Kahdesta asiasta

Niin nyt on sitten rukoiltu niitä toiveita.

J.D taisi pyytää päteviä todisteita Jumalan olemassaolosta pyydettiin sen verran päteviä että menet solmuun jos yrität kumota niitä.

M Eg taisi pyytää Mersua,minulla on kyllä vähän sellainen tunne että joudut tekemään töitä sen eteen,mutta kun käännyt Jeesuksen puoleen sinulla on mahdollisuus saada jotain suurempaa.Enkä pysty kyllä lupaamaan myöskään vaarisi heräämistä.

Sitten oli tätä köyhyys,sota,sairaudet.Valitettavasti ihmiskunta joutuu kärsimään näistä siihen asti kun tuhatvuotinen valtakunta alkaa.
Ja sitten Atte en ehtinyt lukea tuota pyyntöäsi.
Rukoilemme myös niitten pyyntöjen puolesta mitä te ajattelitte esittää.

Sitten palstan kristityille Jeesus tosiaan sanoo anna sille joka sinulta pyytää.Tosin Hän ei sano anna mitä tahansa sinulta pyydetään.
Eli kun MrEg pyytää tonnia ei siitä pidä hätkähtää.Jos ei satu olemaan tonnia niin kyllä ainakin jokainen 5 centtiä pystyy laittamaan tai sitten vaihtoehtoisesti antaa jotain arvokkaampaa kuin 1000 euroa eli neuvon miten saada iankaikkinen elämä tai muistaa rukouksin.
E-mailitse en viitsinyt ottaa yhteyttä vaikuttaa vähän hämärältä

5

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lässytystä

Menikö pää solmuun lopullisesti.
      Mistä sinä pikkuhitleri tiedät mitä se sun jumalas kenellekkin antaa. Ootsä joku profeetta?
      Olentoja joko on tai ei ole, eikös juu.
      Ja sitä sun olentoa ei ole ihan vaan sen takia, että sinä väität sen olevan.
      Erotatsä yleensäkään todellista ja ei-todellista, uskoa ja tietoa tai oikeaa ja väärää toisistaan? Selvästi et.

• tinni-tunni

"Olentoja joko on tai ei ole, eikös juu.
        Ja sitä sun olentoa ei ole ihan vaan sen takia, että sinä väität sen olevan."

Se olento voi myös olla olemassa, vaikka väität ettei sitä ole!

Tinni-Tunni

• eipäs
        tinni-tunni kirjoitti:

"Olentoja joko on tai ei ole, eikös juu.
        Ja sitä sun olentoa ei ole ihan vaan sen takia, että sinä väität sen olevan."

Se olento voi myös olla olemassa, vaikka väität ettei sitä ole!

Tinni-Tunni

vaarinhousut. Näytä se olentos tai painu tutimaan.

• tinni-tunni
        eipäs kirjoitti:

vaarinhousut. Näytä se olentos tai painu tutimaan.

mitään velvollisuutta näyttää mitään olentoa sinulle, ja ei Jumala olisi minun olentoni. Silti voin sanoa, että Jumala tai korkeampi voima voi olla olemassa. Voima olkoon kanssasi :-)

Tinni-Tunni

• ei ole olemassa siksi että minä sanon niin vaan siksi että Hän sanoo niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      2740
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      2398
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2084
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      39
      2025
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1748
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1359
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1005
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      972
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      924
    Aihe