GIGANTTI boikottiin!

petynyt ex-kanta-siakas

Gigantissa huonoa palvelua.

Mainostuotteita ei ole varastossa. Myydään ei-oota.

Mainoshinnat vain syy saada asiakas liikkeeseen ja sitten tyrkytetään kalliimpaa vastaavaa tuotetta.

Kun alkaa kyselemään tarkemmin, myyjille tulee "kiire" jonnekin.

Boikottiin koko lafka, takuukin maksaa???? ja törkeästi! Vastaavan takuun saa ilmaiseksi muualta. Kyllä Gigantti kusee suomipoikaa linssiin pahemman kerran.

9

1191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ole

se lisäturva mikä maksaa.ja ei ole ainoa mesta mikä vedättää ihmisiä kauppaan mainosten perään.

• S.O.Longinus

Ei ketään kusta silmään jos tämä ei anna itseään kustavan silmään. Typeryys boikottiin!

• ostaa

Gigantista. Olen huomannut saman piirteen tossa talossa.

• SUOMEN KISKURIHINNOILLE

Kyllä se vaan on tehnyt hyvää tuo GIGANTIN tulo suomen elektroniikkamarkkinoille. Hinnat on kautta linjan tippuneet entisistä kartellihinnoista kymmeniä prosentteja kaikissa liikkeissä.
        Ja myös MARKANTALO, joka oston kautta joutui samalle omistajalle kuin Gigantti, on terästänyt huomattavasti hintapolitiikkaa.
        Kaikki lisäkilpailu on tervetullutta ostajan kannalta.
        Ja niitä lisätakuita, joita tarjotaan, ovat tietysti ostajan vallassa täysin. Erittäin kalliisiin laitteisiin ne varmaan ovat paikallaan, mutta peruselektroniikkaan tuskin.

• Sulevi

saman asian.

• Strittaa öögaan.

Linssiin kusee.

• Anonyymi

Täysin ala-arvoista palvelua. Tilasin pesukoneen, joka piti kuljettaa mulle kotiin vieden vanha pois. noh 2 kertaa yrityksen kuljetus epäonnistui tuomaan konetta minulle. Lisäksi ensimmäisen epäonnistuneen kerran jälkeen piti soittaa itse, että miksi kone ei saapunutkaan perille. Ei siinä mitään sovittiin että ilmoittavat ja sovitaan uusi tuonti päivä. noh... ei kukaan soittanut. Soitin uudelleen ja sovimme päivän jolloin koneen olisi pitänyt saapua. Ei näkynyt konetta ja kun soitin palvelimeen taas niin eipä kuulemma oltu lastattu autoon pesukonettani. Asiakas palveluun johon olen joutunut tästä nyt soittamaan 4 krt!! Jono on ollut aina yli 30minuuttia!! Lisäksi valehtelivat ensimmäisellä kerralla käyneensä ovella ja soittaneensa. Päivystelin puhelinta kyseisen päivän -> ollen koko ajan kotona. Valehtelivat siis suoraan ja sanoin sen myös asiakaspalvelussa. Aivan käsittämättömän surkeaa palvelua. En enää osta kyseisestä firmasta ikinä mitään.

• Anonyymi

On se vaan tyhmää ostaa gigantista...

• Anonyymi

Älkää ainakaan maksako verkkokauppaostoksia verkkopankissa etukäteen! Palautustapauksessa ei rahoja kuulu tilille. Palautuksesta jo kohta 4 viikkoa ja he vain isosti pahoittelevat mutta mikään ei etene!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6707
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1047
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe