Millaista aluetta Ristinummi on ? Onko se kaukanakin keskustasta. Miten kauan kestää junalla Helsinkiin??
Ristinummi ??
12
4251
Vastaukset
- Entinen Järvenpääläine
Junat eivät pysähdy Ristinummella. Lähin junaseisake on Kyrolä jossa juna pysähtyy kerran tunnissa molempiin suuntiin (H-juna).
Järvenpäästä 2 kertaa tunnissa juna molempiin suuntiin paitti ruuhkaaikoina useimmin juna. Junamatka Hesaan n. 35 minsaa.
Keskustaan 7 kilsaaa ellei enemmänkin. - ............
ihan rauhallista aluetta, mutta todella korvessa.
- asunnonvälittäjien
kilometrit ovat kai sitten lyhyempiä, 3 km keskustaan välittäjän mukaan. Voisi olla ok, jos olisi auto??
- Kastanja
asunnonvälittäjien kirjoitti:
kilometrit ovat kai sitten lyhyempiä, 3 km keskustaan välittäjän mukaan. Voisi olla ok, jos olisi auto??
Monet kutsuvat Ristinummeksi myös Ristinummentien järven puoleista päätä, josta on kolme kilsaa keskustaan. Juna ei kulje, mutta mm. Helsingin bussit kyllä pysähtyvät kohdalla eli ei auto ihan välttämätön sentään ole. Bussi tosin on kalliimpi kulkuneuvo kuin juna. Rauhallista ja mukavaa aluetta, jos viihtyy maalla.
- Ex ristinummelainen
Kastanja kirjoitti:
Monet kutsuvat Ristinummeksi myös Ristinummentien järven puoleista päätä, josta on kolme kilsaa keskustaan. Juna ei kulje, mutta mm. Helsingin bussit kyllä pysähtyvät kohdalla eli ei auto ihan välttämätön sentään ole. Bussi tosin on kalliimpi kulkuneuvo kuin juna. Rauhallista ja mukavaa aluetta, jos viihtyy maalla.
Vietin Ristinummella lapsuuteni. Ja sopii tosi hyvin lapsiperheille ja kaikille jotka pitävät rauhallisesta meiningistä ja läheisistä naapurisuhteista.
Ajattelin itse muuttaa sinne takaisin, jos vain mahdollista tulevaisuudessa. - seeyaa
Ex ristinummelainen kirjoitti:
Vietin Ristinummella lapsuuteni. Ja sopii tosi hyvin lapsiperheille ja kaikille jotka pitävät rauhallisesta meiningistä ja läheisistä naapurisuhteista.
Ajattelin itse muuttaa sinne takaisin, jos vain mahdollista tulevaisuudessa.itse asun ristinummella... pyörällä reipasta vauhtia keskustaan menee n.15min
täällä on todella rauhallista asua
ja kyrölän asemalle polkasee alle 10min
- tarja-liisa
Vietin lapsuuteni Ristinummella Lippumäessä,maaseutua palvelut Järvenpäässä,junalla Helsinkiin noin 37minuuttia,jos korvesta tykkää ok
- Ristarinprofessori
Ristinummi on lähes keskustassa, kävelymatka vain. Rauhallinen seutu, itse asunut 32 vuotta.
- Meerina
:) joo keskustassa! Todella syrjässä ja huonot liikenneyhteydet.
- Abrahamm
Ristinummella riiustelin 1950-60 luvulla ja sain sieltä emännänkin völjyyn, on muuten seurannut jo 54 vuotta !
Tapasin siellä muuten kenraali Talvelankin ja juteltiin käytännön asioista hänen huvilallaan !
Maailma on muuttunut sen jälkeen, kuin Ristinummikin ! - mennytmaailma
Onko järven päällä keskusta ? Tyhjä kävelykatu ja kaupungin tasoon nähden ylihinnoitellut kellari kuppilat .. junalla pääset kaupunkiin - Vantaa ja hyvinkää lähimmät missä palveluita ja palvelu halukkuutta
- Kettuja
Ainolassa juna ja sinne pääsee pyörällä n 10min. Järvnpään keskustaan pääsee pyörällä 15-20min. Bussilla pääset suoraan hyrylään ja helsinkiin n 1h ja 2min kävely bussipysäkille. Tosi lähellä autolla kulkea mm hyrylä, kerava ja järvenpää. Lahdentiellekin vain noin 5min matka. Upeat ulkoilumaastot, talvella voi luistella ja kesällä uida tuusulanjärvessä. Koiran omistajan mukava lenkkeillä, ei koiria vapaana ja asiallista liikkujaa. Lapsille ihana paikka kasvaa. Ei juoppoja ei narkkareita. Ei roskia eikä epämääräistä sakkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle162206Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671509Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061450Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61332Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell741148Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.331115Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521046