Siis moniko/ketkä tässä oikeen kuolee??? Vai kuoleeko kukaan?
Uhrit?
12
1629
Vastaukset
- ...nimetön...
Kuule,käy lukemassa aikasempia tekstejä!!!
- katsoja
lue juonipaljastuksia,sielthä se selviää
- MM-tyttö
Marlena on murhaajaa!!!
- .... :/
Marlena ei ole murhaaja!
Vaan se on Hattie, joka on marlenan näköinen tonyn palkkaama sarjamurhaaja. Ja ne uhrit joutuvat Tonyn saarelle ja lopulta uhrit heräävät päivien viemää tyyliin henkiin. - Mun otsikko alkaakin olla m...
.... :/ kirjoitti:
Marlena ei ole murhaaja!
Vaan se on Hattie, joka on marlenan näköinen tonyn palkkaama sarjamurhaaja. Ja ne uhrit joutuvat Tonyn saarelle ja lopulta uhrit heräävät päivien viemää tyyliin henkiin.Murhaaja ei ole Hattie, vaan Tonyn ja Stefanon aivopesty Marlena
- delaa
ainakin Roman, Victor, Cassie...Jania puukotetaan, mutta ei kai kuole. noista juonipaljastusjutuista löydät lisää
- ihmeessä
Siis miksi tony haluaisi murhata "oman" tyttärensä???
- joku siis otti mun nickin...
ihmeessä kirjoitti:
Siis miksi tony haluaisi murhata "oman" tyttärensä???
Ei Tony tapa ketään, murhaaja on edelleen Marlena, ja sitä paitsi Cassie ei ole hänen tyttärensä.
- kuulin juoruista...
ei kuole kuulemma ketään,,kaikki on sen dimeran sairasta leikkiä,,marlena on ^murhaaja^,,tietämättään,,uhrit on dimeran saarella.
sori että kerroin etukäteen!!- ARGH! Joku on ottanut mun n...
Olisit lukenut "juorujasi" enemmän. Marlena tietää olevansa murhaaja.
- Ei huhhuh
Ei ketkään kuole! HAHHAH
- Mino-96
Se murhaaja on marleena koska olen kattonut joka ikisen jakson ja Bo Brady tappaa Marleenan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083