Ajokortti englannin kielellä

Suomessa?

Onko mahdollista saada ajokorttiopetusta englannin kielellä esim. Turussa tai Helsingissä? Varmaan jostain voisi löytyä opettaja joka pystyy antaa ajo-opetuksen englanniksi, mutta miten teoriatunnit? Entä teoriakoe? Kysymys heräsi, juteltuani ulkomaalaisen työkaverini kanssa, joka mietti että jossain vaiheessa auto saattaisi olla tarpeen.

7

2459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kyllä

Itse olen opettanut useita.En kyllä ole sieltä päin.
      Teoria tunnille voi ottaa mukaan tulkin jos se ei häiritse muita tunnilla olevia, itse kysymykset kyllä löytyy englanniksi.
      Kannattaa tiedustella autokouluista opettajia joilta löytyy kielitaitoa, kyllä heitä on.

• englantia

taitava olla näissä hommissa,pikkasen on tainut kasvatus mennä hukkaan....

• Jukka

Minä tunnen muutamankin ulkomaalaisen, jotka ovat ajaneet kortin englanniksi. ja omat kurssit heillä on ollut, eli teoriatunneille ei todellakaan mitään tulkkia tarvittu, kun koko opetus oli englanniksi. Kokeeseen laittavat katsastuskonttorilta jonkun ukon mukaan kääntämään ja selittämään kysymyksiä. Aika on rajoittamaton, mutta maksaa jonkun verran enemmän.

Aikaahan siinä tietysti menee, koska teorioita on ehkä kerran viikossa ja ajotunnitkin pitää saada juuri sen yhden opettajan kanssa, joka englantia osaa (tietysti jollain koululla voi olla hyvinkin monia, en tiedä), mutta kyllä nuo minun tuttuni ovat 3-4 kuukaudessa kortin saaneet.

• juttu.

pikkasen miettisin tulemista tälle alalle jos kerta osaa puhua kieliä,sillä tällä palkalla ei kiinnostas olla päivääkään.

• Jukka
        juttu. kirjoitti:

pikkasen miettisin tulemista tälle alalle jos kerta osaa puhua kieliä,sillä tällä palkalla ei kiinnostas olla päivääkään.

Mene ja tiedä, ehkä se on heille joku kutsumusammatti...

• on kyllä
        Jukka kirjoitti:

Mene ja tiedä, ehkä se on heille joku kutsumusammatti...

teoria tunteja saa vaikka yksin jos on nappulaa...
        Erikoistunneista joita pidetään normaalien tuntien ohella, joutuu maksamaan ylimääräistä.

Koska se nyt teitä vaivaa...Voin kertoa, etten ole alalla ollut enään pariin vuoteen.

• en tiedä

Useimmat helsinkiläiset autokoulut järjestävät kursseja englanniksi, saksaksi, ranskaksi, espanjaksi, ruotsiksi ja suomeksi. Pieni soittokierros auttaa löytämään koulun joka haluaa palvella asiakkaitaan. Eikä se maksa enempää vaikka kurssilla olisi vain yksi oppilas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4260
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      153
      1799
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1258
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1056
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      823
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe