Nainen j:pään tsapatassa vappuna.Pyysit baaritiskin luona tanssiin ja sanoin et ku tulee hyvää musaa ni kyl mun lanne liikkuu.Hyvää piisii ei tullut ja lähdit pois.Narikka jonos tavoitin sinut tumma pieni silmälasipäinen nainen ja kuiskasin korvaan et nyt soi lanne piisi mut en pyytännyt sinua tanssiin ku olit pois lähdössä.Kohteliaisuus kunniaan...
vappuna tsapatassa
6
607
Vastaukset
- Za-pa-ta
eli
Helou kuka lienetki?Jos olet se keneksi luulen ni käviskö reh-vit?
Edellyttäen että olet vapaa eli sinkku?!
Ja sitä paitsi se on tsa-pa-ta tai tsa-pat-ta!!Täst voidaan vaikka väitellä/kinata/riidellä?!;)
- vanteenpyörittäjä
mutta olen varmaan eri henkilö. Mentiin kyllä kavereiden kans Järvenpään kautta ja poikettiin tuttavan mökille. Illalla sitten mentiin paikalliseen, jossa oltiin kyllä aika myöhään (semmonen pieni kuppilahan se oli, voiks sitä ravintolaksi edes kutsua). En muista edes, mikä sen paikan nimi oli, joku tommonen kai...
Ei nyt tullut tanssimiset mieleen missään vaiheessa, eikä kyllä paikalla ollut liiemmin varteenotettavia tanssittajiakaan (mukanakaan). No mitä sillä olis ollu väliäkään, enhän mä olis osannut tanssiakaan, tosin lannetta osaan kyllä pyörittää (todistetusti).Moron vanteenpyörittäjä.Taidat olla fillaristi ku tollasen nimimerkin oot hokannut.Nii en tiedä ootko oikea vai väärä henkilö jota etsin?
Sinkku vai varattu?Siis sinä?- vanteenpyörittäjä
kinde64 kirjoitti:
Moron vanteenpyörittäjä.Taidat olla fillaristi ku tollasen nimimerkin oot hokannut.Nii en tiedä ootko oikea vai väärä henkilö jota etsin?
Sinkku vai varattu?Siis sinä?että oikea vanteenpyörittäjä on ollut "varattu" jo pidemmän aikaa. Vastasin nyt vaan kun ei taitanut kuitenkaan olla kyse vaakamambostakaan...
vanteenpyörittäjä kirjoitti:
että oikea vanteenpyörittäjä on ollut "varattu" jo pidemmän aikaa. Vastasin nyt vaan kun ei taitanut kuitenkaan olla kyse vaakamambostakaan...
Nii ei ollut kyse vaakamambosta ja siihen ei taida olla mahdollistakaan ku oot kerran varattu?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023