Da Vinci BOIKOTTIIN

Boikottori

Suosittelen hankkimaan jostain käsiinsä loistava BBC-tuotantoa olevan dokumentin jossa Dan Brownin kohuteos todistetaan tieteellisesti 100% puhtaaksi fiktioksi (ja allekirjoittaneen mielestä huonoksi sellaiseksi): The Real Da Vinci Koodi.

http://www.imdb.com/title/tt0460542/

7

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orvas Kesi

Eipä tuota juurikaan ole faktaksi väitettykään, perinteiset "salaliittoteorialaiset" ovat tietenkin löytäneet vaikka mitä.

Turhaa vaahtoamista.

• Minä luin jostain, että Alien-elokuvat ovat myöskin sepitettä. Ja minä kun ostin vielä sen boksinkin! Dokumentiksi luulin! Mitä vielä, kohta joku varmaan kertoo myös Fantastic Fourin olevan fiktiota... On se kamalaa huijausta tämä.

No joo.

Miksi, oi miksi pitäisi minun boikotoida Da koodia siksi, että se perustuu viihteelliseen seikkailuromaaniin? Missä Da Vinci -koodia on väitetty faktaksi? Et taida noilla kriteereilläsi liian usein leffaan päästä, Boikottori. Ice Age 2:n voit sentään käydä katsomassa, jääkausihan on monien mielestä ihan historiallinen tositapahtuma.

• nnnnnnnnnn

Oot löytänyt kyllä asian ytimen pointillas:)Turha boikotoida davinciä vaan siksi, ettei se ole historiallisesti tosi, itse ainakin tykkäsin tarinasta, juonenkäänteistä, henkilöistä ja liput leffaan on jo varattu perheelle...

• hehXD

Olen kuullut että taru sormusten herrasta on täyttä fiktiota! OMG! joku Tolkien on sepittänyt koko tarinan!!!

Henkilökohtaisesti suosittelen Da vinci koodi kirjan lukemista. Elokuvan meinaan myös täydellä varmuudella katsoa:)

• Yavanna

tiedä, että paras tapa saada ihmiset katsomaan joku elokuva on kieltää se/yrittää saada ihmiset boikotoimaan sitä. Käänteistä psykologiaa nääs.
      Et onnistunut tuossa boikotti yrityksessäsi, muuten kuin saamaan ihmiset kiinnostuneiksi ko. elokuvasta. :D

Olen lukenut kirjan ja aion mennä katsomaan elokuvankin. :)

• LordF

Minkä ihmeen takia sitä pitää todistella puoleen tai toiseen? Miksei jokainen voi joko lukea kirjan tai jättää lukematta, ja päätellä itse? Sehän on kuitenkin vain romaani.

• Cap.H.

Väitätkö tosiaan, että Da Vinci -koodi on 100 prosenttisesti kukkua? Varsin rohkeaa.

Mm. Nikean kirkolliskokous, jossa kristinuskon nykymuoto ja perusteet keksittiin(!) ja säännöt kaikille sopiviksi sovittiin, lienee sinunkin mielestäsi kiistaton tosiasia, vai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      93
      3451
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      109
      3146
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      56
      2345
    4. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      22
      1912
    5. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1748
    6. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1735
    7. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1680
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      24
      1526
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1411
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1404
    Aihe