kun tänään odottelin konetta, huomasin että lähtöaulassa oli melkein kaikki liikemiehiä attacea-salkkuineen. Osa puhui isolla äänellä kännykkään englannin kielellä, ja osa naputteli läppäriä.
No... siinä meikäläinen tunsi itsensä melko pieneksi ja mitättömäksi.
Mutta eipä hätää.. Otin oman 10 vuotta vanhan kännykän esiin ja olin muka soittavinani itsekin.
Sanon nyt suomeksi sen, minkä keskustelun englanniksi puhelimessa kävin, jotta kaikki ymmärtäisivät :=))))))
"No hei Carmen. Tulin juuri eilen Los Angelesista.
Kävin katsomassa miten siellä pyörittävät bisnestäni. Hienosti ovat hommat hoitaneet. Ajattelinkin nyt lähteä vähäksi aikaa lomailemaan, kun olen ollut jotenkin niin stressaantunut viime aikoina. Sinähän tiedät.. että kiireitä on riittänyt. Niin... Olen ajatellut jos kävis parin viikon lomalla Havaijilla. No heippa ja nähdään sitten viimeistään ensi syksynä Melbournessa, kun ne minun uudet toimistotilat siellä avataan"
Kaikki olis mennyt hyvin, mutta eiköhän mun työkaveri seisonut selän takana ja kysyi leveällä Oulun murteella että mitä nää täällä oikein höpötät :=(((((
Lentoasemalla
12
630
Vastaukset
- TheDragonLord
melkein elokuvana näin tuon tapahtuman:O) Säästä tuo juttu ja tee siihen jatkoa, siitä sais hyvän käsikirjoituksen elokuvaan:O))
- yksitypy
kun menin paljastamaan. Joku elokuvantekijä nyt tietenkin sieppaa tään mun idean :=(((
Kuitenkin ne huuhaalta käyvät ideoita hakemassa :=)))
Mutta onhan mulla jatkoa tähän juttuun, mut en kerro enempää :=)) - TheDragonLord
yksitypy kirjoitti:
kun menin paljastamaan. Joku elokuvantekijä nyt tietenkin sieppaa tään mun idean :=(((
Kuitenkin ne huuhaalta käyvät ideoita hakemassa :=)))
Mutta onhan mulla jatkoa tähän juttuun, mut en kerro enempää :=))loistaa ja paljon seikkaillu mieltä:O))
Joo hyvä älä ikinä anna kaikkea, saa käsikirjoittajat pärjätä omillaan! - Nimetön
TheDragonLord kirjoitti:
loistaa ja paljon seikkaillu mieltä:O))
Joo hyvä älä ikinä anna kaikkea, saa käsikirjoittajat pärjätä omillaan!pitää viljellä väliin että näistä suurista busines-asioista selviäis :=)))
Tulikin päivän aivotyö taas tehtyä tuossa avuksessa. Alkoi heti väsyttämään niin peevelisti.
Moikkelis ainakin tälle iltaa :=)) - yksitypy
Nimetön kirjoitti:
pitää viljellä väliin että näistä suurista busines-asioista selviäis :=)))
Tulikin päivän aivotyö taas tehtyä tuossa avuksessa. Alkoi heti väsyttämään niin peevelisti.
Moikkelis ainakin tälle iltaa :=))suomi24 temppuilee. Ei ota vastaan kun tuon nimettömän :=((
- yksitypy
yksitypy kirjoitti:
suomi24 temppuilee. Ei ota vastaan kun tuon nimettömän :=((
kun jaksoi yrittää :=)))))
- TheDragonLord
yksitypy kirjoitti:
kun jaksoi yrittää :=)))))
puhdistuu roskapalstakin puhdistetaan, on niin paljon tehtävää. Joo ei millään tahdo jaksaa, mutta pitää yrittää;O)
Business miehellä on niin monta virkaa hoidettavana. Toivottavasti ei kovin montaa tuttua taas kylää:O)
- Alien-8
muuten hyvin,paitsi että työkaverisi oli väärässä paikassa väärään aikaan:))))
Olisit kuitenkin voinut tilanteen pelastamiseksi vielä kysäistä hältä, että:"Who are you..."?- yksitypy
oli niin ällikällä lyöty, ettei saanut sanaa suustaan :=)))
Siinä jutustellessa alkoi oikeesti tuntumaan että olen busines-nainen.
Että työkaveri viitsikin tulla pilaamaan kaiken :=(( - Alien-8
yksitypy kirjoitti:
oli niin ällikällä lyöty, ettei saanut sanaa suustaan :=)))
Siinä jutustellessa alkoi oikeesti tuntumaan että olen busines-nainen.
Että työkaveri viitsikin tulla pilaamaan kaiken :=((työkaveriisi.Sinä kun hallitset sen business-englanninkin:)Niin,puhelimella on tarkoitus munkin mielestäni vain soittaa..mullakin on varakännynä Nokia 6210 ja hyvin toimii:)Tän värikuva-Motorolan innostuin ostamaan,kun teki mieli lähetellä "eräälle"söpöjä nallen ja ruusun kuvia...;))
Nimittäin tuo on parasta Typyä aikoihin, jos peräti ensi kerran *putosin totaalisesti*
Muuten mukavia ne työkaverit, mutta nyt tuli piiiitkä miinus jollekin heistä.......*hekottelen vieläkin*
Olisi koko juttu kestänyt vain pienen hetken, mutta komppaniallinen salkkumiehiä, ja ainakin kaikki suomalaiset kuulivat/ymmärsivät - ajattelepa tätä: ollapa nyt kärpäsenä katossa jonkun porukan mukana, jotka kuulivat höpötyksesi, sorry: liikepuhelusi - tai sitten ei.........!!!
Nauruista kiittäen, MM.- yksitypy
aina yrittää pysyä ajan hengessä mukana, vaikka ei ymmärtäisikään mitään :=)))
Vähän tuo vanha kännykkäkin saattoi viedä uskottavuutta.
Pitäis melkein vaihtaa se uudenpaan versioon.
Siinä on vaan sellainen ongelma, ettei niitä hienoja vehkeitä sitten osaa käyttää, mutta haitanneeko tuo.
Pääasia että osaa näppäillä numeron ja vastata :=)))
Vaikka olen toissaalta sitä mieltä että vanha kännykkäni on kestävänpi, kuin pussilliset uusia. Muutaman kerran asfaltille pudonnut ja kokoamisen jälkeen toiminut taas hyvin.
Joten tulin siihen tulokseen taas, enpäs vaihdakaan :=))))
Ja työkaveri sai kuulla kunniansa :=)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1998000Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1003794"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1482587Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472496Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.42318- 1422104
- 681564
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a651429