käynnistetään win 2000... kuvaruutu siniseksi ja kehoittaa ajamaan chkdsk/f.
Kun en pääse vikasietotilaan laitoin käyttislevyn sisään ja ajoin cd:ltä seuraavat ohjelmat. chkdsk/p, chkdsk/r.Jälkimmäistä se ajaa pitkään ja ajon ollessa noin 70% se alkaa alusta ja jää 50% ja ei jatka siitä.chkdsk/p ilmoittaa joidenkien tiedostojen olevan vioittuneet.Jos laitan levyn slaveksi kaikki tiedostot ja ohjelamat on tallessa ja niitä voi tallentaa ja katsella. joten vain windows on saanut siipeensä. Onko mahdollista osioida levy uudelleen ja siirtää ohjelmat uudelle asemalle, ja sen jälkeen formatoida c ja asentaa win uudelleen. Kovalevyssä on vain yksi osio 160g.
win 2000 pro ei käynnisty
Onko toivoa!
2
448
Vastaukset
- mahdollista
"Onko mahdollista osioida levy uudelleen ja siirtää ohjelmat uudelle asemalle"
Ohjelmat eivät toimi uudelleenasennuksen jälkeen.
Tiedostot kylläkin säilyvät noin - lba
"Kovalevyssä on vain yksi osio 160g."
Oletkohan aktivoinut 48-bittisen LBA:n? Jos et, siinä varma ongelman aiheuttaja jos järjestelmäosiokin menee maagisen 137GB rajan yli.
http://www.48bitlba.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600