GIGANTTI boikottiin!

petynyt ex-kanta-siakas

Gigantissa huonoa palvelua.

Mainostuotteita ei ole varastossa. Myydään ei-oota.

Mainoshinnat vain syy saada asiakas liikkeeseen ja sitten tyrkytetään kalliimpaa vastaavaa tuotetta.

Kun alkaa kyselemään tarkemmin, myyjille tulee "kiire" jonnekin.

Boikottiin koko lafka, takuukin maksaa???? ja törkeästi! Vastaavan takuun saa ilmaiseksi muualta. Kyllä Gigantti kusee suomipoikaa linssiin pahemman kerran.

9

1252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ole

se lisäturva mikä maksaa.ja ei ole ainoa mesta mikä vedättää ihmisiä kauppaan mainosten perään.

• S.O.Longinus

Ei ketään kusta silmään jos tämä ei anna itseään kustavan silmään. Typeryys boikottiin!

• ostaa

Gigantista. Olen huomannut saman piirteen tossa talossa.

• SUOMEN KISKURIHINNOILLE

Kyllä se vaan on tehnyt hyvää tuo GIGANTIN tulo suomen elektroniikkamarkkinoille. Hinnat on kautta linjan tippuneet entisistä kartellihinnoista kymmeniä prosentteja kaikissa liikkeissä.
        Ja myös MARKANTALO, joka oston kautta joutui samalle omistajalle kuin Gigantti, on terästänyt huomattavasti hintapolitiikkaa.
        Kaikki lisäkilpailu on tervetullutta ostajan kannalta.
        Ja niitä lisätakuita, joita tarjotaan, ovat tietysti ostajan vallassa täysin. Erittäin kalliisiin laitteisiin ne varmaan ovat paikallaan, mutta peruselektroniikkaan tuskin.

• Sulevi

saman asian.

• Strittaa öögaan.

Linssiin kusee.

• Anonyymi

Täysin ala-arvoista palvelua. Tilasin pesukoneen, joka piti kuljettaa mulle kotiin vieden vanha pois. noh 2 kertaa yrityksen kuljetus epäonnistui tuomaan konetta minulle. Lisäksi ensimmäisen epäonnistuneen kerran jälkeen piti soittaa itse, että miksi kone ei saapunutkaan perille. Ei siinä mitään sovittiin että ilmoittavat ja sovitaan uusi tuonti päivä. noh... ei kukaan soittanut. Soitin uudelleen ja sovimme päivän jolloin koneen olisi pitänyt saapua. Ei näkynyt konetta ja kun soitin palvelimeen taas niin eipä kuulemma oltu lastattu autoon pesukonettani. Asiakas palveluun johon olen joutunut tästä nyt soittamaan 4 krt!! Jono on ollut aina yli 30minuuttia!! Lisäksi valehtelivat ensimmäisellä kerralla käyneensä ovella ja soittaneensa. Päivystelin puhelinta kyseisen päivän -> ollen koko ajan kotona. Valehtelivat siis suoraan ja sanoin sen myös asiakaspalvelussa. Aivan käsittämättömän surkeaa palvelua. En enää osta kyseisestä firmasta ikinä mitään.

• Anonyymi

On se vaan tyhmää ostaa gigantista...

• Anonyymi

Älkää ainakaan maksako verkkokauppaostoksia verkkopankissa etukäteen! Palautustapauksessa ei rahoja kuulu tilille. Palautuksesta jo kohta 4 viikkoa ja he vain isosti pahoittelevat mutta mikään ei etene!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4688
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2621
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2424
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      23
      1884
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1772
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1613
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1592
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1455
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1328
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1190
    Aihe