Kertokaa onko kellään kokemusta ravun ja oinaan suhteesta. Ollaan oltu yhdessä nyt neljä kuukautta. Mies on äärettömän mukava ja välillä taas niin äärettömän välinpitämätön. Työasiat pyörii päässä. Kuitenkin kun ollaan kaksin niin se lämpö on ihanaa. Oinas osaa huomioida mutta osaa myös pystyttää muurin.
Oinasmies ja rapunainen
13
7680
Vastaukset
- vanha oinasmiesjos maltat olla kahlitsematta kaveriasi millään lailla. 
 Ravut vain eivät tästä "perisynnistään" taida koskaan päästä irti!
 Anna hänen tehdä asiat laillansa ja tee Sinä omalla tavallasi äläkä turhaan arvostele vaikka joskus aihetta olisikin.
 Kun oikein rämäkästi menee metsään niin, katso kaveria suoraan silmiin ja totea lakonisesti: "hienosti meni, näinhän siinä pitikin käydä!"
 Kyllä oinasmies sarkastisen huumorin ymmärtää.
 Tähän tulokseen olen tullut 40 vuoden yhdessäolon kypsyttämänä ;) !- Onnistuuko??Siis toiveita on ja ilmeisesti oon tähän asti osannu käyttäytyä suht oikein :) En mä kahlitse koska kaipaan itseki omaa tilaa. Ja vaikka välillä tuntuu, että hitto mikä pölö niin oon hiljaa ja hymyilen. Se tuntuu toimivan, koska oon kuulemma harvinainen nainen kun en motkota kiittelee Oinasmies :) 
- PetraOnnistuuko?? kirjoitti:Siis toiveita on ja ilmeisesti oon tähän asti osannu käyttäytyä suht oikein :) En mä kahlitse koska kaipaan itseki omaa tilaa. Ja vaikka välillä tuntuu, että hitto mikä pölö niin oon hiljaa ja hymyilen. Se tuntuu toimivan, koska oon kuulemma harvinainen nainen kun en motkota kiittelee Oinasmies :) Joo. 
 Samaa voin sanoa - päin vastoin merkit tässä suhteessa ja on paras suhde tähän mennessä. Annetaan toisen mennä ja rakastetaan toisiamme. Hyvin oinas ja rapu tulee toimeen. Meillä on sama huumorin taju ja elämän asenne. Tosin synastriakin täsmää paremmin kuin hyvin. :)
 Onnea teille!
- mimmuskaPetra kirjoitti:Joo. 
 Samaa voin sanoa - päin vastoin merkit tässä suhteessa ja on paras suhde tähän mennessä. Annetaan toisen mennä ja rakastetaan toisiamme. Hyvin oinas ja rapu tulee toimeen. Meillä on sama huumorin taju ja elämän asenne. Tosin synastriakin täsmää paremmin kuin hyvin. :)
 Onnea teille!Me olemme seurustelleen vuoden ja kihloihin menty just. Oinas tosiaan osaa suuttua ja olla vittumainen, mutta rauhoittuu nopeasti. mä muistan taas vanhat kaunat vaikka kuinka kauan mutta olen opetellut unohtamaan ne, ja koska tosiaan ole rauhallinen enkä ota pulttia yhtä helposti, sujuu arki suhteellisen rauhallisesti. jollain tavalla vastakohdat pukee toisiaan. Ikävä tosiasia vaan on, että rapu joutuu joustamaan useammin, mutta se ravussa on hyvä, että pystyy siihen ilman mutinoita. Mä uskon ravun ja oinaan liittoon jos tosiaan rakastaa toisiaan. Onnea myös teille. 

- rapu ja oinasIhan niin kuin meillä! Vastakohdat vetää toisiaan puoleensa;) 
- Oinas-MiesRapuN. On naisellinen nainen, viehättävä, herkkä, tunteellinen, huumorintajua löytyy, 
 On mahtavaa makkarissa.. ja missä vain.- Anonyymi🫶❤️ 

- Oinas--MOlen ystävystynyt rapu naisen kanssa. 
 Tai olen tuntenut hänet pitempään jo.
 Herkkä,Aistillinen,Tunteellinen,Viehättävä nainen. Myös luotettava,ymmärtäväinen.
 Hyvä kuuntelija ja osaa keskustella asioista.
 Hieno ihminen 👌👍💓.
 On enemmänkin tunteita Naista kohtaan.. ei pelkästään ystävä ;)
 Olen itse Oinas-M
- AnonyymiOlen Oinas mies ja rakastunut Rapu naiseen. 
 Meillä synkkaa hyvin kaikinpuolin..
 mm. seksi on mahtavaa.
 Olemme kohta vuoden tunteneet toisemme.
 Ainoastaan välimatkaa on meidän suhteessa aika paljon, mutta ei ole toistakseksi haitannut.
 Osaamme puhua toisillemme ja pitää yhteyttä päivittäin❤
- AnonyymiRapu♋️ & Oinas♈️ 
 ❤️😍
- Anonyymimut eikös yleensä oinas ja rapu ole haastava yhdistelmä parisuhteessa vai muistanko lukeneeni väärin? Vesimerkki ja tulimerkki ei välttämättä sovi yhteen??? - AnonyymiVesi hillitsee tulta :) Sehän on vain hyvä asia:) T:Oinas mies 
- AnonyymiEikä se elämä aina ole niin mustavalkoista. Löytyy kompromisseja luonteiden kohdatessa ;) Terveisin Oinas 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset779220
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905947
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1045515
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään384050
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut483995
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi783832
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät493679
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133070
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k582885
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral982859