RAKAS PÄIVÄKIRJANI....

TIEDÄT KYLLÄ KUKA.....

tuntuu että kohta tulen hulluksi!!! miksei voitu olla edes ystäviä, kaiken sen jälkeen mitä meillä oli... vai oliko meillä mitään?? oliko kaikki vain minun kuvitelmaani??!!! ei, ei ollut... tiedän sen , vaikka kaikki unelta tuntuukin näin jälkeenpäin... enhän ole voinut nukkua kahta vuotta putkeen!!! haluaisin tietää mitä sinulle kuuluu nykyään, mutta en uskalla ottaa minkäänlaista yhteyttä, koska liian moni kärsisi siitä... voi kunpa aikaa voisi kääntää taaksepäin!!! kääntäisin aikaa muutamalla kuukaudella,tai ehkä sittenkin hiukan yli vuodella... ei, vaan siihen aikaan, kun kaikki oli aivan alussa, silloin kun huomasin pitäväni sinusta aivan liikaa... toivon että voisimme pitää yhteyttä edes jollain tavalla, mutta tiedän, että se on mahdotonta!!! toivottavsti sinulla on asiat paremmin kuin minulla, olet saanut asiat tärkeys järjestykseen!!! minulla kaikki asiat vielä ihan umpisolmussa, ei ole ketään jonka kanssa voisi solmuja yrittää saada auki...

6

1095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hellää......

Mitä teille tapahtui? Oliko se anteeksiantamatonta????

• a.p.

anteeksiantamatonta, ainakin toisten osapuolten taholta!!! Meille tapahtui se, että meidän "paremmat" puoliskot saivat selville "meistä"... vaikka kaiken järjen mukaan, mitään meitä ei ehtinyt edes olla!!! Paitsi tietenkin minun kuvitelmissani...:(

• TIIJÄT KYLLÄ

Ollaanhan me ystävä hyvä ystäviä aina ja toivottavasti paljon enempikn kun aika on "oikea". Meillä todellakin oli ja ON EDELLEEN! Mulle kuuluu sitä samaa ku aina ennenkin odottaen, toivoen että tää yksi tajuaisi lähteä. Että saisi vihdoin alkaa elämään. Ota sähköpostiin yhteyttä mikäli sulla on se tallella(?). Asiat eivät todellakaan ole selvillä. Oon pahemmin solmussa kuin koskaan ennen. Nää tunteet sua kohtaan tekee hulluksi ku haluisin olla siellä sun kanssa enkä voi/saa =(

PS:Toivottavasti et sano nyt et sorry tää ei ollut sulle!

• a.p.

ei ole enää sinun s-posti osoitettasi tallella...:( Hävitin kaikki silloin, tosin hitaasti, mutta varmasti!!! Niin, ja en tiedä oliko tää sulle, kun en tiedä kuka olet. Oletko n vai m? Minun "tuurillani" n, vaikka pitäisi olla m... Ollaan yhdessä hulluja, vaikka toisella puolella suomea!!!;) Edes jotain yhteistä meillä vielä kaiken jälkeen!!!;)

• ystäviä

Olet kyllä mukava, mutta en rakasta sinua.. Ollaan toki ystäviä. En tosin ole se, mutta tuossa oli jotakin samaa mitä itselleni on tapahtunut.

• kiitos...

ikää,paik.kuntaa??? -eräs m-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3295
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3107
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2468
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      2250
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1913
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1415
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81