Da Vinci BOIKOTTIIN

Boikottori

Suosittelen hankkimaan jostain käsiinsä loistava BBC-tuotantoa olevan dokumentin jossa Dan Brownin kohuteos todistetaan tieteellisesti 100% puhtaaksi fiktioksi (ja allekirjoittaneen mielestä huonoksi sellaiseksi): The Real Da Vinci Koodi.

http://www.imdb.com/title/tt0460542/

7

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orvas Kesi

Eipä tuota juurikaan ole faktaksi väitettykään, perinteiset "salaliittoteorialaiset" ovat tietenkin löytäneet vaikka mitä.

Turhaa vaahtoamista.

• Minä luin jostain, että Alien-elokuvat ovat myöskin sepitettä. Ja minä kun ostin vielä sen boksinkin! Dokumentiksi luulin! Mitä vielä, kohta joku varmaan kertoo myös Fantastic Fourin olevan fiktiota... On se kamalaa huijausta tämä.

No joo.

Miksi, oi miksi pitäisi minun boikotoida Da koodia siksi, että se perustuu viihteelliseen seikkailuromaaniin? Missä Da Vinci -koodia on väitetty faktaksi? Et taida noilla kriteereilläsi liian usein leffaan päästä, Boikottori. Ice Age 2:n voit sentään käydä katsomassa, jääkausihan on monien mielestä ihan historiallinen tositapahtuma.

• nnnnnnnnnn

Oot löytänyt kyllä asian ytimen pointillas:)Turha boikotoida davinciä vaan siksi, ettei se ole historiallisesti tosi, itse ainakin tykkäsin tarinasta, juonenkäänteistä, henkilöistä ja liput leffaan on jo varattu perheelle...

• hehXD

Olen kuullut että taru sormusten herrasta on täyttä fiktiota! OMG! joku Tolkien on sepittänyt koko tarinan!!!

Henkilökohtaisesti suosittelen Da vinci koodi kirjan lukemista. Elokuvan meinaan myös täydellä varmuudella katsoa:)

• Yavanna

tiedä, että paras tapa saada ihmiset katsomaan joku elokuva on kieltää se/yrittää saada ihmiset boikotoimaan sitä. Käänteistä psykologiaa nääs.
      Et onnistunut tuossa boikotti yrityksessäsi, muuten kuin saamaan ihmiset kiinnostuneiksi ko. elokuvasta. :D

Olen lukenut kirjan ja aion mennä katsomaan elokuvankin. :)

• LordF

Minkä ihmeen takia sitä pitää todistella puoleen tai toiseen? Miksei jokainen voi joko lukea kirjan tai jättää lukematta, ja päätellä itse? Sehän on kuitenkin vain romaani.

• Cap.H.

Väitätkö tosiaan, että Da Vinci -koodi on 100 prosenttisesti kukkua? Varsin rohkeaa.

Mm. Nikean kirkolliskokous, jossa kristinuskon nykymuoto ja perusteet keksittiin(!) ja säännöt kaikille sopiviksi sovittiin, lienee sinunkin mielestäsi kiistaton tosiasia, vai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe