muovihousut ja kunnon vaippa

pissa pysyy kurissa

Suomessa on noin 250000 ihmistä jotka jollain lailla kärsii virtsan karkailusta eli pissaavat housuihin. Silloin kun vaiva on diagnostisoitu ja sille ei voi mitää ja on suojauduttava on olemassa hyvia suojaratkaisuja. Todella laadukkaita vaippoja, hyvin tehokkaita ja silti huomaamattomiakin.
Nykyään on pääasiassa teippi/tarravaippoja, muotovaippoja sekä pöksyvaippoja joissa on kosteutta läpäisemätön kalvo ja näin tuurilla pissa pysyy vaipassa.
On kuitenkin olemassa myös perinteisiä kokomuovisia housuja joiden sisään on olemassa suorakaidevaippoja. Näitä suorakaidevaippoja on olemassa noin 10 eri kokoa ja niitä voi käyttää sellaisenaan napakasti istuvassa joko umpinaisessa- tai nepparimallisessa muovihousussa.
Muovihousuja on todella laaja valikoima aivan perus-pvc:stä värikkäisiin ja jopa kuviollisiin.
Suorakaidevaippaa voi käyttää myös teippavaipan sisässä ns. lisä-imuna ja silti kaiken päälle voi pukea muovihousut. Näin menetteliviä ihmisiä on jonkin verran ja tahdon tuoda esiin että minä toimitan näitä varusteita täysin luottamuksella 30 vuoden kokemuksella. Olen itse käyttänyt muovihousuja ja perinteisiä suorakaidevaippoja koko ikäni ja olen niihin tottunut ja jopa mieltynyt. Toki minulla on kaapissa teippi ja pöksyvaippojakin, joskus on tilanteita jolloin haluan laittaa ne muovihousuun. Aina kuitenkin käytän muovihousuja vaipparatkaisun ollessa sitten mikä tahansa.
Muovihousuista saa infoa minulta sekä niitä saa myös Helisingistä eräästä kaupasta, kylläkin vain yhtä tyyppiä. Netistä voi tilata monista eri paikoista; googleta vaikka: tcsb tai fetware.
Minulta löytyy juuri noiden em. toimittajien housuja varastosta, jos et kehtaa itse netistä tilata.
Ota rohkeasti yhteyttä. Kirjottelen mielelläni kaikkien pissahousujen kanssa.
Ei kastelu pysäytä elämää jos se vaikka tulee myöhemminkin syystä tai toisesta.
Terv. muovihousu- vaippapöksy.

8

4802

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Petri-

Janne, oliko tarkoitus vastata tänne, kun et mitään yhteystietoja jättänyt? Ei sillä että minulla olisi mitään tarvetta juuri nyt, mutta muita yhteydenotosta kiinnostuneita varten.

-Petri-

• jannesta huolta

No kun sinulla ja niin monella minusta ja kirjoittamisistani huolta kantavilla on varmasti jo montakin yhteystietoani niin mikset laita itse.
        Miksi kannat tällaista taakkaa vaikka et kertomasi mukaan itse mitään nyt juuri tarvitsisikaan.
        Ihmiset jotka haluaa yhteyttä niin he kyllä itse ilmoittavat siitä. Olet kuin kerrostaloyhtiön alkuperäinen omistaja - asukas jolle yhtiö on vielä langettanut ns talonmiehen tehtävän.
        Pidät huolta kaikkien ihmisten asioista, toivon sinulle hyvää kesää ja että osaisit pitää huolta omistakin asioistasi. Terv Janne email.
        [email protected] 0505436714 tässä näitä tietoja. Monet muut on niin kaapissa että näkevät jopa siitä kaameaa tuskaa kun annan mm puhelinnumeroni tänne. Kaappius on kauheaa.

• Nimetön
        jannesta huolta kirjoitti:

No kun sinulla ja niin monella minusta ja kirjoittamisistani huolta kantavilla on varmasti jo montakin yhteystietoani niin mikset laita itse.
        Miksi kannat tällaista taakkaa vaikka et kertomasi mukaan itse mitään nyt juuri tarvitsisikaan.
        Ihmiset jotka haluaa yhteyttä niin he kyllä itse ilmoittavat siitä. Olet kuin kerrostaloyhtiön alkuperäinen omistaja - asukas jolle yhtiö on vielä langettanut ns talonmiehen tehtävän.
        Pidät huolta kaikkien ihmisten asioista, toivon sinulle hyvää kesää ja että osaisit pitää huolta omistakin asioistasi. Terv Janne email.
        [email protected] 0505436714 tässä näitä tietoja. Monet muut on niin kaapissa että näkevät jopa siitä kaameaa tuskaa kun annan mm puhelinnumeroni tänne. Kaappius on kauheaa.

Voi janne kulta, ne jotka yhteystietosi tietää, ei tuota mainosrimpsua tarvitse. Ja ne jotka mainostasi tarvitsevat, tarvitsevat myös yhteystietosi.

• hukkapöksy
        Nimetön kirjoitti:

Voi janne kulta, ne jotka yhteystietosi tietää, ei tuota mainosrimpsua tarvitse. Ja ne jotka mainostasi tarvitsevat, tarvitsevat myös yhteystietosi.

En nyt ymmärtänyt keskustelun juonta.
        Ap ei ilmoittanut yhteystietojaa koska joku jo ne tietää. Toisista ei liene väliä.
        Ap myös kauppaa tuotteita mutta ei halua kertoa tuntemattomille mistä niitä saa.
        Taitaa olla vaan arvuutusta.

• pepsimax

Hei olisin halukas hankkimaan sulta muovihousuja neppareilla ja ilman. En kehtaa niitä netistä tai kaupasta ostella ujostuttaa. Voisitko kertoa lisää tietoa ja onko mahdollista saada kuvia?

Mun osoite on [email protected]

• tässä e-mail

• tapsa58

mistä muovihousuja voi ostaa?

• Veetipoika

Jannen puhelin nr on muuttunut siten että alkunumero on nyt 044 ja varsinainen nr edelleen 5436714

Valvava valikoima hienoja muovihousuja, myös kokopitkiä muovihousuja, olkainlappuhaalarimalli-muovihousuja, aitoja olkainkurahousuja aikuisten kokoja.
      Suur-suorakaidevaippoja joista suurimmat imee 4000ml pissaa.

Ottakaa hyvät housuihin pissaavat ihmiset yhteyttä avoimesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      51
      991
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      984
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      837
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      134
      792
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      121
      766
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      39
      693
    7. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      656
    8. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      22
      626
    9. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      610
    10. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      596
    11. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      40
      581
    12. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    13. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      34
      552
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      72
      548
    15. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      526
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      516
    17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      114
      514
    18. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      47
      505
    19. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      502
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      8
      495
    Aihe