Koska tuolla aiemmassa keskustelussa on tullut ilmi, että adventisti on ilmeisesti hakkeroitunut sisään TaistoRa:n sähköpostiin, niin kehoittaisinkin kaikkia tyhjentämään sähköposteistaan kaiken materiaalin :
Saapuneet
Luonnokset
Lähetetyt
Roskakori
koskapa hakkereilla on noin helppo päästän niihin käsiksi.
Itse olen sitä mukaa kuin olen saanut ja vastannut arkaluontoisia, henkilökohtaisia asioita tai henkilötietoja sisältäviä viestejä, samantien poistanut sekä lähettäjän viestin, oman vastaukseni ja luonnoksiin automaattisesti kirjautuneet version ja vielä sen jälkeen tyhjentänyt roskakorin, johon ne poiston jälkeen ovat siirtyneet. Nyt kävin poistamassa hyvää-päivää-viestitkin.
Voihan ne e-mailit tallentaa omaan tekstinkäsittelyohjelmaansa, jos haluaa ne säilyttää.
Sähköposteista
9
393
Vastaukset
- olen aina ihmetellytkin mik...
Aikoinaan ihmettelin työtoverini sekaantumisen jopa asekauppoihin viittaaviin asioihin toimiessaan salosen säätiön asioissa.
Siitä lähtien on ollut adventisteista ristirritainen kuva.
He tosiaan voivat tehdä mitä tahansa kunhan saavat viettää sapattiaan meiltä rauhassa. - maxsimi
Peiton takana. Olet niin arka ettet voi julkaista edes tunnistettavaa kuvaa itsestäsi. Tunnut olevan hieman Chiken luonteeltasi. Eikä sinulla ole mitään reilua piirrettä. Elä sen
mukaan mitä Nimimerkki Uskova 1 todella tatkoittaa.
Maran ata - rehellisyyden
perikuva tämä Uskova1,
niin se voi tuosta vaan lonkalta heittää tuollaisenkin syytöksen
ja nimetä adventistit syyllisiksi!
Että silleen! - Just joo...
Hyvä, jatka samaan malliin.
Seurataan tilannetta.
PS. ota lääkkeesi ohjeiden mukaan.- Otitko
varnasti ne pillerisi?
- äidinkielenope
Otitko kirjoitti:
varnasti ne pillerisi?
Kirjoitustaito meni jo ,
kohta menee näkökin! - tulee kirjoitus
äidinkielenope kirjoitti:
Kirjoitustaito meni jo ,
kohta menee näkökin!virheitä,niin että voi lyödä epähuomiossa viereisen kirjaimen!
Minä olenkin siinä aivan mestariluokkaa,
missään muussa en sitten sanottavammin hyvä olekkaan! - älä ihmeessä
tulee kirjoitus kirjoitti:
virheitä,niin että voi lyödä epähuomiossa viereisen kirjaimen!
Minä olenkin siinä aivan mestariluokkaa,
missään muussa en sitten sanottavammin hyvä olekkaan!Älä enää muuta sano!
(Ettei mene kehumisen puolelle!)
Jatketaanko hymyillen ?
- monenlaisia
ikävä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078853
- 936770
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656530Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345381Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634577- 553531
- 503365
- 513112
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512906