kovalevyn formatoinnin jälkeen yritän asentaa win 2000 pro:n asennus levykkeiden avulla tai boottaamalla cd:ltä pääsen vaiheeseen jossa pitää hyväksyä sopimusehdot painamalla F8. Vaikka painaisin viikon mitään ei tapahdu.
what can I do?
win 2000 pro ei asennu
6
741
Vastaukset
- usb-näppis?
vaikka ei sen pitäisi asiaan paljoa vaikuttaa, ainoastaan jos ei oo bios-asetukset kohdallaan.
- Piru
Meinaan jos USB-ajureita ei ole vielä koneeseen asennettu, niin ei se tunnista näppäimistöäkään.
- Alkaa jo vit***aa
Tavallinen ps2 tai jotain sinne päin.
- ...
Alkaa jo vit***aa kirjoitti:
Tavallinen ps2 tai jotain sinne päin.
silloin vähintään F8 nappi on paskana. muuta vaihtoehtoa ei ole.
- F Lock näppäimen
... kirjoitti:
silloin vähintään F8 nappi on paskana. muuta vaihtoehtoa ei ole.
painallusta jotta komentonäppäimet tulee käyttöön jos se on ns. monitoimi näppis?
- ostamaan
uusi näppis. osta perusnäppis ei maksa kuin 5-10 euroa. tai lainaa kaverilta että voit kokeilla onko näppiksessä ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056