eli kävin likkojen kanssa kampaajalla ja shoppailemassa. Olin talotoimikunnankokouksessa ja tapailin ystäviäni sekä nautin kun sain tehdä töitä uudessa mukavassa paikassa;) ¤¤¤ Viikonloppukin meni työnteossa ja äiti sekä toinen sisko oli lapsia kaitsemassa. Tänään kävin lääkärissä ja tämä viikko sairaslomaa oikean käteni takia joten jee iloitkaa te jotka olette elämästäni kateelisia,minä voin entistä enempi teitä ilahdutaa ;O) ¤¤¤ Niin ja mitä muutakaan se on kuin minun hyvää omaa elämääni kun pelastin koiran meille hyvään kotiin jotta se ei joudu enää kärsimään? ¤¤¤ Entä se kun tänään ja huomenna käyn pihatalkoissa ja huomenna äitin sekä toisen siskoni kanssa systerin pojan luona? ¤¤¤ Ja vappuaatonaattona nautin nähdessäni likkojen koululla hienoja esiintymisiä kun heillä oli karnevaalit?? ¤¤¤ Just tulin lenkiltä koiran kanssa ja kohta pitäis syödä jotain ja keittää kahvit;> ¤¤¤¤¤ MUKAVAA MAANANTAITA TEILLE:O)))
viime viikko meni railakkaasti
blondi-72hki
2
372
Vastaukset
- elämä sulla on?
Ainoa asia, josta ihmisten on syytä olla kateellisia, on puhdas omatunto. Onko sulla sellasta?
- blondi-72hki
omaatuntoa tai puhdasta sellaista jaa-a kenpä tietäis sen niin arvaisi huomisen .... ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225101
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24553- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779