shettikset on suloisimpia otuksia maailmassa!!eikös niin?Mulla on ihana shettis hoitsu,joka saa kesällä varsan.se nuolee mua ja on niin hellyyttäävä.eix ookki ihanaa??
shettikset!!:):)
4
562
Vastaukset
- heppahöperö
moi shettis:):) tiiäkkö mistä sais hoitsua shettiksestä jos tiit niin kiitos jo etukäteen ole ratsastanut noin 1,puolivuotta mutta olen aka nopea opimaan ja tiedän aika paljon hevosisita
- jippii
totta mullaki on settis hoitsu haluaisitko mailin [email protected]
- ruusutyttö
siis mäkö?viestin aloittaja??Joo!!Kirjoittelen ku ehin...
- ~Sanna~
He(i)ppa! Olen samaa mieltä kanssasi siitä että shettikset ovat suloisimpia otuksia maailmassa, kuten myös muut hevoset ja ponit! Upeeta! Mullakin oli Leirillä oma shettishoitsu jonka nimi oli Börrö. Se on 4 vuotias ja aloitti tänä vuonna tunnit. Omistan nykyään oman Rautiaankimon Orin. sen nimi on Nerokas! Nero on Hirmu kiltti ja kun näin sen ensi kertaa omassa "Karsinassaan" se oli NIIN Ihana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!9311962Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla1069060Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1245026- 1014238
Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka384167Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei814094Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73943Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113719Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403603Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle303572