Pari postulaattia:
Informaation rajallisuus (luomus ei ole luojaa älykkäämpi)
Evoluutio on järkevämpää kuin luoda kaikki valmiina näin ollen eläinlajit sopeutuu toisiinsa.
noni.
Elikkä luoja ei keksinyt evoluutiota,
mutta ihminen keksi evoluutio teorian.
eli tästä tulee sitten että ihminen on luojaa älykkäämpi.
Lopputulos:
Luoja ei pystynyt luomaan ihmistä.
;) ;) ;)
Luoja on paradoxi
4
331
Vastaukset
- lähestymistapa
Luoja paradoxi:
Pelastuminen vaatii uskoa.
Kun ihminen saa tiedon Jumalasta,
hänen ei tarvitse enää uskoa, sillä hän tietää.
Koska hän tietää, hän ei usko,
ja hän ei voi Pelastua...
Samoin on Jumalan kanssa:
Koska uskon Jumalaan, tiedän hänen olevan.
Koska tiedän hänen olevan, ei minun tarvitse uskoa.
Näin ollen en tiedä, koska en usko...
Lopputulos: Jumalaa ei ole, koska en usko Häneen.mutta tämä ratkeaa yhdellä helpolla oivalluksella jumala on ihmisen mielissä eikä missään muualla ;)
Elikkä asia ei olekaan paradoxi vaan jumala on vain ja ainoastaan olemassa ihmisen mielessä :)
- paradoksi
"Minä valehtelen aina" on paradoksi. Jos henkilö kerran valehtelee aina, niin silloin hän valehtelee väitteessäkin? Jos henkilö puhuisi väitteessään totta, niin väitteen todenmukaisuus kumoutuu henkilön väittäessä valehtelevansa aina. Jatkan valehtelua.
se jo rittää että valehtelee että jumala on olemassa , niin on jo saatu hämminkiä aikaiseksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3921986Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121799Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77989Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402918Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33755- 56729
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63703