Oinasmies ja rapunainen

Onnistuuko??

Kertokaa onko kellään kokemusta ravun ja oinaan suhteesta. Ollaan oltu yhdessä nyt neljä kuukautta. Mies on äärettömän mukava ja välillä taas niin äärettömän välinpitämätön. Työasiat pyörii päässä. Kuitenkin kun ollaan kaksin niin se lämpö on ihanaa. Oinas osaa huomioida mutta osaa myös pystyttää muurin.

12

6103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha oinasmies

      jos maltat olla kahlitsematta kaveriasi millään lailla.
      Ravut vain eivät tästä "perisynnistään" taida koskaan päästä irti!
      Anna hänen tehdä asiat laillansa ja tee Sinä omalla tavallasi äläkä turhaan arvostele vaikka joskus aihetta olisikin.
      Kun oikein rämäkästi menee metsään niin, katso kaveria suoraan silmiin ja totea lakonisesti: "hienosti meni, näinhän siinä pitikin käydä!"
      Kyllä oinasmies sarkastisen huumorin ymmärtää.
      Tähän tulokseen olen tullut 40 vuoden yhdessäolon kypsyttämänä ;) !

      • Onnistuuko??

        Siis toiveita on ja ilmeisesti oon tähän asti osannu käyttäytyä suht oikein :) En mä kahlitse koska kaipaan itseki omaa tilaa. Ja vaikka välillä tuntuu, että hitto mikä pölö niin oon hiljaa ja hymyilen. Se tuntuu toimivan, koska oon kuulemma harvinainen nainen kun en motkota kiittelee Oinasmies :)


      • Petra
        Onnistuuko?? kirjoitti:

        Siis toiveita on ja ilmeisesti oon tähän asti osannu käyttäytyä suht oikein :) En mä kahlitse koska kaipaan itseki omaa tilaa. Ja vaikka välillä tuntuu, että hitto mikä pölö niin oon hiljaa ja hymyilen. Se tuntuu toimivan, koska oon kuulemma harvinainen nainen kun en motkota kiittelee Oinasmies :)

        Joo.

        Samaa voin sanoa - päin vastoin merkit tässä suhteessa ja on paras suhde tähän mennessä. Annetaan toisen mennä ja rakastetaan toisiamme. Hyvin oinas ja rapu tulee toimeen. Meillä on sama huumorin taju ja elämän asenne. Tosin synastriakin täsmää paremmin kuin hyvin. :)

        Onnea teille!


      • mimmuska
        Petra kirjoitti:

        Joo.

        Samaa voin sanoa - päin vastoin merkit tässä suhteessa ja on paras suhde tähän mennessä. Annetaan toisen mennä ja rakastetaan toisiamme. Hyvin oinas ja rapu tulee toimeen. Meillä on sama huumorin taju ja elämän asenne. Tosin synastriakin täsmää paremmin kuin hyvin. :)

        Onnea teille!

        Me olemme seurustelleen vuoden ja kihloihin menty just. Oinas tosiaan osaa suuttua ja olla vittumainen, mutta rauhoittuu nopeasti. mä muistan taas vanhat kaunat vaikka kuinka kauan mutta olen opetellut unohtamaan ne, ja koska tosiaan ole rauhallinen enkä ota pulttia yhtä helposti, sujuu arki suhteellisen rauhallisesti. jollain tavalla vastakohdat pukee toisiaan. Ikävä tosiasia vaan on, että rapu joutuu joustamaan useammin, mutta se ravussa on hyvä, että pystyy siihen ilman mutinoita. Mä uskon ravun ja oinaan liittoon jos tosiaan rakastaa toisiaan. Onnea myös teille.


    • rapu ja oinas

      Ihan niin kuin meillä! Vastakohdat vetää toisiaan puoleensa;)

    • Oinas-Mies

      RapuN. On naisellinen nainen, viehättävä, herkkä, tunteellinen, huumorintajua löytyy,
      On mahtavaa makkarissa.. ja missä vain.

    • Oinas--M

      Olen ystävystynyt rapu naisen kanssa.
      Tai olen tuntenut hänet pitempään jo.
      Herkkä,Aistillinen,Tunteellinen,Viehättävä nainen. Myös luotettava,ymmärtäväinen.
      Hyvä kuuntelija ja osaa keskustella asioista.
      Hieno ihminen 👌👍💓.

      On enemmänkin tunteita Naista kohtaan.. ei pelkästään ystävä ;)

      Olen itse Oinas-M

    • Anonyymi

      Olen Oinas mies ja rakastunut Rapu naiseen.
      Meillä synkkaa hyvin kaikinpuolin..
      mm. seksi on mahtavaa.
      Olemme kohta vuoden tunteneet toisemme.
      Ainoastaan välimatkaa on meidän suhteessa aika paljon, mutta ei ole toistakseksi haitannut.
      Osaamme puhua toisillemme ja pitää yhteyttä päivittäin❤

    • Anonyymi

      Rapu♋️ & Oinas♈️
      ❤️😍

    • Anonyymi

      mut eikös yleensä oinas ja rapu ole haastava yhdistelmä parisuhteessa vai muistanko lukeneeni väärin? Vesimerkki ja tulimerkki ei välttämättä sovi yhteen???

      • Anonyymi

        Vesi hillitsee tulta :) Sehän on vain hyvä asia:) T:Oinas mies


      • Anonyymi

        Eikä se elämä aina ole niin mustavalkoista. Löytyy kompromisseja luonteiden kohdatessa ;) Terveisin Oinas


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe