tuntuu että kohta tulen hulluksi!!! miksei voitu olla edes ystäviä, kaiken sen jälkeen mitä meillä oli... vai oliko meillä mitään?? oliko kaikki vain minun kuvitelmaani??!!! ei, ei ollut... tiedän sen , vaikka kaikki unelta tuntuukin näin jälkeenpäin... enhän ole voinut nukkua kahta vuotta putkeen!!! haluaisin tietää mitä sinulle kuuluu nykyään, mutta en uskalla ottaa minkäänlaista yhteyttä, koska liian moni kärsisi siitä... voi kunpa aikaa voisi kääntää taaksepäin!!! kääntäisin aikaa muutamalla kuukaudella,tai ehkä sittenkin hiukan yli vuodella... ei, vaan siihen aikaan, kun kaikki oli aivan alussa, silloin kun huomasin pitäväni sinusta aivan liikaa... toivon että voisimme pitää yhteyttä edes jollain tavalla, mutta tiedän, että se on mahdotonta!!! toivottavsti sinulla on asiat paremmin kuin minulla, olet saanut asiat tärkeys järjestykseen!!! minulla kaikki asiat vielä ihan umpisolmussa, ei ole ketään jonka kanssa voisi solmuja yrittää saada auki...
RAKAS PÄIVÄKIRJANI....
6
1089
Vastaukset
- hellää......
Mitä teille tapahtui? Oliko se anteeksiantamatonta????
- a.p.
anteeksiantamatonta, ainakin toisten osapuolten taholta!!! Meille tapahtui se, että meidän "paremmat" puoliskot saivat selville "meistä"... vaikka kaiken järjen mukaan, mitään meitä ei ehtinyt edes olla!!! Paitsi tietenkin minun kuvitelmissani...:(
- TIIJÄT KYLLÄ
Ollaanhan me ystävä hyvä ystäviä aina ja toivottavasti paljon enempikn kun aika on "oikea". Meillä todellakin oli ja ON EDELLEEN! Mulle kuuluu sitä samaa ku aina ennenkin odottaen, toivoen että tää yksi tajuaisi lähteä. Että saisi vihdoin alkaa elämään. Ota sähköpostiin yhteyttä mikäli sulla on se tallella(?). Asiat eivät todellakaan ole selvillä. Oon pahemmin solmussa kuin koskaan ennen. Nää tunteet sua kohtaan tekee hulluksi ku haluisin olla siellä sun kanssa enkä voi/saa =(
PS:Toivottavasti et sano nyt et sorry tää ei ollut sulle!- a.p.
ei ole enää sinun s-posti osoitettasi tallella...:( Hävitin kaikki silloin, tosin hitaasti, mutta varmasti!!! Niin, ja en tiedä oliko tää sulle, kun en tiedä kuka olet. Oletko n vai m? Minun "tuurillani" n, vaikka pitäisi olla m... Ollaan yhdessä hulluja, vaikka toisella puolella suomea!!!;) Edes jotain yhteistä meillä vielä kaiken jälkeen!!!;)
- ystäviä
Olet kyllä mukava, mutta en rakasta sinua.. Ollaan toki ystäviä. En tosin ole se, mutta tuossa oli jotakin samaa mitä itselleni on tapahtunut.
- kiitos...
ikää,paik.kuntaa??? -eräs m-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272075
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221470Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis651169Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101067- 88952
- 80819
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681