Gigantissa huonoa palvelua.
Mainostuotteita ei ole varastossa. Myydään ei-oota.
Mainoshinnat vain syy saada asiakas liikkeeseen ja sitten tyrkytetään kalliimpaa vastaavaa tuotetta.
Kun alkaa kyselemään tarkemmin, myyjille tulee "kiire" jonnekin.
Boikottiin koko lafka, takuukin maksaa???? ja törkeästi! Vastaavan takuun saa ilmaiseksi muualta. Kyllä Gigantti kusee suomipoikaa linssiin pahemman kerran.
GIGANTTI boikottiin!
9
1252
Vastaukset
- se ole
se lisäturva mikä maksaa.ja ei ole ainoa mesta mikä vedättää ihmisiä kauppaan mainosten perään.
- S.O.Longinus
Ei ketään kusta silmään jos tämä ei anna itseään kustavan silmään. Typeryys boikottiin!
- ostaa
Gigantista. Olen huomannut saman piirteen tossa talossa.
- SUOMEN KISKURIHINNOILLE
Kyllä se vaan on tehnyt hyvää tuo GIGANTIN tulo suomen elektroniikkamarkkinoille. Hinnat on kautta linjan tippuneet entisistä kartellihinnoista kymmeniä prosentteja kaikissa liikkeissä.
Ja myös MARKANTALO, joka oston kautta joutui samalle omistajalle kuin Gigantti, on terästänyt huomattavasti hintapolitiikkaa.
Kaikki lisäkilpailu on tervetullutta ostajan kannalta.
Ja niitä lisätakuita, joita tarjotaan, ovat tietysti ostajan vallassa täysin. Erittäin kalliisiin laitteisiin ne varmaan ovat paikallaan, mutta peruselektroniikkaan tuskin.
- Sulevi
saman asian.
- Strittaa öögaan.
Linssiin kusee.
- Anonyymi
Täysin ala-arvoista palvelua. Tilasin pesukoneen, joka piti kuljettaa mulle kotiin vieden vanha pois. noh 2 kertaa yrityksen kuljetus epäonnistui tuomaan konetta minulle. Lisäksi ensimmäisen epäonnistuneen kerran jälkeen piti soittaa itse, että miksi kone ei saapunutkaan perille. Ei siinä mitään sovittiin että ilmoittavat ja sovitaan uusi tuonti päivä. noh... ei kukaan soittanut. Soitin uudelleen ja sovimme päivän jolloin koneen olisi pitänyt saapua. Ei näkynyt konetta ja kun soitin palvelimeen taas niin eipä kuulemma oltu lastattu autoon pesukonettani. Asiakas palveluun johon olen joutunut tästä nyt soittamaan 4 krt!! Jono on ollut aina yli 30minuuttia!! Lisäksi valehtelivat ensimmäisellä kerralla käyneensä ovella ja soittaneensa. Päivystelin puhelinta kyseisen päivän -> ollen koko ajan kotona. Valehtelivat siis suoraan ja sanoin sen myös asiakaspalvelussa. Aivan käsittämättömän surkeaa palvelua. En enää osta kyseisestä firmasta ikinä mitään.
- Anonyymi
On se vaan tyhmää ostaa gigantista...
- Anonyymi
Älkää ainakaan maksako verkkokauppaostoksia verkkopankissa etukäteen! Palautustapauksessa ei rahoja kuulu tilille. Palautuksesta jo kohta 4 viikkoa ja he vain isosti pahoittelevat mutta mikään ei etene!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744688- 332621
- 402424
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin231884Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401772- 821613
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251592- 1521455
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241328Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941190