä uusiksikin. Tein tuon henkinen ikä-testin (oli vallan toisenlainen kuin tuo aiemmin laittamani linkki toiseen testiin) ja henkiseksi iäkseni tulikin nyt 31v,näin tässä nuorruttiin päivässä kuusi vuotta.:D
- minäkin....Taikis kirjoitti:pitihän siellä piipahtaa, kiitos osoitteesta.:) 
 Tulee varmaan mentyä uusiksikin. Tein tuon henkinen ikä-testin (oli vallan toisenlainen kuin tuo aiemmin laittamani linkki toiseen testiin) ja henkiseksi iäkseni tulikin nyt 31v,näin tässä nuorruttiin päivässä kuusi vuotta.:Dolin henkiseltä iätäni nuorempi, kuin siinä sinun linkittämässä testissä. 
 Mutta nyt täytyy lopettaa tälle iltaa. Kiva että nikittömällekin vastailtiin. Hauskaa näinkin näköjään. Öitä Taikis :=))))))))
- Taikisminäkin.... kirjoitti:olin henkiseltä iätäni nuorempi, kuin siinä sinun linkittämässä testissä. 
 Mutta nyt täytyy lopettaa tälle iltaa. Kiva että nikittömällekin vastailtiin. Hauskaa näinkin näköjään. Öitä Taikis :=))))))))Samoin mun pitää hipsiä yöpuulle. on vaan niin valoisaa ettei oikein tahdo osata mennä nukkumaan ajoissa ja sitten saa puolipökerryksissä aamuyöstä repiä itsensä ylös ja duuniin. 
 Tuo hymiösi kyllä näyttää perin tutulta :))
- LaittakaaTaikis kirjoitti:pitihän siellä piipahtaa, kiitos osoitteesta.:) 
 Tulee varmaan mentyä uusiksikin. Tein tuon henkinen ikä-testin (oli vallan toisenlainen kuin tuo aiemmin laittamani linkki toiseen testiin) ja henkiseksi iäkseni tulikin nyt 31v,näin tässä nuorruttiin päivässä kuusi vuotta.:DNyt se toinenkin linkki jotta minäkin löydän sen. 
- Löysinkin senTaikis kirjoitti:pitihän siellä piipahtaa, kiitos osoitteesta.:) 
 Tulee varmaan mentyä uusiksikin. Tein tuon henkinen ikä-testin (oli vallan toisenlainen kuin tuo aiemmin laittamani linkki toiseen testiin) ja henkiseksi iäkseni tulikin nyt 31v,näin tässä nuorruttiin päivässä kuusi vuotta.:DSitten ylempää. 
- Anonyymise testi kirjoitti:on jos minäkin tekisin Ajokortista näkee fyysisen iän, jos osaa matematiikkaa. 
 Siinä se roikkuu 43 vaiheilla.

- Selätys elätysVuosi sitten olit onnellinen ja rakastunut, nyt olet pettynyt ja onneton? Rakkaus nuorentaa? 
 Tai sitten testiä on paranneltu?
 Tai sitten olet mynnähtänyt vuodessa muumiksi.- rakastunut?En ole ollut 20 vuoteen. 
 Siis testiä on paranneltu.
 Ei.. minusta onkin tullut muumi :((
 Nyt pitää alkaa muuttamaan tilanne heti.
 Jos sen salarakkaan sitten alkais hommaamaan :)
- Salarikasrakasrakastunut? kirjoitti:En ole ollut 20 vuoteen. 
 Siis testiä on paranneltu.
 Ei.. minusta onkin tullut muumi :((
 Nyt pitää alkaa muuttamaan tilanne heti.
 Jos sen salarakkaan sitten alkais hommaamaan :)Jos kiinni kintaaseen saat. 
 Muumi.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727467
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät163120
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132111
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161836
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2431713