Suositelkaa mielestänne parhaimpia asuinalueita Espoossa ja kertokaa myös ne surkeimmat alueet. Olemme perheeni kanssa muuttamassa kesäkuussa, joten info olisi enemmän kuin tervetullutta...
Espoon parhaat asuinalueet
9
7750
Vastaukset
- Espoossa asuva
Tuohan riippuu ihan siitä, mistä pitää. Länsiväylän eteläpuoli merenrantoineen on ihan ykkösaluetta Westendistä Matinkylään tai vaikkapa Kivenlahteen, riippuu kuinka kauas on valmis lähtemään. Rantaviiva Matinkylään asti (Westend, Haukilahti, Iirislahti, Nuottaniemi- ja lahti, Koukkuniemi) on aika tyyristä aluetta ja suuri osa kämpistä on rivi- ja paritaloaluetta.
Kaikki riippuu siitä mistä pitää ja mikä on budjetti...- Bodomin Nisse
Bodomilla puhas vesi!
- Bodomin Nisse
-Rauhallista seutua
-Palvelut lähellä, ja lisää tulee
-Todella hyvät liikenneyhteydet (turun moottoritie, kehäkolmonen, juna, bussit kulkee) eikä ole ruuhkia
-Hyvät ulkoilumaastot ja uimarannat lähellä, oittaa bodom, nuuksio,
-Uusi uimahalli vieressä
-Kirkko vieressä
-Uusi ala-aste sekä ylä-aste rakenteilla
-Lukiokin on uusi - laurinlahti
on ehottomasti paras alue. rivareita, paritaloja ja okt. ei kerrostaloja. luonnon keskellä, meren rannalla. rauhallinen alue. erinomainen lapsille, turvallinen alue.
jos taas kaipaa kaupunkivilinää ja kauppoja heti naapuritalossa Leppävaara rulettaa.
ehdottomasti EI listalla kärjessä Espoon Keskus. muita olis kyl kivenlahti, soukka, lippajärvi ja nuuksion alueet. - TeeJii
Että kuukauden päästä muutetaan Espooseen, mutta ei hajuakaan minne sinne. Pitäisi varmaan se kämppäkin hommata? Kuinka paljon rahaa on käytettävissä? Asuntojen hinnat Espoossa ovat keskimäärin 2500 euroa neliöltä, suuria vaihteluita eri alueiden välillä. Neliöhinnoista voi päätellä paljon alueen laadusta. Paljonko pitäisi neliöitä saada? Onko autoa? Onko kaksi autoa? Mihin työmatka vie? Ovatko molemmat töissä ja missä suunnalla?
- Lippajärveläinen
Tai Laaksolahteen. Järven rannalla keskellä kaupunkia. Koulut ja palvelut löytyy kuitenkin.
- ei-lippajärveläinen
Sieltähän on vajaat parikymmentä kilometriä keskustaan...
- Espoosta pitävä
Tapiolasta olen kuullut positiivista palautetta, siellä on hyvä lukio ja yläkoulukin, palvelut lähellä ja hyvät liikenneyhteydet. En itse ole siellä asunut, mutta tutuiltani olen hyvää palautetta kuullut :D
- nielee-1
Espoon Suvila on heikonta aluetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759