...rakas päiväkirja
olen niin ihastunut tuomoon. ajattelen vain häntä, haluan vain häntä. eilen kun tapasimme, sovimme, että tapaisimme uudestaan, mutta tuomo ei tullut paikalle. tuntuu niin pahalta! olen näyttänyt niin selvään kiinnostukseni häntä kohta- ja hän myös minua. vaikka se on väärin, olemme naimisissa..miksi tuomo ei ilmaantunut?tiedän hänen tulevan huomenna aamulla kaupalle, jossa olen..haluaako hän vain, että ajattelen häntö koko ajan?ja miksi ihmeessä mun pitää käyttääntyä näin.
olen pettäjä, tiedän sen, mutta en voi itselleni mitään. ei kai pitäisi kiinnostua todella toisesta lainkaan, vaan harrastaa noita baaripanoja vain. miksi edes tuhlaan aikaani. olen säälittävä tapaus.sehän se vain minä olen-
tiedän oikeastaan sen jo, että kun yhden kerran saa tuomoa nussia, en tule enää haluamaan häntä. en jaksa olla saman kanssa monta kertaa- tähän nyt ei kuitenkaan luetella seppoa,aviomiestäni.
ei ole helppoa ei, kevät saa hormoonit jylläämään,totisesti näin on.
olen ollut niin kärttyinen kun tuomo ei tullut. en tiedä mitä hänelle voin huomenna sanoa, vai sanonko mitään.jos sanon, hän näkee että hän merkitsee minulle jotain..ja se ei saisi näkyä. pitäisi olla vain cool ja viileä-heittää läppää minkä kerkeää. olla oma itseni normaali.
mikä hitto siinä ihmismielessä on, kun pitää saada vierasta. miksi minulle ei riitä oma mieheni.
niin, rakas päiväkirjani, olen tänään ajatellut vielä sitä, kelpaanko tälle miehelle, jos/kun ryhdymme sänkypuuhiin. hän urheilee niin paljon,mutta minä en. olenko taroeeksi nätti hänelle?entä jos hän pitää vartaloani rumana?mitä sitten teen?itsetuntoni lopullisesti lätsähtää. tai se oikeastaan lässähti jo,kun tuomo ei tullut paikalle tänään. toivon jokaisen auton kohdalla, että olis tuomo, mutta ei niin EI!tunnen olevani petetty. mutta tietysti hyvä ettei tullut, jospa ajatteli vaimoaan.
säälittävää vielä on se, että kävin varta vasten pesulla,ajelin karvani posliiniksi, meikkasin nätisti ja vielä hyväy hajuvedet suihkutin. lapsenvahdillekin sanoin, että saatan viipyä pitempään..KAIKKI TURHAAN!!:( -vaikka menin vain lenkille-
olen säälittävä, säälittävä...kumpa hän ei leikkisi kanssani. aion huomenna todennäköisesti kysy, mitä hän haluaa minusta. jos vastaus on seksiä, se on hyvä.sitähän minäkin haluan-tai oikeastaan haluan suhteen, koska tuomo on todella mukava.seppo ei ole niinkään..mutta ainhan ruoho näyttää vihreemmältä aidan toisella puolen. mutta miksi antaa olettaa näin?tiedän että tuomo on kiinnostunut minusta, mutta miksi hän ei tullut?en halua soittaa/tekstaria lähettää, se ei kuulu tapoihimme. toivon yli kaiken, että tuomolla olisi ollut joku perhejuttu, ettei syy olisi mikään muu. huomenna saan tietää..ehkä. pelottaa huominen, ja sen tuomat vastaukset.mutta tiedämpä sitten missä menemme-vai menemmekö lainkaan missään.
kirjoitan tänne uudestaan,kun tiedän. ja tuomo, olisi kiva jos lukisit tämän, vaikka mahdottomuushan se on.
carita
pettäjän
1
471
Vastaukset
- carita
asiat on sitten edennyt.
tuomo ei tullut silloin lenkille, mutta syy selvisi-hän oli koiraa ostamassa. kiitos!!
koskettelemme toisiamme aina kun näemme-teemme sen salaa. aivan ihana ihminen..poltin hänele juuri cdn..en tajua minkätakia, enkä edes tiedä annanko cdtä hänelle..sen näen huomenna.
jotenkin tunteeni ovat laantuneet..tai se himo jota tunnen tuomoa kohtaan..se lopahti silloin,kun suutelimme selvinpäin..ehkä se jännitys kaikkosi?
odotan kokoajan näkeväni hänet...luoja..haluaisin hänen kanssaan viettää aikaa mahdollisen paljon!!lauantaina näemme..ollaan vähän sovittu sellaista..ehkä vuokraamme hotellihuoneen..tiedä häntä..
mun peba on pienentynyt,kun olen lenkkeillyt...voih, pitäs vielä kiintyä mahdollisen paljon, että olisin tarpeeksi nätti tuomoa varten..en tiedä uskallanko ennensitä mitään tehdä hänen kanssaan..
mulle ei seksi maistu lainkaan enää mieheni kanssa, en halua häntä ollenkaan! itseä ihmetyttää tilanne..lupasin tänään antaa sepolle..voih..no..parisuhde :/
mutta pitää mennä nyt, täytyy keittää kahvia =)
informoin lauantaista jos tulee erikoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097102Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992