vappuna tsapatassa

lanteet irti

Nainen j:pään tsapatassa vappuna.Pyysit baaritiskin luona tanssiin ja sanoin et ku tulee hyvää musaa ni kyl mun lanne liikkuu.Hyvää piisii ei tullut ja lähdit pois.Narikka jonos tavoitin sinut tumma pieni silmälasipäinen nainen ja kuiskasin korvaan et nyt soi lanne piisi mut en pyytännyt sinua tanssiin ku olit pois lähdössä.Kohteliaisuus kunniaan...

6

615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Za-pa-ta

eli

• Helou kuka lienetki?Jos olet se keneksi luulen ni käviskö reh-vit?
        Edellyttäen että olet vapaa eli sinkku?!
        Ja sitä paitsi se on tsa-pa-ta tai tsa-pat-ta!!Täst voidaan vaikka väitellä/kinata/riidellä?!;)

• vanteenpyörittäjä

mutta olen varmaan eri henkilö. Mentiin kyllä kavereiden kans Järvenpään kautta ja poikettiin tuttavan mökille. Illalla sitten mentiin paikalliseen, jossa oltiin kyllä aika myöhään (semmonen pieni kuppilahan se oli, voiks sitä ravintolaksi edes kutsua). En muista edes, mikä sen paikan nimi oli, joku tommonen kai...
      Ei nyt tullut tanssimiset mieleen missään vaiheessa, eikä kyllä paikalla ollut liiemmin varteenotettavia tanssittajiakaan (mukanakaan). No mitä sillä olis ollu väliäkään, enhän mä olis osannut tanssiakaan, tosin lannetta osaan kyllä pyörittää (todistetusti).

• Moron vanteenpyörittäjä.Taidat olla fillaristi ku tollasen nimimerkin oot hokannut.Nii en tiedä ootko oikea vai väärä henkilö jota etsin?
        Sinkku vai varattu?Siis sinä?

• vanteenpyörittäjä
        kinde64 kirjoitti:

Moron vanteenpyörittäjä.Taidat olla fillaristi ku tollasen nimimerkin oot hokannut.Nii en tiedä ootko oikea vai väärä henkilö jota etsin?
        Sinkku vai varattu?Siis sinä?

että oikea vanteenpyörittäjä on ollut "varattu" jo pidemmän aikaa. Vastasin nyt vaan kun ei taitanut kuitenkaan olla kyse vaakamambostakaan...

• vanteenpyörittäjä kirjoitti:

että oikea vanteenpyörittäjä on ollut "varattu" jo pidemmän aikaa. Vastasin nyt vaan kun ei taitanut kuitenkaan olla kyse vaakamambostakaan...

Nii ei ollut kyse vaakamambosta ja siihen ei taida olla mahdollistakaan ku oot kerran varattu?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      296
      11531
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7116
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5922
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5249
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4361
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4179
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3591
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3584
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      81
      3177
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3115
    Aihe