Oinasmies ja rapunainen

Onnistuuko??

Kertokaa onko kellään kokemusta ravun ja oinaan suhteesta. Ollaan oltu yhdessä nyt neljä kuukautta. Mies on äärettömän mukava ja välillä taas niin äärettömän välinpitämätön. Työasiat pyörii päässä. Kuitenkin kun ollaan kaksin niin se lämpö on ihanaa. Oinas osaa huomioida mutta osaa myös pystyttää muurin.

12

6667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha oinasmies

jos maltat olla kahlitsematta kaveriasi millään lailla.
      Ravut vain eivät tästä "perisynnistään" taida koskaan päästä irti!
      Anna hänen tehdä asiat laillansa ja tee Sinä omalla tavallasi äläkä turhaan arvostele vaikka joskus aihetta olisikin.
      Kun oikein rämäkästi menee metsään niin, katso kaveria suoraan silmiin ja totea lakonisesti: "hienosti meni, näinhän siinä pitikin käydä!"
      Kyllä oinasmies sarkastisen huumorin ymmärtää.
      Tähän tulokseen olen tullut 40 vuoden yhdessäolon kypsyttämänä ;) !

• Onnistuuko??

Siis toiveita on ja ilmeisesti oon tähän asti osannu käyttäytyä suht oikein :) En mä kahlitse koska kaipaan itseki omaa tilaa. Ja vaikka välillä tuntuu, että hitto mikä pölö niin oon hiljaa ja hymyilen. Se tuntuu toimivan, koska oon kuulemma harvinainen nainen kun en motkota kiittelee Oinasmies :)

• Petra
        Onnistuuko?? kirjoitti:

Siis toiveita on ja ilmeisesti oon tähän asti osannu käyttäytyä suht oikein :) En mä kahlitse koska kaipaan itseki omaa tilaa. Ja vaikka välillä tuntuu, että hitto mikä pölö niin oon hiljaa ja hymyilen. Se tuntuu toimivan, koska oon kuulemma harvinainen nainen kun en motkota kiittelee Oinasmies :)

Joo.

Samaa voin sanoa - päin vastoin merkit tässä suhteessa ja on paras suhde tähän mennessä. Annetaan toisen mennä ja rakastetaan toisiamme. Hyvin oinas ja rapu tulee toimeen. Meillä on sama huumorin taju ja elämän asenne. Tosin synastriakin täsmää paremmin kuin hyvin. :)

Onnea teille!

• mimmuska
        Petra kirjoitti:

Joo.

Samaa voin sanoa - päin vastoin merkit tässä suhteessa ja on paras suhde tähän mennessä. Annetaan toisen mennä ja rakastetaan toisiamme. Hyvin oinas ja rapu tulee toimeen. Meillä on sama huumorin taju ja elämän asenne. Tosin synastriakin täsmää paremmin kuin hyvin. :)

Onnea teille!

Me olemme seurustelleen vuoden ja kihloihin menty just. Oinas tosiaan osaa suuttua ja olla vittumainen, mutta rauhoittuu nopeasti. mä muistan taas vanhat kaunat vaikka kuinka kauan mutta olen opetellut unohtamaan ne, ja koska tosiaan ole rauhallinen enkä ota pulttia yhtä helposti, sujuu arki suhteellisen rauhallisesti. jollain tavalla vastakohdat pukee toisiaan. Ikävä tosiasia vaan on, että rapu joutuu joustamaan useammin, mutta se ravussa on hyvä, että pystyy siihen ilman mutinoita. Mä uskon ravun ja oinaan liittoon jos tosiaan rakastaa toisiaan. Onnea myös teille.

• rapu ja oinas

Ihan niin kuin meillä! Vastakohdat vetää toisiaan puoleensa;)

• Oinas-Mies

RapuN. On naisellinen nainen, viehättävä, herkkä, tunteellinen, huumorintajua löytyy,
      On mahtavaa makkarissa.. ja missä vain.

• Oinas--M

Olen ystävystynyt rapu naisen kanssa.
      Tai olen tuntenut hänet pitempään jo.
      Herkkä,Aistillinen,Tunteellinen,Viehättävä nainen. Myös luotettava,ymmärtäväinen.
      Hyvä kuuntelija ja osaa keskustella asioista.
      Hieno ihminen 👌👍💓.

On enemmänkin tunteita Naista kohtaan.. ei pelkästään ystävä ;)

Olen itse Oinas-M

• Anonyymi

Olen Oinas mies ja rakastunut Rapu naiseen.
      Meillä synkkaa hyvin kaikinpuolin..
      mm. seksi on mahtavaa.
      Olemme kohta vuoden tunteneet toisemme.
      Ainoastaan välimatkaa on meidän suhteessa aika paljon, mutta ei ole toistakseksi haitannut.
      Osaamme puhua toisillemme ja pitää yhteyttä päivittäin❤

• Anonyymi

Rapu♋️ & Oinas♈️
      ❤️😍

• Anonyymi

mut eikös yleensä oinas ja rapu ole haastava yhdistelmä parisuhteessa vai muistanko lukeneeni väärin? Vesimerkki ja tulimerkki ei välttämättä sovi yhteen???

• Anonyymi

Vesi hillitsee tulta :) Sehän on vain hyvä asia:) T:Oinas mies

• Anonyymi

Eikä se elämä aina ole niin mustavalkoista. Löytyy kompromisseja luonteiden kohdatessa ;) Terveisin Oinas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      138
      4350
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      338
      2184
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2074
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1881
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      107
      1800
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1770
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      483
      1621
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1449
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      482
      1343
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1316
    Aihe