nastarenkaiden käytöstä vuodess 20 euroa käyttömaksua jo se raha kohdistettaisiin asfaltointiin kokonaisuudessaan? Maassamme on varmaankin 2 miljoonaa henkilöautoa jotka käyttävä nastoja niin siitä kertyisi mukava summa.
Olisitko valmis
9
710
Vastaukset
- usko pois
jos tollanen juttu alkas niin ei pienintäkään uskoa että raha menis tienhoitoon. siirtysin justiinsa kitkoihin.
- eetu
Jo nyt autolijoilta viedään veroina ja maksuina moninkertaisesti se määrä, mikä käytetään tiestön kunnossapitoon. Jos tiet todella pidettäisiin kunnossa, niin olisin valmis maksamaan siitä 20 euroa vuodessa. Mutta niin ei käytännössä tapahtuisi. Maksaisin 20 euroa, jotka menisivät jonkin sosiaalitapauksen hyysäämiseen kuitenkin.
- Elmeri
Täysin samaa mieltä! Niin kauan kuin autoilijoilta saatavia rahoja jakelevat IDIOOTIT ovat palleillaan, en maksa penniäkään ylimääräistä kuin on pakko.
Kuvitelkaas kuinka hieno tieverkosto Suomessakin olisi jos kaikki tien päältä veroina ja muina kuluina saatavat älyttömän suuret rahamäärät pistettäisiin suoraan tien kunnossapitoon ja liikennejärjestelyiden parantamiseen! Vaan kun ei! Prkeleen sosialistivaltio.. - Ja niitä
Sosiaalitapauksia löytyy heti 200 kpl avustajat siitä mannerheihintien vierestä.
- peksi
Kyllä ehdottomasti olisin valmis maksamaan moisen "naurettavan" summan, jos varat lyhentätämättömästi siirtyisi auton alle! Tämä kyseinen summa ei siis saisi enää jakautua normaaleihin organisaatiokuluihin, vaan täysin ylimääräisenä "asvalttirahana".
vaikka "kitkapelle" olenkin.
- sinivilkku
todella menisi lyhentämättömänä asfaltointiin, niin kyllä, olisin valmis tuon summan maksamaan.
Toki sitten varmaan voitaisiin purkaa myös älyttömiä rajoituksia pois. - Mutta muuten en
Jos kaikki ne, jotka taitamattomuuttaan ajelevat nastattomilla talvirenkailla kolareita talvikelissä, myös luovuttavat kaskosta saamansa korvausrahat asfalttiteiden kunnossapitoon.
Tällöin minäkin voin luovuttaa myös osan alentuvasta vakuutusmaksusta saamastani hyödystä valtion tienpitoon. - Ikävä tyyppi
En ole valmis siirtymään nastarenkaisiin ja vielä maksamaan siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504