Mcleodin tyttäret

Kmi

Tietäiskö kukaan ihana ihminen mistä sais tätä Mcleodin tyttärien jaksoja dvd"nä ostettua?

Harmikseni en kerinnyt montaa jaksoa kattoa kun se jo loppuu...

Sarja on tosi hyvä ja haluaisin Todella paljon ne jaksot ainakin osa omakseni..:)

35

12119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rhanna

      En tiedä saako sarjaa dvd:nä muualta kuin Australiasta. Siellähän pyörii jo 6:s tuotantokausi, kun meillä nähdään vasta 3:nen loppujaksoja. Sarja ei meillä pääty lopullisesti, ainoastaan toistaiseksi kun tämä 3:s kausikin jää kesken (4 jaksoa jää esittämättä!) Eiköhän sarja sitten myöhemmin palaa taas ohjelmistoon, toivotaan ainakin!

      Tässä on sarjan virallinen nettisaitti josta löytyy myös tietoa noista dvd julkaisuista, joiden hinta näyttää olevan n.90 USAn dollaria eli suunnilleen saman verran euroissa. Lisäksi tietysti mahdolliset toimituskulut Australian ulkopuolelle. Tilaamaanhan niitä pystyy jos omistaa luottokortin (esim. visa, master card): http://mcleodsdaughters.ninemsn.com.au/

      • kmi

        Onpa helpotus kuulla että sitä on niinkin monta tuotantokautta ku kuus!! Ja se että vasta kolmas loppu suomessa,eli niitä on vielä tosi monta jaksoa tulossa (toivottavasti).

        Kävin tuolla sivulla kattomassa niitä dvd"eitä mutten oikein ymmärrä muuta kuin suomea niin ei kertonu paljon... Sitä vaan mietin että onkohan niissä suomen kielistä tekstitystä?


      • Rhanna
        kmi kirjoitti:

        Onpa helpotus kuulla että sitä on niinkin monta tuotantokautta ku kuus!! Ja se että vasta kolmas loppu suomessa,eli niitä on vielä tosi monta jaksoa tulossa (toivottavasti).

        Kävin tuolla sivulla kattomassa niitä dvd"eitä mutten oikein ymmärrä muuta kuin suomea niin ei kertonu paljon... Sitä vaan mietin että onkohan niissä suomen kielistä tekstitystä?

        En jaksa uskoa että noissa dvd-paketeissa on suomekielistä tekstitystä. Usein se on ongelmana juuri tuolta ulkomailta tilattuna, koska pakettia ei ole suunnattu Suomen markkinoille (jos olisi sitä saisi todennäköisesti Suomestakin), hinnatkin näkyivät olevan Australian ja USAn dollareissa sekä vielä puntina lisäksi.

        Tosiaan, meiltä jää esittämättä 4 viimeistä jaksoa 3:sta tuotantokaudesta (ja mitä sivuilta katsoin, niin juuri ne dramaattisemmat!) ja Australiassa siis pyörii jo 6:s. Tätä on tapahtunut aiemminkin että sarja on pistetty kesken kaiken pitkälle tauolle ja sitten jatkettu kun TV2:ta on sattunut huvittamaan ja ohjelmakarttaan sopimaan. Epäilen siis että sarja jatkunee vasta syksyllä, mutta eikö kausi olisi voitu nyt esittää loppuun?


      • kmi
        Rhanna kirjoitti:

        En jaksa uskoa että noissa dvd-paketeissa on suomekielistä tekstitystä. Usein se on ongelmana juuri tuolta ulkomailta tilattuna, koska pakettia ei ole suunnattu Suomen markkinoille (jos olisi sitä saisi todennäköisesti Suomestakin), hinnatkin näkyivät olevan Australian ja USAn dollareissa sekä vielä puntina lisäksi.

        Tosiaan, meiltä jää esittämättä 4 viimeistä jaksoa 3:sta tuotantokaudesta (ja mitä sivuilta katsoin, niin juuri ne dramaattisemmat!) ja Australiassa siis pyörii jo 6:s. Tätä on tapahtunut aiemminkin että sarja on pistetty kesken kaiken pitkälle tauolle ja sitten jatkettu kun TV2:ta on sattunut huvittamaan ja ohjelmakarttaan sopimaan. Epäilen siis että sarja jatkunee vasta syksyllä, mutta eikö kausi olisi voitu nyt esittää loppuun?

        Sinne yle tv2 sähköpostitse ja ne kertoi ettei nämä 70 jaksoa jotka on nyt esitetty ei ole ainakaan vielä tulossa uusintana koska ne ei ole ostaneet siihen oikeuksia ja uusia jaksojakaan ne ei ole ostaneet, eli näillä näkymin ei ole tulossa lisää niitä uusiakaan jaksoja!!

        Mutta se ei ollut sitten varmaa kun ne kuulemma tekee aina vuodeksi eteen päin tv ohjelmien suunnitelmat ja tämä vuosi siis on jo tehty mutta 2007 vuotta ei vielä ja sinne se voisi tulla mutteivät olleet kuitenkaan vielä hankkineet niitä... Käy sinäki niille laittamassa toivetta että niitä pitää saaha niin jospa niitä sitte sais.


      • Rhanna
        kmi kirjoitti:

        Sinne yle tv2 sähköpostitse ja ne kertoi ettei nämä 70 jaksoa jotka on nyt esitetty ei ole ainakaan vielä tulossa uusintana koska ne ei ole ostaneet siihen oikeuksia ja uusia jaksojakaan ne ei ole ostaneet, eli näillä näkymin ei ole tulossa lisää niitä uusiakaan jaksoja!!

        Mutta se ei ollut sitten varmaa kun ne kuulemma tekee aina vuodeksi eteen päin tv ohjelmien suunnitelmat ja tämä vuosi siis on jo tehty mutta 2007 vuotta ei vielä ja sinne se voisi tulla mutteivät olleet kuitenkaan vielä hankkineet niitä... Käy sinäki niille laittamassa toivetta että niitä pitää saaha niin jospa niitä sitte sais.

        Täytyykin käydä laittamassa postia tv2:lle myöskin tuosta McLeodon tyttärien jatkosta. Ehkäpä mitä useampi ottaa yhteyttä, sitä varmemmin sarja saadaan pian takaisin ruutuun! Myös muut sarjan ystävät, pistäkää tv2:lle postia :)


      • sara
        Rhanna kirjoitti:

        Täytyykin käydä laittamassa postia tv2:lle myöskin tuosta McLeodon tyttärien jatkosta. Ehkäpä mitä useampi ottaa yhteyttä, sitä varmemmin sarja saadaan pian takaisin ruutuun! Myös muut sarjan ystävät, pistäkää tv2:lle postia :)

        ihan hirveetä kun jäi tää tähän.
        ja mie oon hieman uteliaisuuttani jo törmänny tuleviin juonenkäänteisiin ja niitä odotellut. ja tähän sitten loppui. kesken =(
        pitäisi adressi perustaa :D
        kun oisin varakas niin ne dvd:eet kyllä tilaisin =)


      • kmi
        sara kirjoitti:

        ihan hirveetä kun jäi tää tähän.
        ja mie oon hieman uteliaisuuttani jo törmänny tuleviin juonenkäänteisiin ja niitä odotellut. ja tähän sitten loppui. kesken =(
        pitäisi adressi perustaa :D
        kun oisin varakas niin ne dvd:eet kyllä tilaisin =)

        Loppu vielä kaiken lisäksi niin kesken!! Ihan typerästi jättivät sarjan kesken kun kaikki oli ihan auki..

        Tiedätkö sinä Sara että saako niihin tai siis onko niissä dvd"ssä suomenkielinen teksti?

        Pistetäänhän vaan adressi pystyyn niin minä kyllä ainakin kirjotan sen!! Kuka osaa laittaa!!!? ;)


      • Sara
        kmi kirjoitti:

        Loppu vielä kaiken lisäksi niin kesken!! Ihan typerästi jättivät sarjan kesken kun kaikki oli ihan auki..

        Tiedätkö sinä Sara että saako niihin tai siis onko niissä dvd"ssä suomenkielinen teksti?

        Pistetäänhän vaan adressi pystyyn niin minä kyllä ainakin kirjotan sen!! Kuka osaa laittaa!!!? ;)

        Mitä olen netistä etsinny ja näihin dvd:hin törmännyt niin missään ei ole ollut mitään tekstitystä.
        Lähimpänä missä olisi myynnissä olisi Ruotsi(ainakin www.discshop.se
        sama sivu suomeksi www.discshop.fi
        mutta suomen sivuilla ei ole mcleodin tyttäriä myynnissä, vain ruotsin sivuilla on
        dvd:ssä on myös ne aluekoodit eli ei pakosti omalla dvd-soittimella näy)

        Toisaalta ymmärrän miksi on jätetty viimeiset jaksot tuosta kaudesta pois, mutta olisin kyllä halunnut nähdä ne =(


      • yleltä
        Sara kirjoitti:

        Mitä olen netistä etsinny ja näihin dvd:hin törmännyt niin missään ei ole ollut mitään tekstitystä.
        Lähimpänä missä olisi myynnissä olisi Ruotsi(ainakin www.discshop.se
        sama sivu suomeksi www.discshop.fi
        mutta suomen sivuilla ei ole mcleodin tyttäriä myynnissä, vain ruotsin sivuilla on
        dvd:ssä on myös ne aluekoodit eli ei pakosti omalla dvd-soittimella näy)

        Toisaalta ymmärrän miksi on jätetty viimeiset jaksot tuosta kaudesta pois, mutta olisin kyllä halunnut nähdä ne =(

        ja mcleodin tyttäret uusitaan jossain vaiheessa!!

        Ei varmaan siltikään näytetä niitä puuttuvia jaksoja...


      • sarjaan hurahtanut
        yleltä kirjoitti:

        ja mcleodin tyttäret uusitaan jossain vaiheessa!!

        Ei varmaan siltikään näytetä niitä puuttuvia jaksoja...

        Kyselin myös Yleltä tässä taannoin, et koska jatkoa. Nyt huomasin viime vkolla, et cdon.com:ssa voi varata toisen tuotankokauden dvd:t. Julkaisu toukokuussa. Niissä siis suomenkielinen tekstitys vaikka kannet ruotsiksi. Eipä haitanne.


      • kmi
        sarjaan hurahtanut kirjoitti:

        Kyselin myös Yleltä tässä taannoin, et koska jatkoa. Nyt huomasin viime vkolla, et cdon.com:ssa voi varata toisen tuotankokauden dvd:t. Julkaisu toukokuussa. Niissä siis suomenkielinen tekstitys vaikka kannet ruotsiksi. Eipä haitanne.

        Ihan sattumalta kävin kattomassa toissapäivänä cdonin sivuilla ja löysin. Piti varattakki jo.

        Se oli vaan jännä kun mulle tuli sähköpostiin se vahvistus niin siinä luki toimitus ajaksi 2-5 vrk!! Saas nähä tuleeko vai mitä se houri.. ? ; )


      • BJC2
        kmi kirjoitti:

        Ihan sattumalta kävin kattomassa toissapäivänä cdonin sivuilla ja löysin. Piti varattakki jo.

        Se oli vaan jännä kun mulle tuli sähköpostiin se vahvistus niin siinä luki toimitus ajaksi 2-5 vrk!! Saas nähä tuleeko vai mitä se houri.. ? ; )

        Niinpä niin, 1 ja 2 kaudet saa cdon.com:sta.1 kaudessa on suomitekstit.2 kaudessa ei taida sitten enää ollakkaan.Taas yksi tv-sarja jossa on kaikkien muiden pohjoismaiden tekstitykset mutta ei suomen :(


      • Kmi
        BJC2 kirjoitti:

        Niinpä niin, 1 ja 2 kaudet saa cdon.com:sta.1 kaudessa on suomitekstit.2 kaudessa ei taida sitten enää ollakkaan.Taas yksi tv-sarja jossa on kaikkien muiden pohjoismaiden tekstitykset mutta ei suomen :(

        Joo mää kerkesin tilatakki sen jo ja sit tänään kävin cdonin sivuilla niin huomasin että suomenlippu oli poistettu..

        Lähetin sinne sit sähköpostia ja kysyin että onko tosiaan niin niin vastasivat että ei siinä oo suomen kielistä tekstiä..

        Harmi.. Piti perua se tilaus ku en mää ymmärrä hönkäsen pöläystä jos siinä eii suomi tekstejä..


      • jokuvaa:)))))

        ensimmäinen ja toinen tuotantokausi on ainakin ilmestynyt jo joensuussa anttilaan ja ennen myös sokokselle mutta kolmas tuotantokausi on vielä vähän hämärän peitossa... en ole siihen ainakaan törmännyt vielä. ja DVDeissä on suomenkieliset tekstitykset.


    • Hevostenhoitaja

      Hei!
      Haluaisin tietää myös tuohon kysymykseen vastauksen. On tosi epätoivoista löytää suomenkielellä tekstitettynä 1 kauden jälkeisiä kausia dvd:nä, niin että sais ostettua loputkin kaudet omaksi.

      Eli 1 kauden jaksoja saa ostettua, kun laittaa googleen hakusanan mcleodin tyttäret, niin sieltä löytyy paikkoja mistä ostaa. itse ostin 1 kauden jaksot rutsin puolella olevasta liikkeestä jo puoli vuotta sitten ja sielläkään ei ollu suomeksi tekstitteny kuin se 1 kausi...

      • Stevie

        mä itse en ole löytänyt kans kun sen ekan kauden suomeks tekstitettynä..
        ei ole vissii menny suomessa kaupaks niin ei ole viititty enää tekstittää suomeks. Toisaalta jos vähänkin englantia ymmärtää niin kyllä pärjää ilman tekstejäkin :) vaikka olisi se kyllä luksusta saada kaikki kaudet tekstitettynä omaan hyllyyn. tällä hetkellä kuitenki teeveen paras sarja! todentuntuinen eikä mikää "muovinen".
        cdon.com:ista ainakin löytyy dvd:einä kausia, mutta edelleen ilman suom.text.
        ihme ettei Ylellä ole niitä laitettuna dvd:lle?


      • Fani<3
        Stevie kirjoitti:

        mä itse en ole löytänyt kans kun sen ekan kauden suomeks tekstitettynä..
        ei ole vissii menny suomessa kaupaks niin ei ole viititty enää tekstittää suomeks. Toisaalta jos vähänkin englantia ymmärtää niin kyllä pärjää ilman tekstejäkin :) vaikka olisi se kyllä luksusta saada kaikki kaudet tekstitettynä omaan hyllyyn. tällä hetkellä kuitenki teeveen paras sarja! todentuntuinen eikä mikää "muovinen".
        cdon.com:ista ainakin löytyy dvd:einä kausia, mutta edelleen ilman suom.text.
        ihme ettei Ylellä ole niitä laitettuna dvd:lle?

        saaks jostai ne kaikki tuotantokaudet samassa paketissa? Ku ei tarttis enää yhtää enempää irtolevyi=)
        TIETÄÄKS KUKAAN??


      • Pikku-Kysymys
        Fani<3 kirjoitti:

        saaks jostai ne kaikki tuotantokaudet samassa paketissa? Ku ei tarttis enää yhtää enempää irtolevyi=)
        TIETÄÄKS KUKAAN??

        Onks McLeodin tyttäret sarjasta tehty kirjoi? Vai onks se vaan elokuvana?
        Saaks sitä nykyään kaikkii suomeks?


      • McLeod
        Pikku-Kysymys kirjoitti:

        Onks McLeodin tyttäret sarjasta tehty kirjoi? Vai onks se vaan elokuvana?
        Saaks sitä nykyään kaikkii suomeks?

        Jokainen kausi on omassa boxissaan (sisältää n.6 dvd:tä / kausi) ja ainoastaan ensimmäisessä kaudessa on suomitekstit. Sarjaa ei ole olemassa kirjana (ei ainakaan Suomessa, Australiasta en tiedä), ainoastaan tv:stä tulleena sarjana.


      • nelly2
        McLeod kirjoitti:

        Jokainen kausi on omassa boxissaan (sisältää n.6 dvd:tä / kausi) ja ainoastaan ensimmäisessä kaudessa on suomitekstit. Sarjaa ei ole olemassa kirjana (ei ainakaan Suomessa, Australiasta en tiedä), ainoastaan tv:stä tulleena sarjana.

        Tuotantokausi 2 julkaistaan kesäkuussa 2009 suomeksi:)


      • McLeod
        nelly2 kirjoitti:

        Tuotantokausi 2 julkaistaan kesäkuussa 2009 suomeksi:)


      • McLeod
        nelly2 kirjoitti:

        Tuotantokausi 2 julkaistaan kesäkuussa 2009 suomeksi:)

        Tuotantokausi 2 julkaistaan kesäkuussa 2009 suomeksi:)

        Ja tuosta löytyy tietoa mistä? Ei ainakaan cdon.com ja Discshop sivustoilla ole mitään tietoa että 2. kausi julkaistaisiin suomiteksteillä tai ainakaan kesäkuussa, jota ei ole jäljellä enää montaa päivää.

        Kerrotko siis mistä tuo tieto on peräisin? En löytänyt mainintaa edes ylen sivuiltakaan...


      • Joo LÖYTYY se!
        McLeod kirjoitti:

        Tuotantokausi 2 julkaistaan kesäkuussa 2009 suomeksi:)

        Ja tuosta löytyy tietoa mistä? Ei ainakaan cdon.com ja Discshop sivustoilla ole mitään tietoa että 2. kausi julkaistaisiin suomiteksteillä tai ainakaan kesäkuussa, jota ei ole jäljellä enää montaa päivää.

        Kerrotko siis mistä tuo tieto on peräisin? En löytänyt mainintaa edes ylen sivuiltakaan...

        Käyhän katsoo www.boostep.fi


      • MCL - fani
        Joo LÖYTYY se! kirjoitti:

        Käyhän katsoo www.boostep.fi

        Ehdin juuri alkukesästä tilaamaan kakkoskauden jossa ei ole suomitekstejä :( Mutta ei voi mitään, kyllä siitä sen verran englantia ymmärtää että pystyy seuraamaan. Nyt kuitenkin päätin olla kaukaa viisas ja siirtää kausien 3-8 hankintaa sen verran että odottelen josko noita kausia julkaistaisiin lisää suomiteksteillä. Julkaisia näyttää olevan hot1films (tjtn sinnepäin), mutta mahtaisiko kukaan löytää tuon firman yhteystietoja jotta voisi laittaa palautetta ja toivetta muiden kausien julkaisuista suomiteksteillä...?


      • fani222
        MCL - fani kirjoitti:

        Ehdin juuri alkukesästä tilaamaan kakkoskauden jossa ei ole suomitekstejä :( Mutta ei voi mitään, kyllä siitä sen verran englantia ymmärtää että pystyy seuraamaan. Nyt kuitenkin päätin olla kaukaa viisas ja siirtää kausien 3-8 hankintaa sen verran että odottelen josko noita kausia julkaistaisiin lisää suomiteksteillä. Julkaisia näyttää olevan hot1films (tjtn sinnepäin), mutta mahtaisiko kukaan löytää tuon firman yhteystietoja jotta voisi laittaa palautetta ja toivetta muiden kausien julkaisuista suomiteksteillä...?

        olisin myöskin kiinnostunut jos joku sattuisi tietämään tuon hot1 fimssin yhteystietoja? Voisi sieltä kautta kysellä onko suomiteksteillä varustettuja versioita seuraavista kausista tulossa :)


      • lottesse
        fani222 kirjoitti:

        olisin myöskin kiinnostunut jos joku sattuisi tietämään tuon hot1 fimssin yhteystietoja? Voisi sieltä kautta kysellä onko suomiteksteillä varustettuja versioita seuraavista kausista tulossa :)

        Minä myös olen ihan koukussa, joten olisi kiva tietää onko tulossa kolmas kausi suomeksi tekstitettynä, ennen kuin mä tilaan sen ilman tekstejä...?
        =)
        Nää viestiketjun alussa olevat viestit ovat aika vanhoja, mutta toivottavasti joku muukin fani lukee näitä vielä ja kertoilee jos tietää jotain asiaan liittyvää?


      • fani3
        lottesse kirjoitti:

        Minä myös olen ihan koukussa, joten olisi kiva tietää onko tulossa kolmas kausi suomeksi tekstitettynä, ennen kuin mä tilaan sen ilman tekstejä...?
        =)
        Nää viestiketjun alussa olevat viestit ovat aika vanhoja, mutta toivottavasti joku muukin fani lukee näitä vielä ja kertoilee jos tietää jotain asiaan liittyvää?

        En ainakaa tiedä että kolmas kausi olisi teksitetty suomeksi dvd:lle. Toivoisin että en joutuisi myös ostamaan kausia jos niihin olisi tulossa niitä suomenkielisiä tekstejä.

        McLeodin tyttäret on aivan mahtava tv sarja ja olen katsonut kaikki tähän asti esitetyt jaksot ja katson uusinta kierrostakin.


      • tässä tietoa
        fani3 kirjoitti:

        En ainakaa tiedä että kolmas kausi olisi teksitetty suomeksi dvd:lle. Toivoisin että en joutuisi myös ostamaan kausia jos niihin olisi tulossa niitä suomenkielisiä tekstejä.

        McLeodin tyttäret on aivan mahtava tv sarja ja olen katsonut kaikki tähän asti esitetyt jaksot ja katson uusinta kierrostakin.

        Ilmeisesti 3.kausi julkaistaan suomiteksteillä tässä kevään/kesän aikana ja lupailtu on myös että myös kaudet 4-8 tullaan jossain vaiheessa julkaisemaan suomiteksteillä. Tästä oli tietoa Plaza Ellit keskustelussa.


      • :)
        tässä tietoa kirjoitti:

        Ilmeisesti 3.kausi julkaistaan suomiteksteillä tässä kevään/kesän aikana ja lupailtu on myös että myös kaudet 4-8 tullaan jossain vaiheessa julkaisemaan suomiteksteillä. Tästä oli tietoa Plaza Ellit keskustelussa.

        mie oon tilannu joskus viime vuonna sen ensimäisen tuotantokauden, ja siinä oli mukana tekstykset :)) en kyllä enää muista että mistä sen tilasin.. "/


      • Kiitti
        tässä tietoa kirjoitti:

        Ilmeisesti 3.kausi julkaistaan suomiteksteillä tässä kevään/kesän aikana ja lupailtu on myös että myös kaudet 4-8 tullaan jossain vaiheessa julkaisemaan suomiteksteillä. Tästä oli tietoa Plaza Ellit keskustelussa.

        Kiitti. Helpotti paljon. Olen suuri fani. Riley [] Kate, ovat parhaita.


    • Mcleodit<333

      Ainakin joistain Anttiloista saa tällä hetkeelä 3. kautta, mutta elokuun puolissa väleiisä ilmestyy 4. Yksi kpl maksaa 25. 95

    • Anonyymi

      mcleodin tyttäret olisi kiva katsoa puhelimella ilmaiseksi

    • Anonyymi

      mcleodin tyttäret voiko katsoa netin kautta ilmaiseksi

    • Anonyymi

      mcleodin tyttäret olen kysynyt saman missä se voi katsoa ilmaiseksi kaikki en jaksot

    • Anonyymi

      Liisa haluisin katsoa uudestaan mcleodin tyttäret. netin kautta on hyvä tv sarja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe