Hellurei,
onko täällä kukaan nähnyt Bollyfilmin Black? (sokeasta ja kuuromykästä tytöstä) Mitä piditte??? Ajattelin vaan kun aihe on aika mielenkiintoinen ainakin minusta, ois kiva kuulla miten koitte elokuvan...
Bollytyyliin sen täytyy olla aikalailla tunteita herättävä filmi!?!?
Black
3
352
Vastaukset
...siinä ei ole kuulemma tarpeeksi musiikkia!
Kysyppä samaa asiaa täältä, niin löytyy varmasti joku tietävä:
http://groups.msn.com/Intia
:o)- Rani
Black on upea elokuva, mutta se ei ole musikaali ja sen vuoksi sitä ei voi oikeastaan kutsua Bollywood-elokuvaksi vaan hindi-elokuvaksi. Se on erinomainen plagiaatti The Miracle Worker -elokuvasta. Tosin alkuperäinen on mun mielestä parempi.. Rani ja Amitabh tekevät hienot roolityöt!
- 2 kertaa nähnyt
Aivan todella upea elokuva!!! Todella erilainen kuin ns normaali bolly-filmi, mutta NIIN IHANA!
Ei siis tyypillinen rakkauselokuva musiikilla säestettynä, vaan todella sai uppoamaan koko katsojan olemuksen ja eläytymään filmiin. Kosketti ainakin minun sydäntä ja itku tuli jossain kohdissa silkasta myötäelämisestä!!!
Suosittelen tätä elokuvaa, on katsomisen arvoinen ja minä ainakin olen valmis katsomaan sen aina vaan uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733714Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261343- 1351236
- 1111129
- 1101093
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6985- 60984
- 35896