Haluan KULTAISEN moottoripyörän, löytyykö Savonlinnassa tai lähiseudulla seppää joka voisi valaa minulle semmoisen. Olen itse jo valmistanut valumuotin ja varannut tarkoitukseen 200 kiloa kultaa.
Sepälle voin tarjota palkkioksi cd-levyllisen kaskelotin laulua ja avaimet myskihärän sielunelämään.
Lisäksi vielä tarvitsisin nahkuria valmistamaan minulle ketunnahoista ajopuvun, suositelkaa vain parasTA.
Haluan moottoripyörän.
4
623
Vastaukset
- saavutus
minä taas suosittelen ajopuvuksi lampaan nahkasta tehtyä ajohaalaria ja ajohanskoiksi vettä läpäisemätöntä hauen nahkaa, kun kerran pitäjästä alan harrastajakin löytyy.
palkaksi kelpaa lasooli ja hevosmuurahaisilta näyttävät paikalliset laihat ruutanat - Seppoe
On taipunut monen moottoripyörän osa,ja moskani takonut monen kuuluisan pyörämiehen ajopelin.Taneli lepo hurisutteli minun takomalla pyörällä,monet Savonlinnan TT ajot,Acostinikin tilasi minulta pyörän.Siihen meni noin 750kg kultaa.noin kuutio/kg kallishan se oli Agolle mutta maksoi nurisematta.Viimeisellä takomallani pyörällä ajelee GB sarja Gapirossi,ja hyvällä menestyksell. En mie viittiny Kallion Mikalle käyvä tekemään,ei tunnu tallilla olevan fyffee.Että kokemusta on.
- Anonyymi
Tantta oli paras naapuri ja ystäväni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tantta oli paras naapuri ja ystäväni
Mitähän nappeja aloittaja vetää? Mulle samoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1882201
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391527Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321194Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56952Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol263934- 55876
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20862Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis235762Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58753Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745