nyt lisää eli pe 28.4 lapsivieraita synttäreille tuli lähes 20 joista 2 jäi yökylään;) ¤¤¤¤¤ 29.4 äiti tuli meille ja kun käytiin paikallisessa tuopilla niin eräs ikäiseni nuori mies harmitteli aikaista lähtöämme ja sanoi että olisi halunnut olla bingon pääpalkintomme hih ... ¤¤¤¤¤ Ja illalla menin kaverini kanssa ystäväni luo illanviettoon josta menimme ravintolaan ja sika hauskaa riitti;O))) Minä kävin erään miehen kotona joka maksoi taxi matkani kotio ja ystävä löysi kotiinsa vasta maanataina;D ¤¤¤¤¤ Jatkan huomenna nyt aurinkoista sununtaita teille rakkaat kanssaihmiseni;O)) !!!
Kaunista iltaa kaikille ja...
blondi-72hki
4
352
Vastaukset
- taisit
saada jotain hyvää?
- blondi-72hki
minä kävin kahvilla ja juttelemassa EN muuta ja ne jotka muuta ajattelevat..TEKEVÄT SITÄ ITSE joten kiinni jäitte heh;>
- koska
blondi-72hki kirjoitti:
minä kävin kahvilla ja juttelemassa EN muuta ja ne jotka muuta ajattelevat..TEKEVÄT SITÄ ITSE joten kiinni jäitte heh;>
sun täytyy oikein todistella ettei mitään tapahtunu, ihan samanlainen bimbo olet kuin muutkin blontit..
- pers erkki
koska kirjoitti:
sun täytyy oikein todistella ettei mitään tapahtunu, ihan samanlainen bimbo olet kuin muutkin blontit..
mieluummin bimpo kun jumbbo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.28110959- 773007
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan892689- 882540
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1512262Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2682151- 451461
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131435Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1331339Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei35942