Tänään A-talkissa olivat keskustelemassa Wapun mellakoita järjestäneet terroristit sekä poliisi ja pelastusviranomaiset.
Poliisi oli erittäin asiallinen ja kertoi siitä hyvästä työstä, jota poliisi teki mellakoita tukahduttaessa. Palolaitoksen huolikin oli aiheellinen. On käsittämätöntä, että pelastustyötä tekevien henkilöiden kimppuun käydään.
Sen sijaan näillä terroristeilla ei tuntunut olevan mitään järkevää sanottavaa. Argumentit ontuivat ja terroristit olivat hätää kärsimässä.
Onneksi Suomessa on ammattitaitoinen ja taitava poliisikunta, joka tukahduttaa tuollaiset terroristit heti alkuunsa.
Terroristit A-talkissa
6
340
Vastaukset
- mellakoitsijat
Olivat plösö kokoomus"nuori" ämmä ja Busines äijä jotka kyykytivät pätkätyöläisiä ja kehuivat kuinka ovat itse rakentaneet oman hyvinvointinsa kovalla työllä. Saanen epäillä että isin rahoilla on vaikutusta kaksikon mielipiteeseen. Itse olen kotoisin pieneltä karjataloustilalta (13ha peltoa ja 6 lehmää)opiskelin MTI:n tutkinnon mutta metsätalousinsinöörin töitä ei ollut tarjolla joten lähdin etelään ja pääsin pätkätöihin tehtaalle. Vaikka en omaakaan mitään ns. anarkistien arvoista sielussani aina sykähdyttää kun joku puhuu pätkätyöläisen eli juuri minun asiastani! Kotitilalla ei ole jatkamisen edellytyksiä, joten tähän on tyydyttävä. Öky naapuri ostaa ja itselle pidätän pienen tontin jonne saavun aina juhannukseksi ja eläkepäiviksi jos eläkeikäuudistus ja jumala suovat.
- mikäs itse olet
et yhtään parempi!
kun puhetta ei kuunelle on aika toimia!
se ei ole terrorismiä.
se on toisin ajattelua!
sä olet liikaa kiinoittunut clobalisaation myötä! - Emeritus
...eikös ne "pikkuterroristit" ole sinun kavereitasi!
- näkyihän tuo
Poliisi ja brankkari olivat sellaista virkaeliittiä, joka kyllä varmasti osaa ammattinsa - ilmiselviä demareita.
Mutta noista nuorista tulee hyviä keskustalaisia, kunhan malttavat ottaa monelta kannalta asioita oman arvomaailmaansa punnittavaksi. - oivahärkönen
Etkö millään saisi yhdistettyä noita terroristeja kepuun jotta pääsisit sen kimppuun tässäkin asiassa.
- pilkatkaa vaan
niinhän se känä ajattelee, joten tuli sellainen froidilainen libsahdus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604783
- 653868
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2193370- 1143091
- 482924
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2542087- 381923
- 1081892