on huhuttu että C.S.I Euroop On työn alla ja tulossa
talvella 2007 telkkariin. Ja huhutaan että melina kanakaredes on ollut vankilassa vuoden lapsen pahoinpitelemisestä. MIltäs kuulostaa?
C.S.I fani
9
998
Vastaukset
- kuulosta
kovin mielenkiintoiselta.
- EnGlAnD
olen kuullu sen myös!! niin on huhuttu ja se kai on totta. ainakin mun mielest!!
- EnglisH
Mä oon lukenu yhest lehest jos luki et se on ollu vankilas ton takii!! netis ei joskus kirjoteta joistakin jutuist! eli mun mielest se on 100% totta..... ainaki pitäis olla.
- naiivia
EnglisH kirjoitti:
Mä oon lukenu yhest lehest jos luki et se on ollu vankilas ton takii!! netis ei joskus kirjoteta joistakin jutuist! eli mun mielest se on 100% totta..... ainaki pitäis olla.
Totta kai kaikki mitä netissä lukee on totta, niinkö? Miettikää vähän..
- Niin kuka on huhunnut?
Melina Kanakaredes ei tasan tarkkaan ole ollut vankilassa mistään syystä, ei varsinkaan lapsen pahoinpitelystä. Jos olisi ollut, niin siitähän olisi netti täynnä tietoa. Vaan kun ei löydy mistään viitettäkään siihen suuntaan.
Älkää nyt lapsiparat kaikkea paskaa uskoko mitä teille sanotaan! - LOndon
Nettiin ei kirjoiteta kaikkea! Ketä kiinnostaa muuten C.S.I Europ? Siellä kuulemma käydään aina etri maissa ratkaisemassa rikoksia samalla porukalla
jossa on jotain 2 naista ja 3 miestä varmaan...
kuka on käynyt C.S.I:n omilla sivuilla? Musta ne on siidet! - Vuoden lapsi
Oli? Vai oliko se hakannu sitä vuoden? Kuinka se jakso? Täytyy olla hemmetin hyvä kunto!
- LOndon
Ei, Se hakkasi jonkun pojan vahingossa.
- susu
LOndon kirjoitti:
Ei, Se hakkasi jonkun pojan vahingossa.
Miten voi hakata jonkun vahingossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083