tuntuu että kohta tulen hulluksi!!! miksei voitu olla edes ystäviä, kaiken sen jälkeen mitä meillä oli... vai oliko meillä mitään?? oliko kaikki vain minun kuvitelmaani??!!! ei, ei ollut... tiedän sen , vaikka kaikki unelta tuntuukin näin jälkeenpäin... enhän ole voinut nukkua kahta vuotta putkeen!!! haluaisin tietää mitä sinulle kuuluu nykyään, mutta en uskalla ottaa minkäänlaista yhteyttä, koska liian moni kärsisi siitä... voi kunpa aikaa voisi kääntää taaksepäin!!! kääntäisin aikaa muutamalla kuukaudella,tai ehkä sittenkin hiukan yli vuodella... ei, vaan siihen aikaan, kun kaikki oli aivan alussa, silloin kun huomasin pitäväni sinusta aivan liikaa... toivon että voisimme pitää yhteyttä edes jollain tavalla, mutta tiedän, että se on mahdotonta!!! toivottavsti sinulla on asiat paremmin kuin minulla, olet saanut asiat tärkeys järjestykseen!!! minulla kaikki asiat vielä ihan umpisolmussa, ei ole ketään jonka kanssa voisi solmuja yrittää saada auki...
RAKAS PÄIVÄKIRJANI....
6
1082
Vastaukset
- hellää......
Mitä teille tapahtui? Oliko se anteeksiantamatonta????
- a.p.
anteeksiantamatonta, ainakin toisten osapuolten taholta!!! Meille tapahtui se, että meidän "paremmat" puoliskot saivat selville "meistä"... vaikka kaiken järjen mukaan, mitään meitä ei ehtinyt edes olla!!! Paitsi tietenkin minun kuvitelmissani...:(
- TIIJÄT KYLLÄ
Ollaanhan me ystävä hyvä ystäviä aina ja toivottavasti paljon enempikn kun aika on "oikea". Meillä todellakin oli ja ON EDELLEEN! Mulle kuuluu sitä samaa ku aina ennenkin odottaen, toivoen että tää yksi tajuaisi lähteä. Että saisi vihdoin alkaa elämään. Ota sähköpostiin yhteyttä mikäli sulla on se tallella(?). Asiat eivät todellakaan ole selvillä. Oon pahemmin solmussa kuin koskaan ennen. Nää tunteet sua kohtaan tekee hulluksi ku haluisin olla siellä sun kanssa enkä voi/saa =(
PS:Toivottavasti et sano nyt et sorry tää ei ollut sulle!- a.p.
ei ole enää sinun s-posti osoitettasi tallella...:( Hävitin kaikki silloin, tosin hitaasti, mutta varmasti!!! Niin, ja en tiedä oliko tää sulle, kun en tiedä kuka olet. Oletko n vai m? Minun "tuurillani" n, vaikka pitäisi olla m... Ollaan yhdessä hulluja, vaikka toisella puolella suomea!!!;) Edes jotain yhteistä meillä vielä kaiken jälkeen!!!;)
- ystäviä
Olet kyllä mukava, mutta en rakasta sinua.. Ollaan toki ystäviä. En tosin ole se, mutta tuossa oli jotakin samaa mitä itselleni on tapahtunut.
- kiitos...
ikää,paik.kuntaa??? -eräs m-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848