Sähköposteista

Koska tuolla aiemmassa keskustelussa on tullut ilmi, että adventisti on ilmeisesti hakkeroitunut sisään TaistoRa:n sähköpostiin, niin kehoittaisinkin kaikkia tyhjentämään sähköposteistaan kaiken materiaalin :
Saapuneet
Luonnokset
Lähetetyt
Roskakori

koskapa hakkereilla on noin helppo päästän niihin käsiksi.

Itse olen sitä mukaa kuin olen saanut ja vastannut arkaluontoisia, henkilökohtaisia asioita tai henkilötietoja sisältäviä viestejä, samantien poistanut sekä lähettäjän viestin, oman vastaukseni ja luonnoksiin automaattisesti kirjautuneet version ja vielä sen jälkeen tyhjentänyt roskakorin, johon ne poiston jälkeen ovat siirtyneet. Nyt kävin poistamassa hyvää-päivää-viestitkin.

Voihan ne e-mailit tallentaa omaan tekstinkäsittelyohjelmaansa, jos haluaa ne säilyttää.

9

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen aina ihmetellytkin mik...

      Aikoinaan ihmettelin työtoverini sekaantumisen jopa asekauppoihin viittaaviin asioihin toimiessaan salosen säätiön asioissa.
      Siitä lähtien on ollut adventisteista ristirritainen kuva.
      He tosiaan voivat tehdä mitä tahansa kunhan saavat viettää sapattiaan meiltä rauhassa.

    • maxsimi

      Peiton takana. Olet niin arka ettet voi julkaista edes tunnistettavaa kuvaa itsestäsi. Tunnut olevan hieman Chiken luonteeltasi. Eikä sinulla ole mitään reilua piirrettä. Elä sen
      mukaan mitä Nimimerkki Uskova 1 todella tatkoittaa.
      Maran ata

    • rehellisyyden

      perikuva tämä Uskova1,
      niin se voi tuosta vaan lonkalta heittää tuollaisenkin syytöksen
      ja nimetä adventistit syyllisiksi!
      Että silleen!

    • Just joo...

      Hyvä, jatka samaan malliin.
      Seurataan tilannetta.

      PS. ota lääkkeesi ohjeiden mukaan.

      • Otitko

        varnasti ne pillerisi?


      • äidinkielenope
        Otitko kirjoitti:

        varnasti ne pillerisi?

        Kirjoitustaito meni jo ,
        kohta menee näkökin!


      • tulee kirjoitus
        äidinkielenope kirjoitti:

        Kirjoitustaito meni jo ,
        kohta menee näkökin!

        virheitä,niin että voi lyödä epähuomiossa viereisen kirjaimen!
        Minä olenkin siinä aivan mestariluokkaa,
        missään muussa en sitten sanottavammin hyvä olekkaan!


      • älä ihmeessä
        tulee kirjoitus kirjoitti:

        virheitä,niin että voi lyödä epähuomiossa viereisen kirjaimen!
        Minä olenkin siinä aivan mestariluokkaa,
        missään muussa en sitten sanottavammin hyvä olekkaan!

        Älä enää muuta sano!

        (Ettei mene kehumisen puolelle!)

        Jatketaanko hymyillen ?


    • monenlaisia

      ikävä kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe