mitkä hanskat on teidän mielestä parhaat?? saako apteekista tai mistään ostettua sellaisia hanskoja joita käytetään leikkaussalissa? (ovat semmosessa paperipussissa, varret taitettuna) oon kerran sellaset saanu itelleni ja nyt kaipailen tietoja, mistä saa uusia?!!
kumihanska fanit tänne...
9
2016
Vastaukset
- slissak
sairaalahanskat on hyviä autonkorjauksessa eikä oikein muussa. hanki alan liikkeestä oikeaa tavaraa oikeaan tarkoitukseen.
- Pete 77
Apteekista on ainakin ennen saanut. Netistä on hankala tilata yksittäisiä kappaleita, kun niitä myydään isommissa erissä, tietysti voisin 2 E pari lähettää oikeita pitkävartisia Op- käsineitä, mikäli saan koko ja osoitetiedot.... [email protected]
- Pete 77
muistui mieleen, että euron marketissa (paikka missö myydään paljon 1 euron maksavia tavaroita) ja joka ainakin löytyy helsingin itäkeskuksesta on myytävänä biogelin luonnonkumin ja sinisen värisiä op- hanskoja 1-2 euroa pari, ne on melko kalliita steriileissä paketeissa tilattuna.
- Mayray
Totta on että aika vähän löytyy kirjoituksia kumihanskoista, joista pidän itse paljon. Olen varsinkin hieman paksumpien kokokumisten teollisuuskäsineiden ystävä. Silloin tarkoitan kokolateksisia paksuhkoja mustia reiluja hanskoja jotka ovat myös sisäpuolelta lateksia, ilman miinkäänlaista vuorta. Niissä on löysä varsi osa (löytyy eri pituuksia) mutta tykö istuva käsiosa. Joskus niissä on rima jossa on joku huomioväri, esim. oranssi tai keltainen. Niitä löytyy m.m. www.blackstyle.de linkistä. Suomesta noita ei oikein tahdo löytää mistään. Jos joku tietää kuka Suomessa myy niin ilmoitathan.
- parhaat
tavalliset kumihanskat on parhaat, käytän niitä tiskauksessa ja siivouksessa ja sitten muissa hommissa. Ostan välillä uusia ja eri värisiä, jottei kyllästy. en uskalla pyytää pariani kumihanskaleikkeihin, mitähän se sanoisi jos tietäisi fetissistäni?
- käyttää kumihanskoja
Minulla tyttökaveri on sen verran fiini että ehdotti itse että haluaisi käyttää kumihanskoja runkatessa. Ainut mikä harmittaa on kun hänen pitkät ja seksikkää kynnet eivät näy keltaisten kumihanskojen alta. Liukuvoiteen kanssa kumihanska runkku on ihan ok. Emme ole puhuneet mutta luulen että tyttökaverini saa tyydytystä kumi- ja nahkahanskoita kun käyttää niitä ahkerasti siivouksessa ym. pukeutumisessa.
- mr 85
nimimerkille "parhaat" : kannattaa mainita kumppanille kumihanskafetissistä!!!ehdottomasti.. minä tein juuri näin enkä ole katunut ollenkaan, hiukan kauan siihen meni että sain sanoja tulemaan suustani,mutta se kannatti! :D ja nimimerkille "käyttää kumihanskoja": emännälläsi on ilmiselvästi jonkinlainen kumihanskafetissi jos ruukaa käyttää niitä aina kun mahdollisuus tulee...uskoisin ainakin näin:)
- kumimies33
mr 85 kirjoitti:
nimimerkille "parhaat" : kannattaa mainita kumppanille kumihanskafetissistä!!!ehdottomasti.. minä tein juuri näin enkä ole katunut ollenkaan, hiukan kauan siihen meni että sain sanoja tulemaan suustani,mutta se kannatti! :D ja nimimerkille "käyttää kumihanskoja": emännälläsi on ilmiselvästi jonkinlainen kumihanskafetissi jos ruukaa käyttää niitä aina kun mahdollisuus tulee...uskoisin ainakin näin:)
mistähän saisi tilattua/ostettua niitä lateksisia ohuita kumihanskoja sellasissa 100kpl pakkauksissa ku tuntuvat olevan hieman kiven alla.
- parhaat
mr 85 kirjoitti:
näin tänään ensi kertaa tyttöystäväni vetävän keltaiset kumihanskat käteen ja alkavan siivota uunia. Kyllä alkoi kulli kovettua kun hän märillä kumihanskoilla siivoi ja pyllisteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241