-Mikäs nyt siirtolaista ahistaa,onko kepapit loppu?
ÄKKIÄ ANTTOLASSA UUSINTAAN!
7
3644
Vastaukset
- se oli hyvä
Samoin kuin uusintaan "Vain yhden huijarin tähden". Mukavia maalaismaisemia ja tilannekomiikkaa parhaimmillaan..
- juhis ja sanna
meillä on nauhalla melkein kaikki äkkiä anttolasta pätkät ja aina ku on tylsää ni video vaa pyörimään!toivottavasti joku kanava uusisi sarjan,hope so..paras jakso ku kaverukset lähtee stadiin erotiikka-messuille,näkemään lämiskä läheltä, se on tehtaan takuu... ; )
- jorkku
Äkkiä anttolassa kuvattiin meijän kylällä ja mun kummisetä oli sijais roolissa.
- pasi vaan
Syksyllä on tulossa Anttola DVD:lle.
- vilpeh
nii mua on kauan vaivannu se että mikä se biisi o siin ku ne 3 aurinkolasipäistä jätkää hokee sitä muikkua, ja yleensäki siin jaksos soi aika tiuhaan.. sellai rauhallii jammailu
- Windyli
Oiskohan se tarkoittamasi: "Nuku, nuku nurmilintu, väsy väsy västäräkki...
- pasi vaan
Windyli kirjoitti:
Oiskohan se tarkoittamasi: "Nuku, nuku nurmilintu, väsy väsy västäräkki...
Anttola dvd löyty kaupasta, paskan näköiset kannet mutta sisältö rautaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891- 45886