eikös Cassie kuole sit ku Caroline kuolee tämänpäiväses jaksos.. Eli Carolinen jälkeen kuolee Cassie..
Vastaukset 8
- ansu
en oo ihan varma... mutta jos katot aikasempia keskusteluja nii sieltä löytyy järjestys...
- poika.X
Murhaaja on marlena! Stefano on antanu sille jotain aineita! "Murhatut" on viety stefanon ja tonyn saarelle, joka muistuttaa salemia!
- se murhaaja
ole Marleenan kaksoissisar? Jostain luin.
Mistä hän sitten tupsahtaa sarjaan, sillä mitä minä olen katsonut en muista, että aiemmin olisi Marleenan kaksoissisar ollut esillä.?On toki voinut olla, sillä aivan intensiivisesti ei ole tullut katsottua.. se murhaaja kirjoitti:
Mistä hän sitten tupsahtaa sarjaan, sillä mitä minä olen katsonut en muista, että aiemmin olisi Marleenan kaksoissisar ollut esillä.?On toki voinut olla, sillä aivan intensiivisesti ei ole tullut katsottua..Eikös Kate seiso verisen veitsen kanssa kun Cassien ruumis löytyy ja pidätetä oman tyttärensä murhasta?!Täytyy olla aika kauhee äiti kun heti on pääepäilty tyttäresä murhasta ja todisteiden kanssa ja näin aatellaan että Kate olisi tappanut myös kaikki muutki...
- ~hannah~
päikkärifani kirjoitti:
Eikös Kate seiso verisen veitsen kanssa kun Cassien ruumis löytyy ja pidätetä oman tyttärensä murhasta?!Täytyy olla aika kauhee äiti kun heti on pääepäilty tyttäresä murhasta ja todisteiden kanssa ja näin aatellaan että Kate olisi tappanut myös kaikki muutki...
Joo luin juonipaljastuksista..et Kate tappaa Cassien...
- epätoivonen ystävä
päikkärifani kirjoitti:
Eikös Kate seiso verisen veitsen kanssa kun Cassien ruumis löytyy ja pidätetä oman tyttärensä murhasta?!Täytyy olla aika kauhee äiti kun heti on pääepäilty tyttäresä murhasta ja todisteiden kanssa ja näin aatellaan että Kate olisi tappanut myös kaikki muutki...
ei se ole kate vaan marlena ja kate varmakin lyödän tai menetää muistin
- jepajepa
se murhaaja kirjoitti:
Mistä hän sitten tupsahtaa sarjaan, sillä mitä minä olen katsonut en muista, että aiemmin olisi Marleenan kaksoissisar ollut esillä.?On toki voinut olla, sillä aivan intensiivisesti ei ole tullut katsottua..marlenan toi kaksoissisko/olento oli joskus 70-80 luvulla kun luultiin marleenan kuolevan mutta sittemmin osottautui että tämä oli marlenankaksoissisko...
- sarjafani
jepajepa kirjoitti:
marlenan toi kaksoissisko/olento oli joskus 70-80 luvulla kun luultiin marleenan kuolevan mutta sittemmin osottautui että tämä oli marlenankaksoissisko...
Taisi olla sarjamurhaaja kyseessä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1621073En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44737Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.129684Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi26678- 44659
- 67625
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää163582Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36570Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52570Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l182546