Kun afrikkalainen nainen kantaa koria
niin silloin ei voi olla muuten kuin
pää pystyssä ja ryhti hyvänä
katse suoraa tietä eteenpäin
Miten kävisi meiltä suomalaisilta korin kanto
maailman meno harteillamme?
Afrikkalaisen korin kanto
3
723
Vastaukset
- jos raskas
kori. Päänsä päällä kantamisesta seuraa kaularangan kuluma, jos vain elää tarpeeksi kauan eli 40-vuotiaaksi, luulen mä. Jos kantaa jotain kevyttä niin kyllä ryhti komistuu. Muuttuuko katsanto sitten?
- Folio Mulder
Joilla voisivat vaivattomammin kuljettaa, mutta sitä tuskin afrikkalainen mies tekee naisilleen saatikaan että itse kantaa niitä koreja.
- - ja syystä.
Useat afrikkalaisanaiset pohjustavat sitä kantamalla jo lapsena koulun jälkeen vettä perheelle, jos koulu on. Samaan ryhtiin yltävät meillä voimistelijattaret ja usein treenaavat urheilijat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632