Hellurei,
onko täällä kukaan nähnyt Bollyfilmin Black? (sokeasta ja kuuromykästä tytöstä) Mitä piditte??? Ajattelin vaan kun aihe on aika mielenkiintoinen ainakin minusta, ois kiva kuulla miten koitte elokuvan...
Bollytyyliin sen täytyy olla aikalailla tunteita herättävä filmi!?!?
Black
3
342
Vastaukset
...siinä ei ole kuulemma tarpeeksi musiikkia!
Kysyppä samaa asiaa täältä, niin löytyy varmasti joku tietävä:
http://groups.msn.com/Intia
:o)- Rani
Black on upea elokuva, mutta se ei ole musikaali ja sen vuoksi sitä ei voi oikeastaan kutsua Bollywood-elokuvaksi vaan hindi-elokuvaksi. Se on erinomainen plagiaatti The Miracle Worker -elokuvasta. Tosin alkuperäinen on mun mielestä parempi.. Rani ja Amitabh tekevät hienot roolityöt!
- 2 kertaa nähnyt
Aivan todella upea elokuva!!! Todella erilainen kuin ns normaali bolly-filmi, mutta NIIN IHANA!
Ei siis tyypillinen rakkauselokuva musiikilla säestettynä, vaan todella sai uppoamaan koko katsojan olemuksen ja eläytymään filmiin. Kosketti ainakin minun sydäntä ja itku tuli jossain kohdissa silkasta myötäelämisestä!!!
Suosittelen tätä elokuvaa, on katsomisen arvoinen ja minä ainakin olen valmis katsomaan sen aina vaan uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303391Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71450Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131443Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241225Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34863Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60849
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66834Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97788Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.119785