noo siitä että mulla ON OMA ELÄMÄ

blondi-72hki

sillä mitä muutakaan se on kun :Olen kestänyt läheisteni kuolemia ja sairauksia ja ollut tukena sureville? ¤¤¤ Selvisin kahdesta keskenmenosta ja minua siunattiin 4:llä ihanalla lapsella? ¤¤¤ Minulla on muutakin tekemistä kuin istua 24h vrk koneella,olen nimittäin huomannut että moni vanhapiika on kateelinen minulla siksi kun osaan tehdä ja uskallan tehdä muutakin kuin näppäimiä näpytellä? ¤¤¤ Tapailen usein ystäviäni sillä lähipiirini on laaja ja käsittää vauvasta vaariin,tulenhan erittäin hyvin toimeen kaikenikäisten ihmisten kanssa ENKÄ TARVITSE KENENKÄÄN HYVÄKSYNTÄÄ,EN VARSINKAAN TUNTEMATTOMIEN JOTKA OVAT ILKEITÄ MULLE VAIN KOSKA HEILLÄ EI OLE OMAA ELÄMÄÄ!!! ¤¤¤ Käyn päivittäin töissä enkä dokaile usein mutta nautin ravintolassa käynneistä ja käyn siellä tanssimassa,tapailemassa ihmisiä ja laulan karaokea(oon voittanut kilpailuja)... ¤¤¤ Mitä muutakaan se on kuin OMAA RIKASTA ELÄMÄÄ kun OLEN ONNELLINEN IHMINEN,iloitsen myös pikkuasioista enkä natise kaikesta vaikka moni katkeroitunut näillä palstoilla niin tekeekin?? ¤¤¤ KAIKILLE HAUSKAA KESÄÄ;O)))

3

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-selvänäkijä

      Sitä kristallipalloasi, mistä näet, millaisia ihmisiä täällä on vastailemassa esim. juuri heidän siviilisäätynsä. Itse kun en näe...

      Minusta on jotenkin lapsellista haukkua ihmisiä vanhoiksipiioiksi vain sen takia, etteivät kaikki tykkää sun jutuista. Mutta sehän on vain minun vaatimaton mielipiteeni. Antaisit vaan kommenttien mennä ohi ja ihmisten kirjoittaa mitä kirjoittavat. Viisaampi kun on aina hiljaa. Jos tulkitset asian niin että ilkeilevillä ihmisillä ei ole omaa elämää, niin miksi sitten itse syyllistyt ilkeilyyn?

      Minä olen onnellinen siitä, että blondi on blondi ja siitä, että minä en ole blondi (ainakaan tuo sama), koska minä en kadehtisi hänen elämäänsä. Karaokekisojen voitto voi tietysti olla jollekin todella hohdokas hetki elämässä. Toiset laittavat tavoitteensa korkeammalle.

      Minulla on oma elämä, josta minä tykkään. Enkä ole edes blondin parjaama vanhapiika. Monet vanhatpiiatkin ovat varmasti ihan onnellisia.

      Että ollaan vaan onnellisia puolin ja toisin.

      • blondi-72hki

        niinhän se on...! Olen todella iloinen ihminen ja onnellinen etten alennu haukkumaan muita kuten esim.SINÄ ja ne joilla itsetunto huono hih ;O)))


      • mitämitä????
        blondi-72hki kirjoitti:

        niinhän se on...! Olen todella iloinen ihminen ja onnellinen etten alennu haukkumaan muita kuten esim.SINÄ ja ne joilla itsetunto huono hih ;O)))

        et muka alennu haukkumaan muita ihmisiä??? Itsehän kirjoittelit niistä vanhoistapiioista joilla ei ole omaa elämää.
        Hieman epäilyttää toi sun elämäsí laatu, koska yrität päteä monella palstalla. Joten hanki mies ja kerro sille näitä sun tarinoita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3304
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      417
      2975
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2819
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2182
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2010
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      79
      1190
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe