Tienaa netissä

Nimimerkki-Erkki

11

1608

Äänestä

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riemulla rajaa

"huikeaa rahan tuloa"

Aivan varmasti, epäilemättä!!!

• Nimimerkki-Erkki

Eihän nuilla autoja ostella mutta rahaa se on 100 Euroakin kuussa.

• sniffi

tulikin pari uutta sivustoa mistä en tiennyt, että kiitos näistä.. Ja lisää vain sitä mukaa kun niitä löytää.. Jos jotain ei ILMAINEN raha kiinnosta, niin sehän on sitten niiden ongelma. Mulla ainakaan oo varaa kieltäytyä rahasta, opiskelija kun oon, mutta muilla sitten ilmeisesti on. Ja ei näillä mikskään miljonääreiksi pääse jos jotkut sitä odottavat!

• Linkittäjä

• ..hyvä->

• ilaminen raha..

Sinun tosiaan kannattaa opiskella vielä monta vuotta, näytät opiskelusi tuossa vaiheessa olevan niin hemmetin herkkäuskoinen kun uskot saavasi tuolla tavoin helppoa rahaa, päin vastoin menetät ne vähäisetkin rahasi,
        et takuuvarmasti tule saamaan edes yhden yhtä senttiä rahaa käteesi tai tilillesi, saat sähköpoistiisi kirjeen jossa luvataan lähettää shekki palkkioksi ja shekinkin saat vasta sitten kun olet Itse lähettänyt rahaa sähköpostin lähettäjälle joka shekin lupasi, jos lopulta saat sen shekin tulet huomaamaan ettei sitä pystykkään rahaksi vaihtamaan.

Ei se ole narri joka narraa, narri on se joka antaa itseään narrata.

• Nimimerkki-Erkki
        ilaminen raha.. kirjoitti:

Sinun tosiaan kannattaa opiskella vielä monta vuotta, näytät opiskelusi tuossa vaiheessa olevan niin hemmetin herkkäuskoinen kun uskot saavasi tuolla tavoin helppoa rahaa, päin vastoin menetät ne vähäisetkin rahasi,
        et takuuvarmasti tule saamaan edes yhden yhtä senttiä rahaa käteesi tai tilillesi, saat sähköpoistiisi kirjeen jossa luvataan lähettää shekki palkkioksi ja shekinkin saat vasta sitten kun olet Itse lähettänyt rahaa sähköpostin lähettäjälle joka shekin lupasi, jos lopulta saat sen shekin tulet huomaamaan ettei sitä pystykkään rahaksi vaihtamaan.

Ei se ole narri joka narraa, narri on se joka antaa itseään narrata.

Ennen kuin alat itkemään pelle. Ensinnäkään yhdestäkään sivun ohjelmasta ei lähetetä shekkiä vaan kaikki rahat maksetaan PayPal-tilille. Siittä minulla on todisteena oma tilini jonka tuotoilla olen jo ostellut tuotteita useistakin verkkokaupoista.

• ..On hyvä...
    • Nimimerkki-Erkki

Uusia hyviä ohjelmia tarjolla!

• juujuuuui

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      71
      1917
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1209
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1008
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      19
      957
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      89
      685
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      105
      662
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      648
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      56
      614
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      58
      570
    Aihe