Hiipiikö malttamaton jännitys olohuoneeseenne? Tunnetko perhosten lentelevän vatsan pohjallasi? Tekisikö mielesi huutaa ja hyppiä? Tekeekö mielesi myös kirota? Oletko vankkumaton televisiofriikki? No, kohta sitä taas saa. Jännittävää tv-viihdettä parhaimmillaan tai pahimmillaan. Kumpikohan voittaa: Suomen Leijonat vaiko Suomen euroviisuedustaja Lordi? Itse pidän ehdottomasti näiden petojen puolta, vaikka pelkäänkin pahinta ja toivon parasta.
Kuinka sattuikaan niin, että kumpikin kohua herättävä joukkio alkaa L-kirjaimella? No, eihän se ole kuin sattumaa. Mutta kumpaa te kannatatte enemmän: Lätkä-Leijonia vaiko laululintu-Lordia?
Joka puolella kohutaan ja kohistaan aiheista. Riika vastaan Ateena. Kohta kaikki väki kansoittaa olohuoneensa ja MM-lätkäbaarien videotykkien edustat täydellisesti. Ketään ei liiku missään. No onhan siitä tietysti hyötyäkin. Joka puolella ihana rauha. Kaupoissa ei ole ruuhkia, eikä pankeissa. Uimahallin porealtaassa ei ole tungosta - kerrankaan. Liikenneruuhkat vähentyvät. Vain pakolliset työmatkat tms. taitetaan mahdollisimman nopeasti. Jotkut epätoivoisimmat fanaatikot eivät pääse televisioittensa edestä sinnekään. Kun kisahuumat ovat ohitse, havahdutaan kuin unesta miettimään, mitä kaikkea onkaan huumahuuruissaan menettänyt. Työttömyys voinee jopa nousta, samoin toimeentulotukea saavien määrä. Usea voinee alkoholisoitua tuijottaessan televisiota kuin transsissa Koffin tai jonkun muun valmistajan kolmos- tai nelosolutpullo kädessään koko kisa kauden ajan. Lääkäreissä kävijöiden ruuhkahuippu ajoittunee siis kisojen päättymisen jälkeiseen ajan kohtaan.
Eli vaikka itsekin tykkään katsoa MM-jääkiekkoa, voinee televisioiduilla huipputapahtumilla olla kauaskantoiset seuraukset joidenkin heikkopäisten elämässä. Älkää hyvät ihmiset siis langetko liiaksi tv-ruudun anteihin!
Kohta taas on jännitystä!
35
1774
Vastaukset
- raymond
tehkää kuten antikana, surffailkaa suomi24:lla. voi surffata läpi vuoden ja aina on yhtä mukavaa :)
- uiui
Älytöntä verrata Leijonia ja lorttia toisiinsa, vertaisit ennemmin vaikka 3 ruunun sakkia ja lorttia keskenään.
Toivottavasti lortti ei pääse esiintymään ja nolaamaan Suomea. Tosin vahinko on jo tapahtunut, kun tapaus on saanut julkisuutta.- Antikana
...vaan sanoin kaksi L-kirjaimella alkavaa joukkiota, jotka puhuttavat nyt lähiaikoina. Leijonia kannatan itsekin sen minkä hommiltani kerkiän. Euroviisuihin päin en aio edes kusta - eipä ole minua ikinä liiemmin ne sytyttäneet! Tre kronor on ärsyttävä porukka. Mietin itsekin jo etukäteen kuinka sitä meidän Leijonamme voisivat kohta alkavissa kisoissa nöyryyttää. Tiedänkin parhaan mahdollisen keinon. Se olisi uusia vuoden 1995 maailmanmestaruus samalla tavoin kuin silloin. Tsemppiä siis Leijonille! Saavat kaiken tukeni! Varotin vaan penkkiurheilijoita kamalista tapahtumista, joita voisi käydä, jos ei pidä varaansa.
Joten peukut pystyyn Leijonille! Ajetaan Tre kronor syvälle suohon!!! - ...
Antikana kirjoitti:
...vaan sanoin kaksi L-kirjaimella alkavaa joukkiota, jotka puhuttavat nyt lähiaikoina. Leijonia kannatan itsekin sen minkä hommiltani kerkiän. Euroviisuihin päin en aio edes kusta - eipä ole minua ikinä liiemmin ne sytyttäneet! Tre kronor on ärsyttävä porukka. Mietin itsekin jo etukäteen kuinka sitä meidän Leijonamme voisivat kohta alkavissa kisoissa nöyryyttää. Tiedänkin parhaan mahdollisen keinon. Se olisi uusia vuoden 1995 maailmanmestaruus samalla tavoin kuin silloin. Tsemppiä siis Leijonille! Saavat kaiken tukeni! Varotin vaan penkkiurheilijoita kamalista tapahtumista, joita voisi käydä, jos ei pidä varaansa.
Joten peukut pystyyn Leijonille! Ajetaan Tre kronor syvälle suohon!!!"Kumpikohan voittaa: Suomen Leijonat vaiko Suomen euroviisuedustaja Lordi?"
"Mutta kumpaa te kannatatte enemmän: Lätkä-Leijonia vaiko laululintu-Lordia?" - Antikana
... kirjoitti:
"Kumpikohan voittaa: Suomen Leijonat vaiko Suomen euroviisuedustaja Lordi?"
"Mutta kumpaa te kannatatte enemmän: Lätkä-Leijonia vaiko laululintu-Lordia?"Toki arvuutella saan ja tiedustella teidänkin mielipidettä asiaan, rakkaat ystäväni. Se on aivan eri asia kuin vertaaminen. Vertaaminen on sitä, kun otetaan kaksi tai useampi kohde rinnakkain ja erotellaan ja vertaillaan niiden hyviä ja huonoja puolia. Esimerkiksi voisin verrata keskenään kaikkia entisiä seurustelukumppaneitani. Vaihtoehtoisesti voisin verrata esimerkiksi eri automerkkien ominaisuuksia keskenään, erimakuisia jäätelöitä keskenään, eri juomia keskenään jne. En kuitenkaan verrannut Lordia ja Leijonia keskenään. En missään sanonnut, että esim. Leijonat ovat parempi tämän suhteen, koska...Tai Lordit ovat ehdottomastai huonompia, koska... Eli kannattaa pohtia asioita kunnolla ennen kuin puhuu siitä, että minä mukama vertailen asioita.
Nyt vertaan! Leijonat ovat ehdottomasti parempia kuin Lordi! Leijonat ovat taitavampia, urheilullisempia, tuovat positiivisempaa Suomi-kuvaa esille maailmalle, ovat jopa ulkoiselta olemukseltaan parempia, säilyvät vuodesta toiseen mielissämme sankareina eli ovat huomattavasti pitkäkestoisempi huvi kuin Lordi ikinä - näin myös maailmalla! Monien meidän mielessähän on säilynyt ikuisesti esim. MM-kisat vuodelta 1995, kun upeat Leijonamme toivat Ruotsissa pidetyistä MM-turnauksesta historiallisen kultamitalin. Tuo Globen-hallin tunnelma on elävästi yhä monien mielessä. Sen pystyy yhä aistimaan! Noinkohan käy Lordillekin Ateenassa euroviisuissa? Tuskinpa, en millään jaksa sitä uskoa!
- HeinolaRULES
Katsonut olen erittäin intensiivisesti lätkän MM-kisoja. Leijonien eka peli oli melko onnetonta rävellystä ja sähläämistä, mutta sehän vaan oli omiaan kohottamaan jännityksen kohti kattoa. Siinä jo rupesi puntit tutisemaan, kun eilen alkoi Suomi-Latvia matsi. Mutta arvatenkin Leijonat olivat saaneet pelinsä kuntoon ja virtaa mukaan otteluun. Joten olipa upeaa kiekkoviihdettä parhaimmillaan! Puhdas nollapeli Suomelle. Kiitos Leijonat ja tsemppiä eteenpäin!
Eihän teill siellä Hämeen tuppukylässä muuta tiimiä olekaan kuin joku hikinen Pelicans ja HeKi.
Huooooh! Tylsää kiekkoa ja pitkä päätyyn ja perään.
Onneksi meillä Savolaisilla on sentään SaPKo, tuo Pässipaitanen killeritiimi. Haistatemme teille paskat, Hämeen tuppukylän marjanpoimijat.- Antikana
SavoRULES kirjoitti:
Eihän teill siellä Hämeen tuppukylässä muuta tiimiä olekaan kuin joku hikinen Pelicans ja HeKi.
Huooooh! Tylsää kiekkoa ja pitkä päätyyn ja perään.
Onneksi meillä Savolaisilla on sentään SaPKo, tuo Pässipaitanen killeritiimi. Haistatemme teille paskat, Hämeen tuppukylän marjanpoimijat....kaivautui jälleen esiin surkeasta pikku läävästään. Minä en vaivaudu mitään p*skamaista SaPKoa katselemaan! Laatukiekko on laatukiekkoa. Älä edes vertaa Leijonia savolaisten sakkiin! Eivät he osaa kuin rikkoa peliä: jos ei tule maalia ja ollaan tappiolla, niin poikittaisella selkään tai koukitaan mailalla p*rseeseen. Siinä kaikki. Jäähyillä osaavat oleilla, ei muuta! Sinäkin olet yhtä surkea tapaus - tai enemmänkin. Sinä itse et taida kiekon päälle mitään ymmärtääkään. Ikinä et ole sellaista nähnytkään kuin televisiossa. Sitten typeränä sohvalla maaten ihmettelet, että mikä musta lätkä siellä jäällä liukuukaan. Et todellakaan ymmärrä kunnon jääkiekkoilusta yhtään mitään.
Eli marjanpoimijoita olettekin te savolaiset - emme me. Mene sinä vain lussuttamaan maitopulloasi ettei löysät kajahda kalsareihisi. Kannattaisi harkita jo villahousuista luopumista ettei p*llit kuivu ja surkastu kokonaan. Nyt on jo kesä, urvelo SavoRULES! Miten siis lätkästä ymmärtäisit, kun et ymmärrä edes vuodenajoista...Heh heh hee:) - kaakatus
Antikana kirjoitti:
...kaivautui jälleen esiin surkeasta pikku läävästään. Minä en vaivaudu mitään p*skamaista SaPKoa katselemaan! Laatukiekko on laatukiekkoa. Älä edes vertaa Leijonia savolaisten sakkiin! Eivät he osaa kuin rikkoa peliä: jos ei tule maalia ja ollaan tappiolla, niin poikittaisella selkään tai koukitaan mailalla p*rseeseen. Siinä kaikki. Jäähyillä osaavat oleilla, ei muuta! Sinäkin olet yhtä surkea tapaus - tai enemmänkin. Sinä itse et taida kiekon päälle mitään ymmärtääkään. Ikinä et ole sellaista nähnytkään kuin televisiossa. Sitten typeränä sohvalla maaten ihmettelet, että mikä musta lätkä siellä jäällä liukuukaan. Et todellakaan ymmärrä kunnon jääkiekkoilusta yhtään mitään.
Eli marjanpoimijoita olettekin te savolaiset - emme me. Mene sinä vain lussuttamaan maitopulloasi ettei löysät kajahda kalsareihisi. Kannattaisi harkita jo villahousuista luopumista ettei p*llit kuivu ja surkastu kokonaan. Nyt on jo kesä, urvelo SavoRULES! Miten siis lätkästä ymmärtäisit, kun et ymmärrä edes vuodenajoista...Heh heh hee:)no niin, meneppäa sinäkin untuvikko taas sinne lampun alle sulattelemaan jäätynyttä ja tyhjää yläkertaasi, että taas maistuisi jyvät paremmalta enenkuin taas erotellaan jyvät akanoista torin laidalla.
- Antikana
kaakatus kirjoitti:
no niin, meneppäa sinäkin untuvikko taas sinne lampun alle sulattelemaan jäätynyttä ja tyhjää yläkertaasi, että taas maistuisi jyvät paremmalta enenkuin taas erotellaan jyvät akanoista torin laidalla.
...että oikein päätäsi rupeat soittamaan! Minulla ei ole mikään paikka jäässä! Puhut taas itsestäsi
- Antikana
Antikana kirjoitti:
...että oikein päätäsi rupeat soittamaan! Minulla ei ole mikään paikka jäässä! Puhut taas itsestäsi
Sinne torille voin kyllä tulla sinua lennättämään, jos välttämättä sellaisen riskin haluat ottaa! Koska tavataan? Vai tuliko pupu pöksyyn? Heh heh hee...
- kyykyssä
Antikana kirjoitti:
Sinne torille voin kyllä tulla sinua lennättämään, jos välttämättä sellaisen riskin haluat ottaa! Koska tavataan? Vai tuliko pupu pöksyyn? Heh heh hee...
katos vaan, heinolan vajaakuntoinen siipirikko tipu on päässyt kuoriutumaan kalakkipallostaan onnettomana yksilönä jälleen kerran ja saaden tyhjään helttaansa jäämiä keltuaisesta riittävän määrän, kun reppanaa siirrettiin munakennosta toiseen rajuin ottein.
Kivaahan tuollaista untivikkoa olisi mukava lennättää pitkin heinolaa hoikka naru kaulassa ja silmät sidottuna pitkin talon kiviseiniä, ja toivoa ettei vain eksy savonlinnan puolelle naru katkenneena. - Antikana
kyykyssä kirjoitti:
katos vaan, heinolan vajaakuntoinen siipirikko tipu on päässyt kuoriutumaan kalakkipallostaan onnettomana yksilönä jälleen kerran ja saaden tyhjään helttaansa jäämiä keltuaisesta riittävän määrän, kun reppanaa siirrettiin munakennosta toiseen rajuin ottein.
Kivaahan tuollaista untivikkoa olisi mukava lennättää pitkin heinolaa hoikka naru kaulassa ja silmät sidottuna pitkin talon kiviseiniä, ja toivoa ettei vain eksy savonlinnan puolelle naru katkenneena....kun SavoRULESkin kunnostautuu kirjoittamaan oikein eri nikillä. Etkö omaasi uskaltanut käyttää, savopelle? Missä meni vikaan, kun täytyi piiloutua eri nikin taakse? Taisi tämä kananpoika laittaa jauhot kurkkuusi ja sinulla holahtaa todellakin ne löysät housuihin.
Olisihan sinutkin kiva kohdata noin livenä! Jäisit varmasti pelosta sanattomaksi ja haukkoisit happea kuin kala kuivalla maalla. Minustahan huokuu sellaista charmanttista vaikutusvoimaa, että siinä rupeaisi sinunkin leukasi väpättämään ja housun puntit tutisemaan. Käytä muuten kireämpiä housuja, niin ei ne ulosteet pääse valumaan lahkeista pihalle. - purija
Antikana kirjoitti:
...kun SavoRULESkin kunnostautuu kirjoittamaan oikein eri nikillä. Etkö omaasi uskaltanut käyttää, savopelle? Missä meni vikaan, kun täytyi piiloutua eri nikin taakse? Taisi tämä kananpoika laittaa jauhot kurkkuusi ja sinulla holahtaa todellakin ne löysät housuihin.
Olisihan sinutkin kiva kohdata noin livenä! Jäisit varmasti pelosta sanattomaksi ja haukkoisit happea kuin kala kuivalla maalla. Minustahan huokuu sellaista charmanttista vaikutusvoimaa, että siinä rupeaisi sinunkin leukasi väpättämään ja housun puntit tutisemaan. Käytä muuten kireämpiä housuja, niin ei ne ulosteet pääse valumaan lahkeista pihalle.taas on pikku piipittäjä päässyn irti, kun äiti avasi munakotelon ja päästi höyhenittömän hötyaivon karkaamaan kanalan ifralampun alle lämmittelemään usvaista aivolohkoaan ja märkivää päätään sillä seurauksella että päähän jäänyt ja valunut keltuainen kovettui sinne onnettomin nähtävin seurauksin.
laitahan muuten heinolan laatta ja silopää aukusti tupla vaipat, ettei taas tarvitse yöllä soittaa kodinhoitajaa lakanojen vaihtoon ja antamaan anatomisiin paikkoihin pulloharja pesua.
hajut tuntuu tänne valtaväylille asti, kun olet jo käyttänyt kuukauden samaa kestovaippaa vaihtamatta vai onko hajusta muodstunut jo ominaishaju lakeuksille. - Antikana
purija kirjoitti:
taas on pikku piipittäjä päässyn irti, kun äiti avasi munakotelon ja päästi höyhenittömän hötyaivon karkaamaan kanalan ifralampun alle lämmittelemään usvaista aivolohkoaan ja märkivää päätään sillä seurauksella että päähän jäänyt ja valunut keltuainen kovettui sinne onnettomin nähtävin seurauksin.
laitahan muuten heinolan laatta ja silopää aukusti tupla vaipat, ettei taas tarvitse yöllä soittaa kodinhoitajaa lakanojen vaihtoon ja antamaan anatomisiin paikkoihin pulloharja pesua.
hajut tuntuu tänne valtaväylille asti, kun olet jo käyttänyt kuukauden samaa kestovaippaa vaihtamatta vai onko hajusta muodstunut jo ominaishaju lakeuksille....mutta ei ihan. Olet SavoRULES todella typerä! Turhaan pakenet toisen nikin taakse jälleen kerran! Sinut on helppo tunnistaa! Vai onko nikkisi laitettu kieltoon? Vai oletko jo herättänyt liian paljon vihaa ja pahennusta nikilläsi?
Minua ei äidit komentele - toisin on sinun laitasi, keskenkasvuinen r*nkkari! Sinua vaivaa jonkin luokan vaippafetissi. Minä ehdotin sinulle vaippoja housuihisi jo tuossa taannoin ja nyt ilmeisesti omakohtaisen kokemuksesi ansiosta yrität saada muutkin niitä käyttämään. Taidat lähtenyt mukaan kestovaippojen suoramarkkinointifirman myyntitykiksi! Heh heh:) Sinähän niistä osaatkin luontevasti kertoa, koska itsekin lukeudut kestovaippojen tyytyväiseksi käyttäjäksi. Raahaa vaippasi muualle! Minua ne eivät todellakaan kiinnosta! - keisari
Antikana kirjoitti:
...mutta ei ihan. Olet SavoRULES todella typerä! Turhaan pakenet toisen nikin taakse jälleen kerran! Sinut on helppo tunnistaa! Vai onko nikkisi laitettu kieltoon? Vai oletko jo herättänyt liian paljon vihaa ja pahennusta nikilläsi?
Minua ei äidit komentele - toisin on sinun laitasi, keskenkasvuinen r*nkkari! Sinua vaivaa jonkin luokan vaippafetissi. Minä ehdotin sinulle vaippoja housuihisi jo tuossa taannoin ja nyt ilmeisesti omakohtaisen kokemuksesi ansiosta yrität saada muutkin niitä käyttämään. Taidat lähtenyt mukaan kestovaippojen suoramarkkinointifirman myyntitykiksi! Heh heh:) Sinähän niistä osaatkin luontevasti kertoa, koska itsekin lukeudut kestovaippojen tyytyväiseksi käyttäjäksi. Raahaa vaippasi muualle! Minua ne eivät todellakaan kiinnosta!se parhaiten nauraa kuka viimeiseksi tutisee, kun joudut käyttämään mummosi tiukkoja kumihousuja ettei aina tule läpi kun pelkotilat yllättää pimeässä ja alkaa alakerrassa vetistymään näppyisen ja tulehtuneen mustan aukon ympäriltä.
olethan heinolan hentorakenteisin ja ainutkertaisin pelokas pysty paskooja ja läpipäästäjä, siksi suosittelen paikallisen veneen veistäjän tekemää ergonomisesti muotoiltua pohjatappia käyttöösi. - Antikana
keisari kirjoitti:
se parhaiten nauraa kuka viimeiseksi tutisee, kun joudut käyttämään mummosi tiukkoja kumihousuja ettei aina tule läpi kun pelkotilat yllättää pimeässä ja alkaa alakerrassa vetistymään näppyisen ja tulehtuneen mustan aukon ympäriltä.
olethan heinolan hentorakenteisin ja ainutkertaisin pelokas pysty paskooja ja läpipäästäjä, siksi suosittelen paikallisen veneen veistäjän tekemää ergonomisesti muotoiltua pohjatappia käyttöösi.Onko vitsisi käyneet vähiin? Eikö juttu kulje enää sinullakaan? Olen aika pettynyt sinuun. Luulin edes sinun pystyvän hieman parempaan kuin matkimaan minun kirjoituksiani. Veistelet samaa asiaa, mutta hieman eri sanoin. Eli köyhä on mielikuvituksesi!
Sinulla on aika paljon perverssioita, koska nyt vedät mummot ja p*rsereiänkin juttuusi mukaan. Siitä puhe mistä puute - pätee hyvin varmaan sinuunkin! Sinä olet ainakin ilmiömäinen savolainen. Savolaiset ovat Suomen alinta kastia, pohjasakkaa suorastaan. Lähetetään teidät Siperiaan. Se olisi sopiva paikka kaltaisillesi! Sinä voisit siellä kunkkuilla ihan miten haluaisit!! - mummo
Antikana kirjoitti:
Onko vitsisi käyneet vähiin? Eikö juttu kulje enää sinullakaan? Olen aika pettynyt sinuun. Luulin edes sinun pystyvän hieman parempaan kuin matkimaan minun kirjoituksiani. Veistelet samaa asiaa, mutta hieman eri sanoin. Eli köyhä on mielikuvituksesi!
Sinulla on aika paljon perverssioita, koska nyt vedät mummot ja p*rsereiänkin juttuusi mukaan. Siitä puhe mistä puute - pätee hyvin varmaan sinuunkin! Sinä olet ainakin ilmiömäinen savolainen. Savolaiset ovat Suomen alinta kastia, pohjasakkaa suorastaan. Lähetetään teidät Siperiaan. Se olisi sopiva paikka kaltaisillesi! Sinä voisit siellä kunkkuilla ihan miten haluaisit!!katos vaan, kun heinolan hitain ja munavoilla kyllästetty reuhaava untivikko kiipesi koneen luo korokkeelle ja yritti raapustaa jotain ennenkuulumatonta tiskiin mutta tottuneesti vain omaksi iloksi.
Mikroskooppisen pienet ajatuksesi eivät häiritse edes onkilierojen ja näköisiesi ameebojen liikehdintää rustoisessa ja poikittain silmien välissä muhivassa sieraimissa.
otahan käyttöön valtion stipendirahoilla ostamasi tekonenä karvoituksineen ja laita se jatkoksi kasvattamaan vainutaitojasi kotikulman mielipaikallasi kaatiksella ja löytämään sieltä lihaisat ja järsityt proilerin koivet. - Antikana
mummo kirjoitti:
katos vaan, kun heinolan hitain ja munavoilla kyllästetty reuhaava untivikko kiipesi koneen luo korokkeelle ja yritti raapustaa jotain ennenkuulumatonta tiskiin mutta tottuneesti vain omaksi iloksi.
Mikroskooppisen pienet ajatuksesi eivät häiritse edes onkilierojen ja näköisiesi ameebojen liikehdintää rustoisessa ja poikittain silmien välissä muhivassa sieraimissa.
otahan käyttöön valtion stipendirahoilla ostamasi tekonenä karvoituksineen ja laita se jatkoksi kasvattamaan vainutaitojasi kotikulman mielipaikallasi kaatiksella ja löytämään sieltä lihaisat ja järsityt proilerin koivet....edelleenki pelkuri, SavoRULES! Minuahan sinä et rupea komentelemaan! En minä sinua pelkää! Uhoa mitä uhoat - luuseri olet, sehän näkyy jo 100 km:n päähän! Kaikkihan sinulle nauraa. Olet mitään sanomaton p*skakasa, joka ei uskaltaisi edes hyttystä tappaa.
Jos minä olen hidas, niin sinä olet sitten paikoilleen jähmettynyt. Olet hidastakin hitaampi mulkero! Voisit opetella myös kirjoittamisen jalon taidon. Ärsyttää tuollainen teksti, josta puuttuu kokonaan isot kirjaimet. Tai no töytyihän tuostakin "tiibetin mummo" tekstistäsi peräti yksi iso kirjain, vaikka todellisuudessa niitä olisi pitänyt kertyä siihen viisi kappaletta. Lauserakenteesikin joutaisi romukoppaan. Myös sanojen oikeinkirjoituksessa on pahoja puutteita. No tämä kaikki kertookin sen, että aivoissasi on pahoja puutteita älykkyyden alueella. Palailehan takaisin koulun penkille. Mene peruskoulun 1. luokalle, niin voi olla, että et niin pahasti jää jälkeen. Tosin ihanat ekaluokkalaisetkin ovat älyllisesti sinua monta vuotta edellä - ja taidollisesti myös. Mihin lie apukouluun sinä kuuluisitkaan! - tähti
Antikana kirjoitti:
...edelleenki pelkuri, SavoRULES! Minuahan sinä et rupea komentelemaan! En minä sinua pelkää! Uhoa mitä uhoat - luuseri olet, sehän näkyy jo 100 km:n päähän! Kaikkihan sinulle nauraa. Olet mitään sanomaton p*skakasa, joka ei uskaltaisi edes hyttystä tappaa.
Jos minä olen hidas, niin sinä olet sitten paikoilleen jähmettynyt. Olet hidastakin hitaampi mulkero! Voisit opetella myös kirjoittamisen jalon taidon. Ärsyttää tuollainen teksti, josta puuttuu kokonaan isot kirjaimet. Tai no töytyihän tuostakin "tiibetin mummo" tekstistäsi peräti yksi iso kirjain, vaikka todellisuudessa niitä olisi pitänyt kertyä siihen viisi kappaletta. Lauserakenteesikin joutaisi romukoppaan. Myös sanojen oikeinkirjoituksessa on pahoja puutteita. No tämä kaikki kertookin sen, että aivoissasi on pahoja puutteita älykkyyden alueella. Palailehan takaisin koulun penkille. Mene peruskoulun 1. luokalle, niin voi olla, että et niin pahasti jää jälkeen. Tosin ihanat ekaluokkalaisetkin ovat älyllisesti sinua monta vuotta edellä - ja taidollisesti myös. Mihin lie apukouluun sinä kuuluisitkaan!katos vaan heinolan heittopussi hanhea, kun taas otti neniinsä ja nosti komeasti heltaansa koko komeudessaan ja niin ylös että siivilät resotti kotkottavan ja hikoilevan pelkuri kanan orrella sulosti.
mutta sinähän oletkin vain ohut joka hämäläisen hammastikku, joka on käynyt järsittävänä monen kaltaisesi pojun suupielessä ja ollut lopulta oiva nöyhtäisen sieraimen aukaisija.
muista syödä paljon kanan rehua, niin pysyt jatkossakin nöyränä häkissäsi ja untuvat kiiltävinä. - Antikana
tähti kirjoitti:
katos vaan heinolan heittopussi hanhea, kun taas otti neniinsä ja nosti komeasti heltaansa koko komeudessaan ja niin ylös että siivilät resotti kotkottavan ja hikoilevan pelkuri kanan orrella sulosti.
mutta sinähän oletkin vain ohut joka hämäläisen hammastikku, joka on käynyt järsittävänä monen kaltaisesi pojun suupielessä ja ollut lopulta oiva nöyhtäisen sieraimen aukaisija.
muista syödä paljon kanan rehua, niin pysyt jatkossakin nöyränä häkissäsi ja untuvat kiiltävinä....SavoRULES olisin edelleenkin halukas kohtaamaan! Olisikin ihana tapaaminen, kultaseni! Minua on aina kiinnostaneet tuollaiset kipakat ärhentelevät poitsut!
Mutta en ole heittopussi enkä hammastikkukaan, vaikka hoikka olenkin varreltani. Voimaa minusta löytyy sen sijaan kymmenkertaisesti sinuun verrattuna! - kaunotar
Antikana kirjoitti:
...SavoRULES olisin edelleenkin halukas kohtaamaan! Olisikin ihana tapaaminen, kultaseni! Minua on aina kiinnostaneet tuollaiset kipakat ärhentelevät poitsut!
Mutta en ole heittopussi enkä hammastikkukaan, vaikka hoikka olenkin varreltani. Voimaa minusta löytyy sen sijaan kymmenkertaisesti sinuun verrattuna!katohan vaan, kun heinolan hortoileva metriheikki tuli taas koneellensa kanalan auki jääneestä neitsythäkistään munimaan löysät valkuaisensa lampaantaljalla päällystetylle lypsyjakkaralle ettei kuivanut munapöly hankaa piilosilmää paiseelle päivän paisteessa.
kannattaa sitten varoa, ettei masokisti luontaiset vatupassi savolaiset pääse sujauttamaan sauvaansa sinun pikku söpöön heltan alla punoittavaan pikku anneliisi koska se aiheuttaa 148 senttisissä minikääpiöissä arvaamattomia raivokkaita pelkotiloja ja itkun tuhruista niiskutusta. - Antikana
kaunotar kirjoitti:
katohan vaan, kun heinolan hortoileva metriheikki tuli taas koneellensa kanalan auki jääneestä neitsythäkistään munimaan löysät valkuaisensa lampaantaljalla päällystetylle lypsyjakkaralle ettei kuivanut munapöly hankaa piilosilmää paiseelle päivän paisteessa.
kannattaa sitten varoa, ettei masokisti luontaiset vatupassi savolaiset pääse sujauttamaan sauvaansa sinun pikku söpöön heltan alla punoittavaan pikku anneliisi koska se aiheuttaa 148 senttisissä minikääpiöissä arvaamattomia raivokkaita pelkotiloja ja itkun tuhruista niiskutusta.Joten älä tule kukkoilemaan minun reviirilleni. Kukot eivät sitäpaitsi muni, joten sinulla taitaa olla ainakin tuo luonnontieto aika retuperällä. Yhtä retuperällä kuin kirjoitustaitosikin.
Olenkin kuullut teidän savolaisten kieroutuneista seksiperversioista paljon juttuja, mutta unohdin täysin ne teidän sm-leikit. Se on mielestäni jo aika sairasta! Jos minua tarkoitit tuolla minikääpiöllä, niin pieleen meni. Lisäät tuohon tuollaiset 40 senttiä lisää, niin tulee lähellä totuutta oleva pituuteni selville. Heh:) - neuloja
Antikana kirjoitti:
...SavoRULES olisin edelleenkin halukas kohtaamaan! Olisikin ihana tapaaminen, kultaseni! Minua on aina kiinnostaneet tuollaiset kipakat ärhentelevät poitsut!
Mutta en ole heittopussi enkä hammastikkukaan, vaikka hoikka olenkin varreltani. Voimaa minusta löytyy sen sijaan kymmenkertaisesti sinuun verrattuna!taas on heinolan puukorva munakiituri taapertanu kotoisan lintukoto lähettimensä luo ja luonut hukkäpätkä aivoillansa tuskaista tusina kerrottavaa hitaasti ja onnettoman jäykästi toimivilla aivoillaan linjoille itku silmässä ja jäytävä pelko kurkun perällä, ettei savolaisukko leivo heinolan hiiva taikinasta pellillisen letitettyä rusina pullaa.
menehän lastenvaunuihin mahtuva ahdasmielinen ja säikkyvä tuumainen kalkkuna piiloon savolaisilta, ettei höyhenkato yllätä kynittävää ja kylmyys kangista kananlihalla tutisevaa herkästä sielunelämästä kärsivää migrometrillä mitattavaa pojua.
mistä tietää että kana on kiimassa? kun laittaa käden kanan helttaan syvälle, tuntuu kuin hevonen söisi kauroja kädestä. - Antikana
neuloja kirjoitti:
taas on heinolan puukorva munakiituri taapertanu kotoisan lintukoto lähettimensä luo ja luonut hukkäpätkä aivoillansa tuskaista tusina kerrottavaa hitaasti ja onnettoman jäykästi toimivilla aivoillaan linjoille itku silmässä ja jäytävä pelko kurkun perällä, ettei savolaisukko leivo heinolan hiiva taikinasta pellillisen letitettyä rusina pullaa.
menehän lastenvaunuihin mahtuva ahdasmielinen ja säikkyvä tuumainen kalkkuna piiloon savolaisilta, ettei höyhenkato yllätä kynittävää ja kylmyys kangista kananlihalla tutisevaa herkästä sielunelämästä kärsivää migrometrillä mitattavaa pojua.
mistä tietää että kana on kiimassa? kun laittaa käden kanan helttaan syvälle, tuntuu kuin hevonen söisi kauroja kädestä....oppinut kirjoittamaan? On sen verran kieliopillisia virheitä jälleen nähtävissä. Mutta eipä se näköjään sinun menoasi rajoita pätkääkään! Siinä olisikin runnottavaa, jos minut vaunuihin ängettäisi. Olen aika paljon ylimittainen siihen kulkupeliin sullottavaksi.
Kuulin, että sinä SavoRULES olet todella tumppi jätkä. Joten jälleen yrität kierossa mielessäsi jotenkin siirtää nuo häpeätahrasi minuun. Mene peilin eteen ja katso itseäsi silmiin ja lue nuo kaikki viestisi, jotka olet muka minulle osoittanut. Silloin viestisi menisivät oikeaan osoitteeseen! - oikoja
Antikana kirjoitti:
...edelleenki pelkuri, SavoRULES! Minuahan sinä et rupea komentelemaan! En minä sinua pelkää! Uhoa mitä uhoat - luuseri olet, sehän näkyy jo 100 km:n päähän! Kaikkihan sinulle nauraa. Olet mitään sanomaton p*skakasa, joka ei uskaltaisi edes hyttystä tappaa.
Jos minä olen hidas, niin sinä olet sitten paikoilleen jähmettynyt. Olet hidastakin hitaampi mulkero! Voisit opetella myös kirjoittamisen jalon taidon. Ärsyttää tuollainen teksti, josta puuttuu kokonaan isot kirjaimet. Tai no töytyihän tuostakin "tiibetin mummo" tekstistäsi peräti yksi iso kirjain, vaikka todellisuudessa niitä olisi pitänyt kertyä siihen viisi kappaletta. Lauserakenteesikin joutaisi romukoppaan. Myös sanojen oikeinkirjoituksessa on pahoja puutteita. No tämä kaikki kertookin sen, että aivoissasi on pahoja puutteita älykkyyden alueella. Palailehan takaisin koulun penkille. Mene peruskoulun 1. luokalle, niin voi olla, että et niin pahasti jää jälkeen. Tosin ihanat ekaluokkalaisetkin ovat älyllisesti sinua monta vuotta edellä - ja taidollisesti myös. Mihin lie apukouluun sinä kuuluisitkaan!katos vaan kun maitokärryllä lykittävä tonkkataneli heräs äitinsä löysistä hameen helmoista pullamössö mairolle rääppä poskella vapisten ja vaikeroiden, kuminauhallisten lökäpöksyn etumus kuivuneessa tatimessa ja auringosta kellertävänä raukeasta niin tunteikkaasta unesta, äidin akryylivinyyli villahousujen sähköisesti kipinöidessä.
koska olet korvasientäkin lyhempi tumppi, kelpuutan kaltaisenne nakkisormet jatkovarrella varustetuksi vessan mopiksi yleiseen kusiputkaan hillittömiin siivous talkoisiin. moppi lahjoitetaan työn jälkeen kaljupäisille peruukiksi tai heinolan kansallis museoon pronssi kanojen alustaksi. - Antikana
oikoja kirjoitti:
katos vaan kun maitokärryllä lykittävä tonkkataneli heräs äitinsä löysistä hameen helmoista pullamössö mairolle rääppä poskella vapisten ja vaikeroiden, kuminauhallisten lökäpöksyn etumus kuivuneessa tatimessa ja auringosta kellertävänä raukeasta niin tunteikkaasta unesta, äidin akryylivinyyli villahousujen sähköisesti kipinöidessä.
koska olet korvasientäkin lyhempi tumppi, kelpuutan kaltaisenne nakkisormet jatkovarrella varustetuksi vessan mopiksi yleiseen kusiputkaan hillittömiin siivous talkoisiin. moppi lahjoitetaan työn jälkeen kaljupäisille peruukiksi tai heinolan kansallis museoon pronssi kanojen alustaksi....että kaltaisesi r*unkkaripellet eivät juuri nuku koskaan. Silti jaksaa hämmästyttää tuo maaninen intosi kirjoittaa täällä tuollaista aivan läpeensä p*skaa tekstiä kilometritolkulla. Huomaa kyllä, että et nuku etkä täten anna aivoillesi elintärkeää lepoaikaa ollenkaan. Olet varmasti kuullutkin, että liian vähästä unen määrästäkin sairastuu - tulee hulluksi. Sinussa on jo nähtävissä näitä vakavia hulluuden piirteitä.
Sinun kannattaisi nyt pian tilata aika psykiatrille. Voit tietysti kokeilla ensiavuksi näin aluksi koppihoitoa omassa pienessä pyöreässä pehmustetussa sängyllisessä kolossasi. Ota rauhallisesti ja käy vaaka-asentoon. Vedä peitto korvillesi ja anna unen tulla. Ole tässä tiedostomattomassa unitilassa vähintääkin koko seuraava viikko. Voi olla, että se helpottaa hetkeksi. Ainakin sen jälkeen kykenet paremmin suoriutumaan ihmisten ilmoille hetkeksi, jotta voit hilata ruostuneet luusi psykiatrin vastaanotolle. - sammutin
Antikana kirjoitti:
...että kaltaisesi r*unkkaripellet eivät juuri nuku koskaan. Silti jaksaa hämmästyttää tuo maaninen intosi kirjoittaa täällä tuollaista aivan läpeensä p*skaa tekstiä kilometritolkulla. Huomaa kyllä, että et nuku etkä täten anna aivoillesi elintärkeää lepoaikaa ollenkaan. Olet varmasti kuullutkin, että liian vähästä unen määrästäkin sairastuu - tulee hulluksi. Sinussa on jo nähtävissä näitä vakavia hulluuden piirteitä.
Sinun kannattaisi nyt pian tilata aika psykiatrille. Voit tietysti kokeilla ensiavuksi näin aluksi koppihoitoa omassa pienessä pyöreässä pehmustetussa sängyllisessä kolossasi. Ota rauhallisesti ja käy vaaka-asentoon. Vedä peitto korvillesi ja anna unen tulla. Ole tässä tiedostomattomassa unitilassa vähintääkin koko seuraava viikko. Voi olla, että se helpottaa hetkeksi. Ainakin sen jälkeen kykenet paremmin suoriutumaan ihmisten ilmoille hetkeksi, jotta voit hilata ruostuneet luusi psykiatrin vastaanotolle.katoppas vain kun heinolan vänäleukaisella ja itkunsekaisella vollottaja kanalla heilahti file pyrstön perällä ja sai tyhjässä heltassa herneet sinkoilemaan niin paljon, että piti päästä näppistä nokkimaan kiukusta kauhuissaan ja purkamaan selvittämättömiä maanisia ja henkisiä paineita savon netti tohtorille luottamuksellisesti.
älä enää putoile sekavasa horrostilassa orrelta alla olevaan kompostiin, vaikka määrämittaiset tunkiokanat tykkäävätkin siellä oleilla jatkuvasti mielihyväänsä kehittäen ja onnellisuus tasoaan nostaen.
mikä on kanan kädessä pidettävä leikkieläin vessassa? pytoni! - Antikana
sammutin kirjoitti:
katoppas vain kun heinolan vänäleukaisella ja itkunsekaisella vollottaja kanalla heilahti file pyrstön perällä ja sai tyhjässä heltassa herneet sinkoilemaan niin paljon, että piti päästä näppistä nokkimaan kiukusta kauhuissaan ja purkamaan selvittämättömiä maanisia ja henkisiä paineita savon netti tohtorille luottamuksellisesti.
älä enää putoile sekavasa horrostilassa orrelta alla olevaan kompostiin, vaikka määrämittaiset tunkiokanat tykkäävätkin siellä oleilla jatkuvasti mielihyväänsä kehittäen ja onnellisuus tasoaan nostaen.
mikä on kanan kädessä pidettävä leikkieläin vessassa? pytoni!Kylläpä sinä jaksatkin soittaa tuota turpaasi. Minä en ole missään määrin kauhuissani sinun onnettomasta sanahelinästäsi! Huvittunut lähinnä! Ei haukku haavaa tee eikä suurimmatkaan mahtisanat luita riko!
Sinä olet juuri niitä ihmisiä, jotka vahvistavat entisestään käsitystäni savolaisten typeryydestä. Olette huumorintajutonta pohjasakkaa koko savolaispoppoo. Olisi pitänyt tietääkin, että eipä savolaisilta muuta voi vaatiakaan. Tämä keskustelukin on ihan hyödytöntä, koska te ette mitään ymmärrä. Sinä, ihmisyyden irvikuva, kirjoitat niin huonoa ja mitätöntä tekstiä, että sen voisi tulostaa ja käyttää sitten p*skapaperina vessassa. Siihen se olisi onnen omiaan! Aina kun savolaisista tulee puhe, niin tulee kummasti mieleen Eppujen levy Paskahattujen paluu. Sen nimi on niin kuvannollinen teihin. Heh heh hee:) - jääkone
Antikana kirjoitti:
...että kaltaisesi r*unkkaripellet eivät juuri nuku koskaan. Silti jaksaa hämmästyttää tuo maaninen intosi kirjoittaa täällä tuollaista aivan läpeensä p*skaa tekstiä kilometritolkulla. Huomaa kyllä, että et nuku etkä täten anna aivoillesi elintärkeää lepoaikaa ollenkaan. Olet varmasti kuullutkin, että liian vähästä unen määrästäkin sairastuu - tulee hulluksi. Sinussa on jo nähtävissä näitä vakavia hulluuden piirteitä.
Sinun kannattaisi nyt pian tilata aika psykiatrille. Voit tietysti kokeilla ensiavuksi näin aluksi koppihoitoa omassa pienessä pyöreässä pehmustetussa sängyllisessä kolossasi. Ota rauhallisesti ja käy vaaka-asentoon. Vedä peitto korvillesi ja anna unen tulla. Ole tässä tiedostomattomassa unitilassa vähintääkin koko seuraava viikko. Voi olla, että se helpottaa hetkeksi. Ainakin sen jälkeen kykenet paremmin suoriutumaan ihmisten ilmoille hetkeksi, jotta voit hilata ruostuneet luusi psykiatrin vastaanotolle.taas on heinolan valahtanu vellihousu riehaantunut kaakattamaan kotitilansa lämpiämättömästä ja pärekattoisesta vanhanpojan tilkitsemätömästä perähuoneesta, kun pelonsekaisessa paniikkihäiriössä pyöriskelevä yksineläjä ei osannut ja jaksanut pyöräyttää ovia lukkoon illan pimetessä ja kaasuvalon loppuessa.
töikseen hän vaivautui ajamaan väsyneenä ja raukeasti tahdittomana trukkia lisäkorokkeelta isäpuolensa omistamassa kana- ja luujauho tehtaassa ja oppi olemaan siipiänsä myöden isäpuolensa henkisessä ja fyysisessä otteessa vaikeasti alistuneena ja katkeroituneena.
eläkkeelle hän pääsi jo varhain, hengitettyään pölyä tarpeeksi ja saaden siitä lievän persoonallisuus häiriön.
savonlinnan maamies seuran martat ovat lupautuneet tarvittavaan hoiva apuun. - Antikana
jääkone kirjoitti:
taas on heinolan valahtanu vellihousu riehaantunut kaakattamaan kotitilansa lämpiämättömästä ja pärekattoisesta vanhanpojan tilkitsemätömästä perähuoneesta, kun pelonsekaisessa paniikkihäiriössä pyöriskelevä yksineläjä ei osannut ja jaksanut pyöräyttää ovia lukkoon illan pimetessä ja kaasuvalon loppuessa.
töikseen hän vaivautui ajamaan väsyneenä ja raukeasti tahdittomana trukkia lisäkorokkeelta isäpuolensa omistamassa kana- ja luujauho tehtaassa ja oppi olemaan siipiänsä myöden isäpuolensa henkisessä ja fyysisessä otteessa vaikeasti alistuneena ja katkeroituneena.
eläkkeelle hän pääsi jo varhain, hengitettyään pölyä tarpeeksi ja saaden siitä lievän persoonallisuus häiriön.
savonlinnan maamies seuran martat ovat lupautuneet tarvittavaan hoiva apuun....Savon putkir*nkkari voit vetää jo ne marttojesi v*tut päähäsi ja painua suolle nuolemaan haavojasi. Kukkoile siellä missä sinun reviirisi onkin. Älä työnnä p*skanruskeata tohloasi tänne, jossa kaikki valta ja kunnia on Antikanalla.
Sinä olet kylähullun maineessa sielläkin Savon perukoilla, joissa ei muutenkaan kasva mikään eikä kenelläkään liikahda edes järki sen vertaa, että tajuaisi sinun p*rseennuolemisyrityksesi. Missä liikutkin kuuluu vain sellainen lipominen, jotta sinua ei mukiloitaisi siihen paikkaan. Pystymetsään joutaisit pesäpuuksi tikoille, harakoille ja korpeille. Tikan tolkuton kolonhakkaamisvimma laskisi päästäsi liiat k*set ja paineet pihalle. Ei tarvitsisi sitten enää täällä höyrytä turhanpäiväisiä jorinoitasi! - vaimentaja
Antikana kirjoitti:
Sinun kannattaisi nyt pian tilata aika psykiatrille. Voit tietysti kokeilla ensiavuksi näin aluksi koppihoitoa omassa pienessä pyöreässä pehmustetussa sängyllisessä kolossasi. Ota rauhallisesti ja käy vaaka-asentoon. Vedä peitto korvillesi ja anna unen tulla. Ole tässä tiedostomattomassa unitilassa vähintääkin koko seuraava viikko. Voi olla, että se helpottaa hetkeksi. Ainakin sen jälkeen kykenet paremmin suoriutumaan ihmisten ilmoille hetkeksi, jotta voit hilata ruostuneet luusi psykiatrin vastaanotolle.taas lensi heinolan vilttiketjun 3 grammaiselta untuvapallolta rikas ja täyteläisen keltainen antisprei räpylöjen välistä, kun luki tekstit ja silloin silmien kudosnesteessä kuumeni yksipalkoinen ruttuinen herne liikaa ja sai aikaan onnettoman tunteettoman kylmän hikoilun ja henkeä salpaavan motorisen kehityksen heikentymisen lahjaksi jälkipolville jota yritetään hoitaa savon metsistä kerätyllä muurahaishapolla.
keräyksen hoitaa savon metsänhoito yhdistyksen salaisesti erityiskoulutetut henkilöt.
muistatkos kun olitta isäpuolesi kanssa matkalla renkaattomalla ladalla savonlinnan torille tapaamaan ikävöiviä tuttujasi. isäpuolesi laittoi perseen ladan ikkunaan ja sinä naamasi ja kaikki luulivat että olitta kaksosia. - TÄÄÄLLLÄ NÄIN
vaimentaja kirjoitti:
taas lensi heinolan vilttiketjun 3 grammaiselta untuvapallolta rikas ja täyteläisen keltainen antisprei räpylöjen välistä, kun luki tekstit ja silloin silmien kudosnesteessä kuumeni yksipalkoinen ruttuinen herne liikaa ja sai aikaan onnettoman tunteettoman kylmän hikoilun ja henkeä salpaavan motorisen kehityksen heikentymisen lahjaksi jälkipolville jota yritetään hoitaa savon metsistä kerätyllä muurahaishapolla.
keräyksen hoitaa savon metsänhoito yhdistyksen salaisesti erityiskoulutetut henkilöt.
muistatkos kun olitta isäpuolesi kanssa matkalla renkaattomalla ladalla savonlinnan torille tapaamaan ikävöiviä tuttujasi. isäpuolesi laittoi perseen ladan ikkunaan ja sinä naamasi ja kaikki luulivat että olitta kaksosia.------------------
- HankalaM
"Hiipiikö malttamaton jännitys olohuoneeseenne? Tunnetko perhosten lentelevän vatsan pohjallasi?"
Ei.
"Tekisikö mielesi huutaa ja hyppiä? Tekeekö mielesi myös kirota?"
Ei.
"Kuinka sattuikaan niin, että kumpikin kohua herättävä joukkio alkaa L-kirjaimella?"
Todennäköisyys on sattumuksessa huomattavasti suurempi kuin 1/28:n, sillä L on ihan yleisesti käytetty kirjain.
"Kohta kaikki väki kansoittaa olohuoneensa ja MM-lätkäbaarien videotykkien edustat täydellisesti. Ketään ei liiku missään. No onhan siitä tietysti hyötyäkin. Joka puolella ihana rauha."
Tuossa on pieni ristiriita johon voisi takertua, mutta enpä viitsi.
"Kun kisahuumat ovat ohitse, havahdutaan kuin unesta miettimään, mitä kaikkea onkaan huumahuuruissaan menettänyt. Työttömyys voinee jopa nousta, samoin toimeentulotukea saavien määrä."
En takuulla mieti koskaan työttömyyttä tai toimeentulotukea saavien määrää.
"Usea voinee alkoholisoitua tuijottaessan televisiota kuin transsissa Koffin tai jonkun muun valmistajan kolmos- tai nelosolutpullo kädessään koko kisa kauden ajan."
Ihanaa kun jaksat katsella lähimmäisiä noin valoisalla asenteella.
"Eli vaikka itsekin tykkään katsoa MM-jääkiekkoa, voinee televisioiduilla huipputapahtumilla olla kauaskantoiset seuraukset joidenkin heikkopäisten elämässä."
Muista varata aika lääkärillesi jo nyt, niin vältät sen ruuhkahuipun odottelut.- resepti
ei sen tarvitse aikaa varata lääkäriin kun sille on varattu kesto- ja ikiaika, kattaen koko suomen ja koska vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1519923Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735474Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras273899- 502695
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan722419- 732127
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1452026Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2331828Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1401501Roger Karimus
– Sain muun muassa vuonna 2008 kolmen vuoden vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä. Autoin naispuolista tuttuani, kun21491