Koska tuolla aiemmassa keskustelussa on tullut ilmi, että adventisti on ilmeisesti hakkeroitunut sisään TaistoRa:n sähköpostiin, niin kehoittaisinkin kaikkia tyhjentämään sähköposteistaan kaiken materiaalin :
Saapuneet
Luonnokset
Lähetetyt
Roskakori
koskapa hakkereilla on noin helppo päästän niihin käsiksi.
Itse olen sitä mukaa kuin olen saanut ja vastannut arkaluontoisia, henkilökohtaisia asioita tai henkilötietoja sisältäviä viestejä, samantien poistanut sekä lähettäjän viestin, oman vastaukseni ja luonnoksiin automaattisesti kirjautuneet version ja vielä sen jälkeen tyhjentänyt roskakorin, johon ne poiston jälkeen ovat siirtyneet. Nyt kävin poistamassa hyvää-päivää-viestitkin.
Voihan ne e-mailit tallentaa omaan tekstinkäsittelyohjelmaansa, jos haluaa ne säilyttää.
Sähköposteista
9
405
Vastaukset
- olen aina ihmetellytkin mik...
Aikoinaan ihmettelin työtoverini sekaantumisen jopa asekauppoihin viittaaviin asioihin toimiessaan salosen säätiön asioissa.
Siitä lähtien on ollut adventisteista ristirritainen kuva.
He tosiaan voivat tehdä mitä tahansa kunhan saavat viettää sapattiaan meiltä rauhassa. - maxsimi
Peiton takana. Olet niin arka ettet voi julkaista edes tunnistettavaa kuvaa itsestäsi. Tunnut olevan hieman Chiken luonteeltasi. Eikä sinulla ole mitään reilua piirrettä. Elä sen
mukaan mitä Nimimerkki Uskova 1 todella tatkoittaa.
Maran ata - rehellisyyden
perikuva tämä Uskova1,
niin se voi tuosta vaan lonkalta heittää tuollaisenkin syytöksen
ja nimetä adventistit syyllisiksi!
Että silleen! - Just joo...
Hyvä, jatka samaan malliin.
Seurataan tilannetta.
PS. ota lääkkeesi ohjeiden mukaan.- Otitko
varnasti ne pillerisi?
- äidinkielenope
Otitko kirjoitti:
varnasti ne pillerisi?
Kirjoitustaito meni jo ,
kohta menee näkökin! - tulee kirjoitus
äidinkielenope kirjoitti:
Kirjoitustaito meni jo ,
kohta menee näkökin!virheitä,niin että voi lyödä epähuomiossa viereisen kirjaimen!
Minä olenkin siinä aivan mestariluokkaa,
missään muussa en sitten sanottavammin hyvä olekkaan! - älä ihmeessä
tulee kirjoitus kirjoitti:
virheitä,niin että voi lyödä epähuomiossa viereisen kirjaimen!
Minä olenkin siinä aivan mestariluokkaa,
missään muussa en sitten sanottavammin hyvä olekkaan!Älä enää muuta sano!
(Ettei mene kehumisen puolelle!)
Jatketaanko hymyillen ?
- monenlaisia
ikävä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä6712010Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san675079Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2983116Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1963039- 1372200
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo221417Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301408- 1021362
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri49133140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2321306