eikös Cassie kuole sit ku Caroline kuolee tämänpäiväses jaksos.. Eli Carolinen jälkeen kuolee Cassie..
Eikös Cassie "kuole" seuraavaks...
8
1148
Vastaukset
- ansu
en oo ihan varma... mutta jos katot aikasempia keskusteluja nii sieltä löytyy järjestys...
- poika.X
Murhaaja on marlena! Stefano on antanu sille jotain aineita! "Murhatut" on viety stefanon ja tonyn saarelle, joka muistuttaa salemia!
- se murhaaja
ole Marleenan kaksoissisar? Jostain luin.
Mistä hän sitten tupsahtaa sarjaan, sillä mitä minä olen katsonut en muista, että aiemmin olisi Marleenan kaksoissisar ollut esillä.?On toki voinut olla, sillä aivan intensiivisesti ei ole tullut katsottua.. se murhaaja kirjoitti:
Mistä hän sitten tupsahtaa sarjaan, sillä mitä minä olen katsonut en muista, että aiemmin olisi Marleenan kaksoissisar ollut esillä.?On toki voinut olla, sillä aivan intensiivisesti ei ole tullut katsottua..Eikös Kate seiso verisen veitsen kanssa kun Cassien ruumis löytyy ja pidätetä oman tyttärensä murhasta?!Täytyy olla aika kauhee äiti kun heti on pääepäilty tyttäresä murhasta ja todisteiden kanssa ja näin aatellaan että Kate olisi tappanut myös kaikki muutki...
- ~hannah~
päikkärifani kirjoitti:
Eikös Kate seiso verisen veitsen kanssa kun Cassien ruumis löytyy ja pidätetä oman tyttärensä murhasta?!Täytyy olla aika kauhee äiti kun heti on pääepäilty tyttäresä murhasta ja todisteiden kanssa ja näin aatellaan että Kate olisi tappanut myös kaikki muutki...
Joo luin juonipaljastuksista..et Kate tappaa Cassien...
- epätoivonen ystävä
päikkärifani kirjoitti:
Eikös Kate seiso verisen veitsen kanssa kun Cassien ruumis löytyy ja pidätetä oman tyttärensä murhasta?!Täytyy olla aika kauhee äiti kun heti on pääepäilty tyttäresä murhasta ja todisteiden kanssa ja näin aatellaan että Kate olisi tappanut myös kaikki muutki...
ei se ole kate vaan marlena ja kate varmakin lyödän tai menetää muistin
- jepajepa
se murhaaja kirjoitti:
Mistä hän sitten tupsahtaa sarjaan, sillä mitä minä olen katsonut en muista, että aiemmin olisi Marleenan kaksoissisar ollut esillä.?On toki voinut olla, sillä aivan intensiivisesti ei ole tullut katsottua..marlenan toi kaksoissisko/olento oli joskus 70-80 luvulla kun luultiin marleenan kuolevan mutta sittemmin osottautui että tämä oli marlenankaksoissisko...
- sarjafani
jepajepa kirjoitti:
marlenan toi kaksoissisko/olento oli joskus 70-80 luvulla kun luultiin marleenan kuolevan mutta sittemmin osottautui että tämä oli marlenankaksoissisko...
Taisi olla sarjamurhaaja kyseessä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991556Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131246- 2341243
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2701122Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1791003- 1411000
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15999Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81999Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33842- 74839