Mikä on vikana kun ducaton startti pyörittää konetta? Kova kolina vaan kuuluu pellin alta, harmittaa vaan ostaa aina uusia johtoja ja koneen korvakkeita. Onko tämä yleinen vika ducatossa?
Vastaukset 5
Vika on nyt ainoastaan sinun autossa.
- höh
Sinun polkuautosi ei ole ducato.
Ei se ole polku auto.
Minä korjaan ton kokoluokan ja raskaampia vehkeitä työkseni.
Dukatossa menee 5 vaihde.
VW laakeriluiska vikoja.
Mersussa kansipahvi vikoja 1 sylinterin ja öljykanavan välissä ja kiertokammet tulee lohkonkyljestä välillä kurkiin ulos.
Ja näistä pienin huoli on Dukaton 5 vaihde, siihen vaikuttaa ainoastaan kuljettaja.
VW ja mersun viat ei ole vikoja vaan ominaisuuksia.- höh
RK-asentaja kirjoitti:
Ei se ole polku auto.
Minä korjaan ton kokoluokan ja raskaampia vehkeitä työkseni.
Dukatossa menee 5 vaihde.
VW laakeriluiska vikoja.
Mersussa kansipahvi vikoja 1 sylinterin ja öljykanavan välissä ja kiertokammet tulee lohkonkyljestä välillä kurkiin ulos.
Ja näistä pienin huoli on Dukaton 5 vaihde, siihen vaikuttaa ainoastaan kuljettaja.
VW ja mersun viat ei ole vikoja vaan ominaisuuksia.Minulla on suuri epäilys, että aloitus on PROVO !!!
Kaikki merkit viittaavat VAHVASTI siihen suuntaan. höh kirjoitti:
Minulla on suuri epäilys, että aloitus on PROVO !!!
Kaikki merkit viittaavat VAHVASTI siihen suuntaan.Mutta minun asia on kokemus ja tieto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3361110Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3971083- 102905
- 82817
- 78782
- 82746
- 50675
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670- 37666
- 45661