Erilainen on käsitys tällä yhtymällä luottokelpoisuudesta kuin muilla. On pakko ollut hakea vippiä, kuten monen muunkin. Ja saanut olen muitta mutkitta, muutama minuutti kulunut. JA HUOM. Maksanut olen aina. Vaan tämän ylläolevan yrityksen perustelut hylkäämiseen ovat kovin heppoiset. Jos kerran muualla näyttää vihreää, miksi heidän lamppu on punainen. Ei ole asiakaspalvelussakaan hurraamista. Sähköpostiin oli tullut vastaus: jos kerran linjamme on se, että hylätään. Ei se sitä muuta, jos uudelleean yrittää. Turha vaiva, kummastuttaa. Olkoon omassa ylhäisyydessää mokoma kummajainen. Leb wohl?
REISSULUOTTO
9
2706
Vastaukset
- ihmu
ET OLE AINOA ; SAAN KAIKILTA MUILTA VIPPIPAIKOISTA VIPIN; AINOASTAAN REISSULUOTTO EI ANNA; JA KUN KERRAN KIMPAANTUNEENA SOITIN ; ETTÄ MIKÄ ON SYY: MINULLA ON KANSSA KAIKKI ASIAT HOIDETTU: NIIN VASTAUS OLI ; ETTÄ HEILLÄ ON OIKEUS VALITA ASIAKKAANSA: NO TIETTY HAUKUIN SEN VASTAAJAN: ET SE SIITÄ FIRMASTA
- riPA
Kyllä mulla ainaskin toimii, olen jo ottanu useamman kerran. Mutta tekstivipin hommat ihmetyttää kun olen sieltä ennen saanu ja nyt ei enään myönnetä vaikka oon kaikki laskut kohtuu-ajassa maksanu.
- nykyään
riPA kirjoitti:
Kyllä mulla ainaskin toimii, olen jo ottanu useamman kerran. Mutta tekstivipin hommat ihmetyttää kun olen sieltä ennen saanu ja nyt ei enään myönnetä vaikka oon kaikki laskut kohtuu-ajassa maksanu.
tarkistuttaa jollain ihmeen automaatilla luottokelpoisuuden eikä auta,vaikkoisit miten hyvä asiakas heillekin ollut.
Se automaatti pisteyttää sut senkin pohjalta,et onko joskus maailmassa ollut esim. perintätoimistossa joku lasku tai oletko maksanut ehkä myöhässä pikavippejä jopa heille tekstivippiin jne.
Mä en saa sieltä enää,vaikka he ittekin sanoi s-postissa,et olen heille aina maksanut ajallaan,mutta se automaatti ja pisteytys on heidän pomonsa nyt ja sillä sipuli ko ison miehen ripuli.
Ei auta naukuminen.
- gfc
Se on tuo reissuluoton homma semmottinen että jos terra rahoitukselle on vippi auki nii sieltä ei rahaa näemmä
- Hä!
Ne antaa vippejä tonneilla siintäkin välittämättä oli sivupuljuun vippi tai ei. Kokonaisuudessaan vipin saamiseen liittyy sattumaa tai niillä on käytössä hyvä verkosto josta näkevät maksuhistorian.. Mä oon maksanut vippejä miten sattuu välittämättä eräpäivistä mut en ole antanut mennä yhdenkään perintätoimiston hoidettavaks. No yksi oli lähellä kuukauden myöhässä unohtuneena mut tonni tuli uudestaan kun hain. Kerran laittoivat sähköpostia et maksujen myöhästyminen vaikuttaa seuraavan vipin saantiin, vastasin takasin ei voisi vähempää kiinnostaa. Mä oon ollut sen verran hyvä rahasampo niille. Mut mä tarvin niitä vippejä aikanani omiin juttuihin. Ei mua kukaan olis rahoittanut tonneilla per kuukausi. Ei sen puoleen en minäkään nyt vastapalvelukseksi ketään auta lol ja nyt on helppo nauraa kun on vara nauraa, kyllä niitä maailman turuilla rahan ruikuttajia riittää jotka ovat komeita puheistaan mut teoissaan täysin mitättömiä. Enkä ite enää tarvi raha apua. Uskoisin että maksukäyttäytymiseni olisi monen toisen kohdalla jo johtanut hylättyihin päätöksiin. Jotkut uudet pikkupuljut ovat kohdallani hylänneet joskus jonkun parinkympin hakemuksen. Vippivirmat auttoi minua mutta kokonaisuudessaan niiden politiikka on perseestä lol.
- Jenzsu
joo,eipä nuo mullekkaan mitään anna vaikka muista oon saanu ja maksanu takasin.. kummaa touhua tosiaan :)
- jepaaaa
Sama täällä, muualta saanut heti rahan tilille, eikä ikinä kielteistä päätöstä, vaan eipä reissuluotosta.
- Make55555
onhan toi jo kauan tiedetty. Eivät tavallisesti lainaa mitään (=rahat loppu) , rahastavat tekstarirahoja vaan. Myöskin eräpäivänsiirtoviesti ei aina toimi, vaan voi menettää siinäkin vain tekstarimaksun hinnan.
Monesti asiakaspalvelu ei vastaa mitään, tai antaa jonkun lyhyen mitäänsanomattoman vastauksen. Lisäksi saattavat pistää eri lainasumman tilille kuin mitä on hakenut (Voi käydä niin, että kun hakee 200e:a, niin hakemus hyväksytään, sitten ne paukauttaa 100e tilille, eikä asiakaspalvelu vastaa kun sinne kirjoittelee.
Kannattaa ehdottomasti välttää tätä huijaripaikkaa! - jees jeesh
Make55555 kirjoitti:
onhan toi jo kauan tiedetty. Eivät tavallisesti lainaa mitään (=rahat loppu) , rahastavat tekstarirahoja vaan. Myöskin eräpäivänsiirtoviesti ei aina toimi, vaan voi menettää siinäkin vain tekstarimaksun hinnan.
Monesti asiakaspalvelu ei vastaa mitään, tai antaa jonkun lyhyen mitäänsanomattoman vastauksen. Lisäksi saattavat pistää eri lainasumman tilille kuin mitä on hakenut (Voi käydä niin, että kun hakee 200e:a, niin hakemus hyväksytään, sitten ne paukauttaa 100e tilille, eikä asiakaspalvelu vastaa kun sinne kirjoittelee.
Kannattaa ehdottomasti välttää tätä huijaripaikkaa!mut ku ite tuolt paikast alku vuodest lainailin nii kyl mää ain sain sen huntin-pari mitä tarttin, mut jumalauta se asiakaspalvelu oli jo sillon perseest, ku itel tuli yks hiuka kiireellisempi lasku ku hein vippi ja oisin voinu maksaa sen vast viikon pääst nii soitin sin kohteliaast et tämmöne tilanne, nii eiku se kaveri alko kitisee et eiku se pitäis ny maksaa ja jumalauta mää annoin sil huutii sen jälkee! Tosin aika monu firma kusee nykyäs, mut enpä ala niit täs erittelee täs :D Ai nii ja tää paikka lähetteli mul muuten jopa uhkausviestei jossai et maksa tai sit kävi jtn en muista enää ku nauroin vaan niit helvetin viestei ja samaa teki nii nää osuusluotto ja mitä sen kaverei ny olika, ja voin kertoo et en oo pennin jenii maksanu noil puljuil... Ku maksan eka näil hiuka paremmil paikoil ja etenki semmosil mis on hyvä palvelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584