...tai ajatuksia sinussa herättää...
Finlanderssin... kappele... Oikeesti...
Itselläni se herättää niin... Kuten sanatkin osittain kertovat...
Vaikkakin tänään sen kuullessani, olin hetken aikaa... ikäänkuin allapäin... Mutta, kun syvennyin siihen tarkemmin...
Ovat ajatukseni jo ihan toiset... ;)))
Mitä tunteita...
75
2738
Vastaukset
- Mysteriet
"Tahdon oikeesti olla sinun, enkä vain leikisti rakastaa...."
Pikkuisen tuli sellainen olo että tässäpä mukavaa musiikkia kesälavoille... hieman tilaustyön makuinen ehkä...
Sanat ovat toki nätit ja tunnen kyllä yhden jolle voisin laulun osoittaa... ;D- t-j...
se Oikeesti menee... ;)))
Voi se tuoda sitäkin tunnetta...ehkä... riippuen millä mielellä sitä kuuntelee...
Mutta, lava hitti se on takuu varmasti...
Ainakin luulisin niin... Oikeesti... ;D
Niin ne on minustakin, kun syventyy niihin...
Mitä... ihmettä... ;DDD Joko sä heti haluat sen mulle osoittaa... ;DDD - Mysteriet
t-j... kirjoitti:
se Oikeesti menee... ;)))
Voi se tuoda sitäkin tunnetta...ehkä... riippuen millä mielellä sitä kuuntelee...
Mutta, lava hitti se on takuu varmasti...
Ainakin luulisin niin... Oikeesti... ;D
Niin ne on minustakin, kun syventyy niihin...
Mitä... ihmettä... ;DDD Joko sä heti haluat sen mulle osoittaa... ;DDDPitkänlinjan muusikoitahan nuo Finlandersin pojat ovat... eikös niillä ollut juuri joku juhlavuosi (25 vuotta iskelmätaivaan tähtinä tai jotain ;D)niin siis kyllähän he nyt osaavat jo hommansa - hyvissä ajoin keväällä pistetään markkinoille renkutus joka soi sitten kesän lavoilla ja talven karaokebaareissa...
Ei ku apua, mä olen nyt pessimistinen;D
Nätti se kappale kuitenkin on, siitä ei pääse mihinkään...
Voisin mä sitä sun korvaasi kähistä... *hih* - t-j...
Mysteriet kirjoitti:
Pitkänlinjan muusikoitahan nuo Finlandersin pojat ovat... eikös niillä ollut juuri joku juhlavuosi (25 vuotta iskelmätaivaan tähtinä tai jotain ;D)niin siis kyllähän he nyt osaavat jo hommansa - hyvissä ajoin keväällä pistetään markkinoille renkutus joka soi sitten kesän lavoilla ja talven karaokebaareissa...
Voisin mä sitä sun korvaasi kähistä... *hih*ja niin ne tosiaan sitä juhliakkin...;)))
Jos oikein muistelen... ;D
Joo, niin se taitaa todellakin edetä... mutta kukapa sitä ei leipänsä eteen kaikkeansa tekis...
Vai karaokessa... No, ole huoleti, minä en viitsis ainakaan noin hyvää kappaletta raiskata... ;DDD Vaikka suihkussa joskus "joikhanki"... ;DDD
No... mites se nyt silleesti... ;DDD
Niin onkii... ;)))
Vaikka ei kalaan vielä menossa ollakkaan... ;DDD
*Hih* Sun kanssas... että oikein bassolla päästäisit... ;D - t-j...
Mysteriet kirjoitti:
Pitkänlinjan muusikoitahan nuo Finlandersin pojat ovat... eikös niillä ollut juuri joku juhlavuosi (25 vuotta iskelmätaivaan tähtinä tai jotain ;D)niin siis kyllähän he nyt osaavat jo hommansa - hyvissä ajoin keväällä pistetään markkinoille renkutus joka soi sitten kesän lavoilla ja talven karaokebaareissa...
Voisin mä sitä sun korvaasi kähistä... *hih*"tais" sana tais jäädä näppikselle... ;DDD
- t-j...
Mysteriet...;)))
Että viitsit tuoda ajatuksesi esiin...- Mysteriet
..Ole hyvä vaan... kesti hiukan, mutta parempi myöhään ;D
- t-j...
Mysteriet kirjoitti:
..Ole hyvä vaan... kesti hiukan, mutta parempi myöhään ;D
kuuluvat... kylläkin Sinulle... ;D
Koska parempi myöhään... ;)))
Kun ei millonkaan... ;(((
Kuten sanontakin sanoo...
- ,nimimerkitön
ei pitäis lukijana puuttua.
mutta taitaa tää yhteisösi olla pettureita täys.- t-j...
mutta tuohon on kyllä paha sanoa yhtikäs mitään...
- ja upea kappale
Ihan tosi, ainakin minua ne sanat säväyttävät joka kerta.
Toinen hyvä uusi biisi on Anssi Kelan "Älä mene pois"- t-j...
se on minustakin...
Kunhan sitä syventyy kuuntelemaan...
Muutenhan kyseinenkin soi taustalla, kuten mikä tahansa kappale...
On joo... ;)
Mikäli sanoja nyt oikein muistelen...
- Lilli
Voi vitsi, mä en kestä sitä kappaletta...se on aivan järkyttävä!!! Maailmankaikkeuden imelin, makein ja äklöin biisi...yök! Jos sais toivoa yhden biisin, mitä ei tarvis ikinä kuulla, se olis varmaan tämä. Väkisin vääntämällä tehtyä siirappia! Olen muutenkin lopen kyllästynyt Finlandersiin bändinä, vaikka soittavatkin monipuolista tanssimusiikkia. Ja tiedoksi, muuten pidän iskelmämusiikista ja käyn paljon tanssimassa....että tämmöttis!
- t-j...
ajatuksesi mukainen kommentti...josta huomaa hyvin, ettei natsaa ainakaan sinun kohdallasi...
Mutta, kuten on sanottua... ;)
Makuja on niin monia, kun ihmisiäkin... ;)))
Vaikka ei tää mikään levyraati ollutkaan... ;D
- Unelmoin vain mahdottomia
..mut ( vinks´vinks´) en menis osoittamaan ja kähisemään kenenkään korvaan sanoja: olet nainen suurenmoisin, mulle lahjoitit sä aidon rakkauden ( syystä että - olen itsekin nainen ) Unelmoin vain mahdottomia, mut silti uskon niihin. Kuten tässäkin laulussa, unelmat voi toteutua. Oikeesti.
- t-j...
rehellisesti sanottuna.
Et varmaankaan naisena niin tekisikään... ainakaan toiselle naiselle... ;D Mutta, sanoja hieman muokaten, onnistuis varmaan tuo kähiseminen unelmoidessa miehellekkin... Oikeesti... ;D - Unelmoin vain mahdottomia
t-j... kirjoitti:
rehellisesti sanottuna.
Et varmaankaan naisena niin tekisikään... ainakaan toiselle naiselle... ;D Mutta, sanoja hieman muokaten, onnistuis varmaan tuo kähiseminen unelmoidessa miehellekkin... Oikeesti... ;DNiinpä teenkin, räätälöin joskus laulujen sanoja omien tunnetilojen mukaan itselleni sopivaksi.
Musiikki on muutenkin hyvä lääke moneen harmiin.
Ja myös keino kertoa tunteistaan toiselle.
Niin, rallattelen kyllä paljon yksinkin. Toisinaan taas "hiljaisuus kauneinta musiikkia on... " - t-j...
Unelmoin vain mahdottomia kirjoitti:
Niinpä teenkin, räätälöin joskus laulujen sanoja omien tunnetilojen mukaan itselleni sopivaksi.
Musiikki on muutenkin hyvä lääke moneen harmiin.
Ja myös keino kertoa tunteistaan toiselle.
Niin, rallattelen kyllä paljon yksinkin. Toisinaan taas "hiljaisuus kauneinta musiikkia on... "onhan silläkin oma taikansa, kuten moni on varmaan sen elämänsä varrella huomannut, tavalla taikka toisella...
Niin mä vähän arvelinkin, että jostakin räätälöinnistä vois olla kyse... Vaan eipä sen puoleen... Niin räätälöin minäkin, jollen sanoja muista... ;)
Niin on, se on tullut huomattua... Samoin kun pieni fillari lenkki tai autolla pieni maaseutu kierroskin rauhottaa harmia kummasti...
Totta tuokin...
jos on tunnelatausta ajatuksissa... ;)))
Nii, yksinäni lauleskelen minäkin... autossa tai suihkussa yleensä... kun en muualla oikein tohdi... ;D
Tietty apuna olisin hyvä... jos pitäis jokin kara-oke kuppila tyhjentää pilkun aikoihin... ;DD
Ja hiljaisuudesta nautinkin sitten mökillä... ;))) - Sani
t-j... kirjoitti:
onhan silläkin oma taikansa, kuten moni on varmaan sen elämänsä varrella huomannut, tavalla taikka toisella...
Niin mä vähän arvelinkin, että jostakin räätälöinnistä vois olla kyse... Vaan eipä sen puoleen... Niin räätälöin minäkin, jollen sanoja muista... ;)
Niin on, se on tullut huomattua... Samoin kun pieni fillari lenkki tai autolla pieni maaseutu kierroskin rauhottaa harmia kummasti...
Totta tuokin...
jos on tunnelatausta ajatuksissa... ;)))
Nii, yksinäni lauleskelen minäkin... autossa tai suihkussa yleensä... kun en muualla oikein tohdi... ;D
Tietty apuna olisin hyvä... jos pitäis jokin kara-oke kuppila tyhjentää pilkun aikoihin... ;DD
Ja hiljaisuudesta nautinkin sitten mökillä... ;)))..tähän väliin nopeasti, ettei siel karaokekuppilassa välttämättä
pilkun lähettyvillä enää kukaan kuule mitään ;)
Olen joskus uskaltautunut silloin minäkin, siis nimim. 'kokemusta löytyy' ;)
Tuota mainitsemaasi kappaletta en ole kuullu vielä, siinä on vissiin naisen (Sinikka Svärd?)
tekemä sanoitus.. - t-j...
Sani kirjoitti:
..tähän väliin nopeasti, ettei siel karaokekuppilassa välttämättä
pilkun lähettyvillä enää kukaan kuule mitään ;)
Olen joskus uskaltautunut silloin minäkin, siis nimim. 'kokemusta löytyy' ;)
Tuota mainitsemaasi kappaletta en ole kuullu vielä, siinä on vissiin naisen (Sinikka Svärd?)
tekemä sanoitus..vaan, "Kamusein"... ;))
Ei tässä mihinkään kiirus ole... ;)))
Eihän sitä koskaan tiedä, mutten viittis kyllä sitäkään riskiä ottaa,
etteivät mukamas kuulis... ;DD
Olisvat kuitenki korvat höröllään... ;DD
Ai jaa... ;DD
Mä en oo joikhannu kara-okessa viel koskaan... ;)))
Ja voi olla etten joihkhakkaan... ;D
En ole minäkään... eikä taida kesän kuluessa niihin masinoihin tullakkaan...
Se... se on kuule minunkinkin mielestä, jos oikein muistelen... - Sani
t-j... kirjoitti:
vaan, "Kamusein"... ;))
Ei tässä mihinkään kiirus ole... ;)))
Eihän sitä koskaan tiedä, mutten viittis kyllä sitäkään riskiä ottaa,
etteivät mukamas kuulis... ;DD
Olisvat kuitenki korvat höröllään... ;DD
Ai jaa... ;DD
Mä en oo joikhannu kara-okessa viel koskaan... ;)))
Ja voi olla etten joihkhakkaan... ;D
En ole minäkään... eikä taida kesän kuluessa niihin masinoihin tullakkaan...
Se... se on kuule minunkinkin mielestä, jos oikein muistelen.....en tietääkseni oo kuullu tuota mainitsemaasi
kipaletta vielä missään, edes radiossa.
Muuten, tosi hauskaa ajanvietettä, on sellanen koti-karaoke. Että jos jossain mahdollisuus kokeile ihmeessä; siitä saa vähän 'tuntumaa'.
Ja todistajia on yleensä vähemmän ;))
Ei ole mulla itsellä sellaisia laitteita, mutta
oon kokeillut. Kun aloittaa, ei meinaa malttaa lopettaa. Voi kuulija parkoja ;)) - t-j...
Sani kirjoitti:
..en tietääkseni oo kuullu tuota mainitsemaasi
kipaletta vielä missään, edes radiossa.
Muuten, tosi hauskaa ajanvietettä, on sellanen koti-karaoke. Että jos jossain mahdollisuus kokeile ihmeessä; siitä saa vähän 'tuntumaa'.
Ja todistajia on yleensä vähemmän ;))
Ei ole mulla itsellä sellaisia laitteita, mutta
oon kokeillut. Kun aloittaa, ei meinaa malttaa lopettaa. Voi kuulija parkoja ;))hei... toi ei voi olla totta,
ettet olis vielä sitä kuullut... ;D
Kerran, se soi aika useasti radiossakin tänä päivänä... ;)))
Mut, jos et tosiaankaa ole sitä kuullut... ni ei muuta, kun korvat tötterölle... ;DDD
Sellanen tilaisuus mullaki varmaan pitäski olla, ku olen niin himskatin ujo,
just tollasissa puuhissa ja
joissain muissakin... ;)))
Totta varmaan tuokin, jos oikein kunnon kipinän siihen saa... ;))) Sanos muuta... ku ajattelen tuttujen... vielä kuulevia korvia... ;))) t-j... kirjoitti:
hei... toi ei voi olla totta,
ettet olis vielä sitä kuullut... ;D
Kerran, se soi aika useasti radiossakin tänä päivänä... ;)))
Mut, jos et tosiaankaa ole sitä kuullut... ni ei muuta, kun korvat tötterölle... ;DDD
Sellanen tilaisuus mullaki varmaan pitäski olla, ku olen niin himskatin ujo,
just tollasissa puuhissa ja
joissain muissakin... ;)))
Totta varmaan tuokin, jos oikein kunnon kipinän siihen saa... ;))) Sanos muuta... ku ajattelen tuttujen... vielä kuulevia korvia... ;)))Ei heidän kuulo nyt varmasti sun laulamisesta heikkenis ;)
Ja siel baarissa, mä en ole muuten ikinä vieny sitä lappua itse.
Ois voinu jäädä menemättä 'estradille' ;)
Kyllä se on ollut joku 'ihana' ystävä, joka on mut
ilmottanut.
Kun on tienny että toisaalta haluis kovasti, ja toisaalta ujostuttaa.
Täytyy myöntää, että sillä alkollakin on vähän ollut osuutta asiaan.
Korvat tötterölle, ok ;))- t-j...
Sanin kirjoitti:
Ei heidän kuulo nyt varmasti sun laulamisesta heikkenis ;)
Ja siel baarissa, mä en ole muuten ikinä vieny sitä lappua itse.
Ois voinu jäädä menemättä 'estradille' ;)
Kyllä se on ollut joku 'ihana' ystävä, joka on mut
ilmottanut.
Kun on tienny että toisaalta haluis kovasti, ja toisaalta ujostuttaa.
Täytyy myöntää, että sillä alkollakin on vähän ollut osuutta asiaan.
Korvat tötterölle, ok ;))heikkenis varmaan... ;DDD
Mutta, vahatulppien kanssa olis sitten jo toinen juttu... ;DDD
Juu...
sellasia ne ystävät saattaa joskus olla... ;DDD
Kun olen itsekkin joutunut kommelluksiin niiden ansiosta... ;DDD
Muten kara-oken merkeissä...
Niin oli sillonki pikkasen... kun meikäläinen niihin kommelluksiin joutui... ;)));DDD
Juu... tötterölle tötterölle... ;DDD
Jollet vieläkään ole sitä kuullut...
- tolho
sanoja en oo kuullu kunnolla viellä mutta..mää pirän enämpi Anssi Kelan laulusta Älä mene pois..siinnä vasta kaunis biisi onkii ♥♥♥
- t-j...
sä sen tuut kuulemaan...
Siit ei oo epäilystäkään... varsinkin jos lavalla meet käymään... ;)
Kyllä... hyvä se on sekin...
Vaikka en nyt ihan sanoja mieleeni tulekkaan... - tolho
t-j... kirjoitti:
sä sen tuut kuulemaan...
Siit ei oo epäilystäkään... varsinkin jos lavalla meet käymään... ;)
Kyllä... hyvä se on sekin...
Vaikka en nyt ihan sanoja mieleeni tulekkaan...eilen illalla kuulin ne sanat...ja hienot sanatha niissä..ja jos on oikein rakastunut niin..sitä laulua varmaan onnessaan laulaakin ;o))
- t-j...
tolho kirjoitti:
eilen illalla kuulin ne sanat...ja hienot sanatha niissä..ja jos on oikein rakastunut niin..sitä laulua varmaan onnessaan laulaakin ;o))
eipä tarvinnut pitkään sun sitä odotella,
että sen kuulisit... ;)
Hienot on joo... ja kun osais vielä sen ittekin kunnolla vetästä... ni mikä ettei... ;)))
Koska,
kävishän siinä oma ajatuksenikin toteen... ;))) - tolho
t-j... kirjoitti:
eipä tarvinnut pitkään sun sitä odotella,
että sen kuulisit... ;)
Hienot on joo... ja kun osais vielä sen ittekin kunnolla vetästä... ni mikä ettei... ;)))
Koska,
kävishän siinä oma ajatuksenikin toteen... ;)))laulaa osais jos vaan sanat jostain sais :o))
hmmm..ootkos sää rakastunnu? ;o)) iskelmäratiosta kuulee paljon hyvää musiikkia..vähä vanhempaaki..ja tuo Finlanders kuuluu olevan siellä listan ykkösenä :o)) ♪♪ - t-j...
tolho kirjoitti:
laulaa osais jos vaan sanat jostain sais :o))
hmmm..ootkos sää rakastunnu? ;o)) iskelmäratiosta kuulee paljon hyvää musiikkia..vähä vanhempaaki..ja tuo Finlanders kuuluu olevan siellä listan ykkösenä :o)) ♪♪varmaan osaisitkin... jota en epäile yhtään ;)))
Ja kyl varmaan minäkin, jos pikkasen salaa treenais... ;)))
Hmmm... ;D
Olin juu...
ja kappaleen mukaisesti... eli Oikeesti... ;)))
Sitä mä yleensä kuuntelenki... mut laitan mä sekaan välillä oikein rytkytystäki... ;DDD
Kappas vaan... vai ykkösenä... no ei ihmekkään saihan se just kultalevynki... ;))) - tolho
t-j... kirjoitti:
varmaan osaisitkin... jota en epäile yhtään ;)))
Ja kyl varmaan minäkin, jos pikkasen salaa treenais... ;)))
Hmmm... ;D
Olin juu...
ja kappaleen mukaisesti... eli Oikeesti... ;)))
Sitä mä yleensä kuuntelenki... mut laitan mä sekaan välillä oikein rytkytystäki... ;DDD
Kappas vaan... vai ykkösenä... no ei ihmekkään saihan se just kultalevynki... ;)))no voih..sääli että sanoit sen menneessä muodossa :o/ mut ei muuta ko häntä pystyyn ja nokka kohti horisonttia :o))
heh..rytkytystäki.. :o)) samoin minäki kuuntelen sellaasta "rytkytystä" ;o))) en seinän takaa vaan iha ratiosta kunnon menomusaa :o)) lähetääs kuule laulamahan ♪♪ - t-j...
tolho kirjoitti:
no voih..sääli että sanoit sen menneessä muodossa :o/ mut ei muuta ko häntä pystyyn ja nokka kohti horisonttia :o))
heh..rytkytystäki.. :o)) samoin minäki kuuntelen sellaasta "rytkytystä" ;o))) en seinän takaa vaan iha ratiosta kunnon menomusaa :o)) lähetääs kuule laulamahan ♪♪olin ja napakasti olinki...
Se... se on tarkotuskin... vaan annampa itselleni aikaa ensin... ;)))
Sama vika Rahikaisellakin... ;DD Ratiosta vaan... ;DD
Mihis meinasit et lähettäis... ;))) - tolho
t-j... kirjoitti:
olin ja napakasti olinki...
Se... se on tarkotuskin... vaan annampa itselleni aikaa ensin... ;)))
Sama vika Rahikaisellakin... ;DD Ratiosta vaan... ;DD
Mihis meinasit et lähettäis... ;)))mihinkähä tuota kehtais mennä...hmmm...riippuu pitkälti siitäki että missä asustellaa :o))
katos jos sää asut iha pohjosessa ja mää etelässä ni...kai see on pakko mennä keskelle suomea..kai.. :o)) - t-j...
tolho kirjoitti:
mihinkähä tuota kehtais mennä...hmmm...riippuu pitkälti siitäki että missä asustellaa :o))
katos jos sää asut iha pohjosessa ja mää etelässä ni...kai see on pakko mennä keskelle suomea..kai.. :o))siinäpä visainen kysymys,
mutta sä taidat kyl asustaa...hmmm... jostakin Tampereelta länsirannikolle päin...? luullakseni...;DD
Joten joku keskeinen paikka olis
varmaan sopivin... ;))) Jo itä-länsi suuntimillakin...
Vaikka mä en mistään kotoisin olekkaan... ;DDDDDD - tolho
t-j... kirjoitti:
siinäpä visainen kysymys,
mutta sä taidat kyl asustaa...hmmm... jostakin Tampereelta länsirannikolle päin...? luullakseni...;DD
Joten joku keskeinen paikka olis
varmaan sopivin... ;))) Jo itä-länsi suuntimillakin...
Vaikka mä en mistään kotoisin olekkaan... ;DDDDDDoot varmaanki helsingin herroja :o)) arvaukses meni suht oikiaan..lähellä tampesteria tosiaan :o)) aikas ko mietitään ni joku ratkaisu löyretään :o) ♪♪
- t-j...
tolho kirjoitti:
oot varmaanki helsingin herroja :o)) arvaukses meni suht oikiaan..lähellä tampesteria tosiaan :o)) aikas ko mietitään ni joku ratkaisu löyretään :o) ♪♪
sieltä päin kotoisin ainakin olen, vaikka en mikään herra olekkaan... ;DDD Enkä siellä päin nykyisin enää asukkaan...
Niin mä vähän arvelinki tosiaan ja liki sitten lipsahtikin... ;DDD
Luulis ainaki... ;DDD Ku laitetaan mietintä myssy syvälle päähän... ni eiköhän se siitä... ;))) - tolho
t-j... kirjoitti:
sieltä päin kotoisin ainakin olen, vaikka en mikään herra olekkaan... ;DDD Enkä siellä päin nykyisin enää asukkaan...
Niin mä vähän arvelinki tosiaan ja liki sitten lipsahtikin... ;DDD
Luulis ainaki... ;DDD Ku laitetaan mietintä myssy syvälle päähän... ni eiköhän se siitä... ;)))sää ko tierät jo missäpäin mää oon että mikäs ois siinnä meirän puolessa välissä :o))
heh..no jopas..ihan ko tässä Oikeesti treffejä suunniteltas :o))) ♪♪♪ - t-j...
tolho kirjoitti:
sää ko tierät jo missäpäin mää oon että mikäs ois siinnä meirän puolessa välissä :o))
heh..no jopas..ihan ko tässä Oikeesti treffejä suunniteltas :o))) ♪♪♪hmmm... puoli välissä...? tai ainaki aika liki puoli väliä vois olla vaikka, joku Lahden seutu... ;D
Hö... etkös sä niitä sitten... Oikeesti... suunnitellutkaan... ;DDD - tolho
t-j... kirjoitti:
hmmm... puoli välissä...? tai ainaki aika liki puoli väliä vois olla vaikka, joku Lahden seutu... ;D
Hö... etkös sä niitä sitten... Oikeesti... suunnitellutkaan... ;DDDLahden seutuville olen tulossakin..Oikeesti..piakkoin :o)))
Hih..ja sää muka sitte olit tosissaan vai? :o))) - t-j...
tolho kirjoitti:
Lahden seutuville olen tulossakin..Oikeesti..piakkoin :o)))
Hih..ja sää muka sitte olit tosissaan vai? :o)))kappas vaan.. ootko.. Oikeesti..
ihan tosissas... ;DDD
Hih..hih ... ihan yhtä paljon..
ku sinäkin... ;DDD - tolho
t-j... kirjoitti:
kappas vaan.. ootko.. Oikeesti..
ihan tosissas... ;DDD
Hih..hih ... ihan yhtä paljon..
ku sinäkin... ;DDDiha tosissaan :o)) olen tulossa sinnepäin siis..niin joo..mää muuten otan kaiken sitte iha tosissaan ko oon tosikko..muista see :o))))
- t-j...
tolho kirjoitti:
iha tosissaan :o)) olen tulossa sinnepäin siis..niin joo..mää muuten otan kaiken sitte iha tosissaan ko oon tosikko..muista see :o))))
siinä sitten mitään, jos tosissas oot... ;DD
Mutta millon sitte.. Oikeesti..
olet tulossa tänne päin...? ;)))
Niinhän tuolla galleriassa luki... ;)))
Mut älä välitä... ;D
Hieman tosikko taidan kyllä olla itsekkin, ainakin joskus... ;DDD
Ja tosissani, olen yleensä aina itsekkin... ;D
- tolho
kuulema liian syvälle :o))) oli pakko tulla tähän sitte.. Meillä taitaa olla luonto sama..kaks tosikkoo nii että kyllä nauru varmaan maittaa.. :o)))
Kesäkuussahan mää ajattelin sinne tulla..viipyä ehkä viikonlopun..tai sitten en :o))- t-j...
... ;DDD Jopas jotakin... ;DDD
Juu... tääl oppii "Oravaksikin" kun joutuu loikkimaan oksalta oksalle... ;DDD
Niin taitaakin.. vaan mikäs siinä, jos nauru maittaa... ;DDD
Vaik ei sen puoleen, olen kuulemma aika hymyileväinen muutenkin... ;)))
Ai sillon... ;)))
Onks siel jokin tapahtuma sillon... vai...?
Onkos kyseessä... no joo...enpä taida udella enempää... ;DDD - tolho
t-j... kirjoitti:
... ;DDD Jopas jotakin... ;DDD
Juu... tääl oppii "Oravaksikin" kun joutuu loikkimaan oksalta oksalle... ;DDD
Niin taitaakin.. vaan mikäs siinä, jos nauru maittaa... ;DDD
Vaik ei sen puoleen, olen kuulemma aika hymyileväinen muutenkin... ;)))
Ai sillon... ;)))
Onks siel jokin tapahtuma sillon... vai...?
Onkos kyseessä... no joo...enpä taida udella enempää... ;DDD*kikattaa* ainakaan miehet jos sitä tarkootit ;o))) ihan muuten vaan sinnepäin tulen ko en aikoihin ole käynyt...menenhän toki muuallekkin päin.. :o))
Oot hymyileväinen...no soon tosi hyvä juttu se..mää jätän sen taidon muille...mun naamaani ei taida hymy sopia..luulisin :o))
"apeasti oravainen kiikkuu kuusenoksallansaaa..." ♪♪ vai olikos se noin..hmmmm... - t-j...
tolho kirjoitti:
*kikattaa* ainakaan miehet jos sitä tarkootit ;o))) ihan muuten vaan sinnepäin tulen ko en aikoihin ole käynyt...menenhän toki muuallekkin päin.. :o))
Oot hymyileväinen...no soon tosi hyvä juttu se..mää jätän sen taidon muille...mun naamaani ei taida hymy sopia..luulisin :o))
"apeasti oravainen kiikkuu kuusenoksallansaaa..." ♪♪ vai olikos se noin..hmmmm...sekin mielessä, mutta päädyin sitten kyllä sukulais- suhteisiin... ;DDD
Mikäs siinä, onhan se mukava käydä paikoissa, joissa ei ole aikoihin käynnyt... ;)))
Koska, niin olen tehnyt joskus itsekkin ja lähinnä just Tamppereella... ;))) ;DDD
Höpö höpö... mä en usko tuota kyllä todeksi... ;DDD
Että tosikko oisit... ;DDD..... hmmm... :DDD
En siis vieläkään... ;DDD
En muista, mutta kait se oli... ;))) - tolho
t-j... kirjoitti:
sekin mielessä, mutta päädyin sitten kyllä sukulais- suhteisiin... ;DDD
Mikäs siinä, onhan se mukava käydä paikoissa, joissa ei ole aikoihin käynnyt... ;)))
Koska, niin olen tehnyt joskus itsekkin ja lähinnä just Tamppereella... ;))) ;DDD
Höpö höpö... mä en usko tuota kyllä todeksi... ;DDD
Että tosikko oisit... ;DDD..... hmmm... :DDD
En siis vieläkään... ;DDD
En muista, mutta kait se oli... ;)))ko et mittään usko..ihme vempula oot*jupisee*
Sellaasta mää oon ittessäni huomannu että huumorija ei oo tippaakaan ja naama väärällänsä aina..eli tooooosi hauskaa seuraa oon *huoks* :o)))
Sen tähren mää makustanki vaan Suomen rajojen sisäpuolella..ulkomaille viitti mennä..annan huonon kuvan muutens suomalaisista :o)) - t-j...
tolho kirjoitti:
ko et mittään usko..ihme vempula oot*jupisee*
Sellaasta mää oon ittessäni huomannu että huumorija ei oo tippaakaan ja naama väärällänsä aina..eli tooooosi hauskaa seuraa oon *huoks* :o)))
Sen tähren mää makustanki vaan Suomen rajojen sisäpuolella..ulkomaille viitti mennä..annan huonon kuvan muutens suomalaisista :o))vempula... ;DD
Kyl mä uskon, joten jupinasi on aiheetonta... ;)))
Vaan tuo murteesi menee jo ehkä liki tamppereesta pohjanmaan puolelle... ;DDD
Huumorista se just väärälleensä meneekin,,, ;D
Mut kyl se menee joskus surustakin... ;(
Ja mitä täältä olen lukenut, on kirjoituksissasi just tuota huumoria... ;D
Ja siksi kasvosi väärällänsä aina onkin... ;DDD
Tuskinpa tuo pitää paikkansa, mutta itseppä sen parhaiten tietää... jos noin asian itsestään kokee... - tolho
t-j... kirjoitti:
vempula... ;DD
Kyl mä uskon, joten jupinasi on aiheetonta... ;)))
Vaan tuo murteesi menee jo ehkä liki tamppereesta pohjanmaan puolelle... ;DDD
Huumorista se just väärälleensä meneekin,,, ;D
Mut kyl se menee joskus surustakin... ;(
Ja mitä täältä olen lukenut, on kirjoituksissasi just tuota huumoria... ;D
Ja siksi kasvosi väärällänsä aina onkin... ;DDD
Tuskinpa tuo pitää paikkansa, mutta itseppä sen parhaiten tietää... jos noin asian itsestään kokee...oot lukassu mun juttujani..syytä sitte ittees :o)) en mää arvannu niissä huumorija olevan vaan sepä ei ookkaan mun vika vaan lukijan :o)) no ihan kiva jos tykkäät jopa minunki kanssa turista..moon tottunu iha yksikseen jupiseen nii on ihan kivaa saada joku kaveri juttuseuraks..sellanen joka ei aina väitä vastaan ja kiukuttele niinkos mää teen :o)))
- t-j...
tolho kirjoitti:
oot lukassu mun juttujani..syytä sitte ittees :o)) en mää arvannu niissä huumorija olevan vaan sepä ei ookkaan mun vika vaan lukijan :o)) no ihan kiva jos tykkäät jopa minunki kanssa turista..moon tottunu iha yksikseen jupiseen nii on ihan kivaa saada joku kaveri juttuseuraks..sellanen joka ei aina väitä vastaan ja kiukuttele niinkos mää teen :o)))
kyl mä oon lukassu niitä muutamaan otteeseen ;DD
Ja kyl sä huumorin kukkaa niissä kasvatat ;DD
Vaikka miten sitä yrität kierrellä ja laittaa sen lukijan viaksi ;)) ;DD
Höpsistä vai yksinäs ;DD
Tuota et usko kyllä itsekkään ;DDD
Mutta, kivahan sun kanssa on turista kun ollaan ikäänku vielä pusikon puolellakin ;DDD
Osaan mä kiukutellakkin, joten ole huoleti etten mä sitäkin osaisi ;DD - tolho
t-j... kirjoitti:
kyl mä oon lukassu niitä muutamaan otteeseen ;DD
Ja kyl sä huumorin kukkaa niissä kasvatat ;DD
Vaikka miten sitä yrität kierrellä ja laittaa sen lukijan viaksi ;)) ;DD
Höpsistä vai yksinäs ;DD
Tuota et usko kyllä itsekkään ;DDD
Mutta, kivahan sun kanssa on turista kun ollaan ikäänku vielä pusikon puolellakin ;DDD
Osaan mä kiukutellakkin, joten ole huoleti etten mä sitäkin osaisi ;DDminkä pusikon? apuuuva..ny ihmiste ilmoille ja het!! mitähä muutkii ajattellee ko pusikossa kykitään.. :o)))
Voi kuules..mää oon niin huono kasvattaan mittään..varsinkaa pankkitiliä saatika sitte kukkasia..ja minen kiertele vaan menen ryminällä läpitte ni että varo vaa :o)))) - t-j...
tolho kirjoitti:
minkä pusikon? apuuuva..ny ihmiste ilmoille ja het!! mitähä muutkii ajattellee ko pusikossa kykitään.. :o)))
Voi kuules..mää oon niin huono kasvattaan mittään..varsinkaa pankkitiliä saatika sitte kukkasia..ja minen kiertele vaan menen ryminällä läpitte ni että varo vaa :o))))vaan, kerran kirjuutellaan tääl jo
kolmannel sivulla ;DDD
Antaapi niiten ajatella mita sattuu, ku ajattelee ne niin muutenki ;DD
Mul on kuules vähä sama juttu tuon tilin kans, vaik kukat viel elääki... ;DD
Mul on kuulemma vähän samoja oireita, mut ei siinä mittää ku sen tietää ;DDD
Mut osaan varoakkin, jos tarve vaatii ;))) ;DDD - tolho
t-j... kirjoitti:
vaan, kerran kirjuutellaan tääl jo
kolmannel sivulla ;DDD
Antaapi niiten ajatella mita sattuu, ku ajattelee ne niin muutenki ;DD
Mul on kuules vähä sama juttu tuon tilin kans, vaik kukat viel elääki... ;DD
Mul on kuulemma vähän samoja oireita, mut ei siinä mittää ku sen tietää ;DDD
Mut osaan varoakkin, jos tarve vaatii ;))) ;DDDmää en ymmärrä..missäs se kolmas sivu sitte on? anteeks vaa mun tyhmyyteni..heh..
Nii..en mää välitäkkään toisten aatoksista tuon taivaallista..miettikööt mitä lystäävät, siinnä oot oikiassa :o))
En mää ny sitä tarkoottannu että mua silleen varoo tarttis että mää paha oon..en oo..oon vaan sen näköönen :o)))
Onkos muute sullaki pitkä vapaa ny eressä? - t-j...
tolho kirjoitti:
mää en ymmärrä..missäs se kolmas sivu sitte on? anteeks vaa mun tyhmyyteni..heh..
Nii..en mää välitäkkään toisten aatoksista tuon taivaallista..miettikööt mitä lystäävät, siinnä oot oikiassa :o))
En mää ny sitä tarkoottannu että mua silleen varoo tarttis että mää paha oon..en oo..oon vaan sen näköönen :o)))
Onkos muute sullaki pitkä vapaa ny eressä?ihan etusivukaan ole, missä lörpötellään ;DDD
Joten pusikon puolta tää mun mielestäni jo on ;DDD
Sama juttu, en minäkään nykyisin enää välitä, vaikka joskus kantaa otanki... ;DDD
Höpö höpö... ;DD
Vaan näkisitpäs meikäläisen ;DDD
Kuinka nii, mistäs sulle tuo mieleen tuli? ;DD - tolho
t-j... kirjoitti:
ihan etusivukaan ole, missä lörpötellään ;DDD
Joten pusikon puolta tää mun mielestäni jo on ;DDD
Sama juttu, en minäkään nykyisin enää välitä, vaikka joskus kantaa otanki... ;DDD
Höpö höpö... ;DD
Vaan näkisitpäs meikäläisen ;DDD
Kuinka nii, mistäs sulle tuo mieleen tuli? ;DDtää ny on ko jo neljäs sivu menosa :o)))
Kantaahan aina voi ottaa..mutta tuolla etusivulla on sellaasta vääntäjää että ei tierä itkiäkkö vai nauraa..yks hekottelija siellä tuntuu ärsyttävän ihmisiä..lieneekö tabut ottamati :o))
Enhä mää sillä ettäkö mun jutuissani mittää järkiä ois mut onha mulla ees jotai sanottavaaki välillä..ja kettään en oo suututtannu..ei oo kukkaan kertonnu ainakaan :o)))
*tihruilee* no eipä teikäläistä näy missää.. ;o))
Nii sen tähen kysyin ko oot sen oloonen että sulla vois jopa neljän päivän vapaa ollakki :o)) - t-j...
tolho kirjoitti:
tää ny on ko jo neljäs sivu menosa :o)))
Kantaahan aina voi ottaa..mutta tuolla etusivulla on sellaasta vääntäjää että ei tierä itkiäkkö vai nauraa..yks hekottelija siellä tuntuu ärsyttävän ihmisiä..lieneekö tabut ottamati :o))
Enhä mää sillä ettäkö mun jutuissani mittää järkiä ois mut onha mulla ees jotai sanottavaaki välillä..ja kettään en oo suututtannu..ei oo kukkaan kertonnu ainakaan :o)))
*tihruilee* no eipä teikäläistä näy missää.. ;o))
Nii sen tähen kysyin ko oot sen oloonen että sulla vois jopa neljän päivän vapaa ollakki :o))kerran jo neljännelle pompattiin... ;DDD
Saman olen huomannut itsekkin sieltä
ja varsinkin siitä hihittäjästä
joka on ottanut varmaanki väärän
värisen napin poskeensa tänään... ;DDD
Tai sitte unohtanut olla
ottamatta sen tosiaan... ;DDD
Onhan niissä, mitäs sä nyt tollasia jupiset... ;DDD
Ei varmaankaa...
mut auttaskohan kakkulat mittää... ;DDD
Ei mulla niin pitkiä vapaita ole, nytki vaa vajaat kaks päivää ja yöks meenki tänää jo töihin... ;)))
Entäs itelläs...
minkäslainen työtahti sulla on ja mitä alaa työstät...? ;))) - vikkelä mies
tolho kirjoitti:
mää en ymmärrä..missäs se kolmas sivu sitte on? anteeks vaa mun tyhmyyteni..heh..
Onkos muute sullaki pitkä vapaa ny eressä?se ehtii kirjotella monella sivulla yhtäaikaa.
- tolho
t-j... kirjoitti:
kerran jo neljännelle pompattiin... ;DDD
Saman olen huomannut itsekkin sieltä
ja varsinkin siitä hihittäjästä
joka on ottanut varmaanki väärän
värisen napin poskeensa tänään... ;DDD
Tai sitte unohtanut olla
ottamatta sen tosiaan... ;DDD
Onhan niissä, mitäs sä nyt tollasia jupiset... ;DDD
Ei varmaankaa...
mut auttaskohan kakkulat mittää... ;DDD
Ei mulla niin pitkiä vapaita ole, nytki vaa vajaat kaks päivää ja yöks meenki tänää jo töihin... ;)))
Entäs itelläs...
minkäslainen työtahti sulla on ja mitä alaa työstät...? ;)))"kakkula ratsis ja hilipatahoe.." ♪♪ laulo kähee keuhko tai kauko käyhkö :o))) auttaako nee sit mittää..näjenkö sun sitte paremmi..ja missä??
Tuasta hihityksestä..saan minäkii välillä sellaasia hepulikohtauksia ettei tosikaa..minkäs sille voi jos nakrattaa ni sitte nakrattaa :o))) vaan enpä mää sitä hihitystä tänne jaksaas kirjoottaa..niinko eräät ;o)))
Työ..*makustellee*..oon sen sanan joskus kuullu ;o))) no paperitöitähä mulla enimmälti on vaan joskuspa jourun ajon päällekki..nyt pitäis vappaatta pitää mutta saa nährä.. :o)) - tolho
vikkelä mies kirjoitti:
se ehtii kirjotella monella sivulla yhtäaikaa.
ystävällisestä tierotuksesta..kiva tietää kaikennäköstä..eiköstä ookki? ;o))) vaan ehtiväinenhä se oon minäkii ♪♪
- t-j...
tolho kirjoitti:
"kakkula ratsis ja hilipatahoe.." ♪♪ laulo kähee keuhko tai kauko käyhkö :o))) auttaako nee sit mittää..näjenkö sun sitte paremmi..ja missä??
Tuasta hihityksestä..saan minäkii välillä sellaasia hepulikohtauksia ettei tosikaa..minkäs sille voi jos nakrattaa ni sitte nakrattaa :o))) vaan enpä mää sitä hihitystä tänne jaksaas kirjoottaa..niinko eräät ;o)))
Työ..*makustellee*..oon sen sanan joskus kuullu ;o))) no paperitöitähä mulla enimmälti on vaan joskuspa jourun ajon päällekki..nyt pitäis vappaatta pitää mutta saa nährä.. :o))silleesti se taitaapi mennä... ;)))
Ja laulajakin taitaa olla just tuo keuhko... ;DD
Ehkä ne auttaaki... vaa mielikuvaksi taitaa jäädä kuiteskii... ;)))
Sanos muuta... vaan rasittavalle tollanen kuitenki tuntuu, ku koko ajan vaa hihittää eikä saa muita ajatuksiaan esille... ;(
Joten,
napit on tainnu seota totaalisesti hihityksestä päätellen... ;DDD
Oon minäki kuullu sen joskus... ;)))
Olikohan se Kuopion torilla, vai missähän se oli... ;DDD
Ai, matkustelet... ja ala on sitte mikä...?
Jos tien päällekkin joudut... ;))
Sama juttu itelläkin vapaasta, mutta huomenna lyhyt vapaa taasen alkaakin... ;))) - tolho
t-j... kirjoitti:
silleesti se taitaapi mennä... ;)))
Ja laulajakin taitaa olla just tuo keuhko... ;DD
Ehkä ne auttaaki... vaa mielikuvaksi taitaa jäädä kuiteskii... ;)))
Sanos muuta... vaan rasittavalle tollanen kuitenki tuntuu, ku koko ajan vaa hihittää eikä saa muita ajatuksiaan esille... ;(
Joten,
napit on tainnu seota totaalisesti hihityksestä päätellen... ;DDD
Oon minäki kuullu sen joskus... ;)))
Olikohan se Kuopion torilla, vai missähän se oli... ;DDD
Ai, matkustelet... ja ala on sitte mikä...?
Jos tien päällekkin joudut... ;))
Sama juttu itelläkin vapaasta, mutta huomenna lyhyt vapaa taasen alkaakin... ;)))en mää tässä ala alaani kertoon..uteliaita liikaa ;o))
Arvaas kuule..käväsinpä pikimmiten chatissakin tänään..eipä siellä paljua päivää ehki sanottu ja sitte kone lemppaskin mun jo ulos..ties varmaan että sanon pian jottai hävytöntä :o))))
Eipä näytä chattika olevan enää entisenlaine...enneaikaa see oliki mukava paikka ja ihmiset kivoja...kattos..ny mää sanoinki niinko oisin viimmeks ollu chatissa joskus talvisodan aikahan..ei ihan mutta melkeen niin paljo aikaa siittä onki :o))
Äähh..taas mää oon nii rupattelutuulella että.. - t-j...
tolho kirjoitti:
en mää tässä ala alaani kertoon..uteliaita liikaa ;o))
Arvaas kuule..käväsinpä pikimmiten chatissakin tänään..eipä siellä paljua päivää ehki sanottu ja sitte kone lemppaskin mun jo ulos..ties varmaan että sanon pian jottai hävytöntä :o))))
Eipä näytä chattika olevan enää entisenlaine...enneaikaa see oliki mukava paikka ja ihmiset kivoja...kattos..ny mää sanoinki niinko oisin viimmeks ollu chatissa joskus talvisodan aikahan..ei ihan mutta melkeen niin paljo aikaa siittä onki :o))
Äähh..taas mää oon nii rupattelutuulella että..alakkos sä ujostelee, vai onks tääl joku muuki sun alaasi kyselly... ;DD
En arvaa... vaa on parempi että kerrot suoraa... ;)))
Ai siellä ;D no siellä mä en ole käynny ku pari kertaa ja siitäki on jo parisen vuotta, eikä ole mitään hinkua sinne enää sen jälkee ollu... ;DDD
Ei kuulemma ei... vaikka en nyky muotosesta chätistä mitään tiedäkkään... ;)))
Älä ny... taidat olla vapaiden pyörteissä... ;))) - t-j...
vikkelä mies kirjoitti:
se ehtii kirjotella monella sivulla yhtäaikaa.
luulet, vaikka eihän vikkelyydestä mitään haittaakaan ole... ;)))
- luule
t-j... kirjoitti:
luulet, vaikka eihän vikkelyydestä mitään haittaakaan ole... ;)))
...
- t-j...
luule kirjoitti:
...
lyhyt sanainen... ;)
Vaikka et... "luule"...
Mutta ei se mitään,
tiedän kenestä nyt on kyse... ;D - luulet
t-j... kirjoitti:
lyhyt sanainen... ;)
Vaikka et... "luule"...
Mutta ei se mitään,
tiedän kenestä nyt on kyse... ;D....
- t-j...
luulet kirjoitti:
....
luullaan sitte.
- tolho
:o))) taas vajottii kuulema liia alas..on see sit kumma ko ei keskustella saa...vaikkakin aikas harvakseltaa nää puheenvuorot onki :o)))
Mää kuules en ujostele..noo ehkä joitaki asioit muttei se kuulu tähän ny.. ;o))
Ookke sit..toimistoalalla minä oon..naputtelen konetta päivät pitkät..kivan joustavat työajat, varsinki näin kesän tultua :o))
Ny sit katkoo ajatus ko piti vaihtaa porrasta..plääh..- t-j...
ihmettä... ;))
Alatko sä jo ähisemää... ku harvakseltaan lörpötellään... ;DDD
No, ei mitää vaikka ujostelisitkin... koska ujostelen mä itekki... ;))) Vaik ei tänne nyt kuulukkaan tosiaan... ;DD
No juu... ;)) tuohan valasi aivan hitosti... ;DDD
Vaik, jotaki tollasta alaa just alunperin ajattelinki... ;)))
Kiva juttu näin kesällä tuo joustavuus, vaan meillähän ei edes sellasia tunneta.. ;(
Saman oon huomannu itekki joskus,
mut kyl se siitä... ku vauhtiin pääsee... ;))) - tolho
t-j... kirjoitti:
ihmettä... ;))
Alatko sä jo ähisemää... ku harvakseltaan lörpötellään... ;DDD
No, ei mitää vaikka ujostelisitkin... koska ujostelen mä itekki... ;))) Vaik ei tänne nyt kuulukkaan tosiaan... ;DD
No juu... ;)) tuohan valasi aivan hitosti... ;DDD
Vaik, jotaki tollasta alaa just alunperin ajattelinki... ;)))
Kiva juttu näin kesällä tuo joustavuus, vaan meillähän ei edes sellasia tunneta.. ;(
Saman oon huomannu itekki joskus,
mut kyl se siitä... ku vauhtiin pääsee... ;)))ähkin ja puhkun oikeen :o))) no en sentään..oon levänny tämän viikonlopun oikein kunnolla ja nyt on virtaa ja voimaa taas niinko pienes kyläs :o))
Heh..mää en usko että sää mittään ujostelisit ;o)) vaikka mistä sitä kenestäkkää mitää tietää ennenkö tuntee :o)
Koskas sulla kesäloma sitte onpi? - t-j...
tolho kirjoitti:
ähkin ja puhkun oikeen :o))) no en sentään..oon levänny tämän viikonlopun oikein kunnolla ja nyt on virtaa ja voimaa taas niinko pienes kyläs :o))
Heh..mää en usko että sää mittään ujostelisit ;o)) vaikka mistä sitä kenestäkkää mitää tietää ennenkö tuntee :o)
Koskas sulla kesäloma sitte onpi?sulla jo sellaseks... ;DDD
Joo... lepo onkin tärkeetä, vaikka se joskus meinaakin unohtua kaiken tekemisen keskellä... ;(
Pienellä levolla just sitä virtaa saakin, mutta auta armias, jos lepäilet liikaa, ni kone ei meinaa käynnistyä sitte millään uudestaan... ;)
Kyllä mä ujostelen, mutta osaan peitellä sitä aika hyvin jo nykyään... ;)))
Niinpä mistäs sitä muuten... ;)))
Het juhannuksen jälkee viikon verran... ;)))
Entäs sitte itelläs...? - tolho
t-j... kirjoitti:
sulla jo sellaseks... ;DDD
Joo... lepo onkin tärkeetä, vaikka se joskus meinaakin unohtua kaiken tekemisen keskellä... ;(
Pienellä levolla just sitä virtaa saakin, mutta auta armias, jos lepäilet liikaa, ni kone ei meinaa käynnistyä sitte millään uudestaan... ;)
Kyllä mä ujostelen, mutta osaan peitellä sitä aika hyvin jo nykyään... ;)))
Niinpä mistäs sitä muuten... ;)))
Het juhannuksen jälkee viikon verran... ;)))
Entäs sitte itelläs...?oon huomannu saman kanssa..jos nukkuu liian paljo ni on jäsenet niin velttona ja muuteskin merkillinen olo ja mittää ei saa aikaseks :o/
See on hienoo ko kesä tulee..siittä saa virtaa itteensä..kauniista luonnosta ja auringosta :o)) kyllä kelpaa sitte taas talven yli taapertaa ja muistella kesää :o))
Mulla kanssa on juhannuksen jälkehen lomaa..jos ei tuu sitte yllättäviä muutoksia..toivotaan ettei tuu :o)) - t-j...
tolho kirjoitti:
oon huomannu saman kanssa..jos nukkuu liian paljo ni on jäsenet niin velttona ja muuteskin merkillinen olo ja mittää ei saa aikaseks :o/
See on hienoo ko kesä tulee..siittä saa virtaa itteensä..kauniista luonnosta ja auringosta :o)) kyllä kelpaa sitte taas talven yli taapertaa ja muistella kesää :o))
Mulla kanssa on juhannuksen jälkehen lomaa..jos ei tuu sitte yllättäviä muutoksia..toivotaan ettei tuu :o))itse saman asian tänään tapahtuneen...
kun oli ensinnäki niin vaikea herätä, ja nousta sitten vielä ylös hetekasta muutaman vapaan jälkeen... ;(
Niin on, vaan ku lämpiäis vähän nuo ilmat vaikka aurinkoista nyt on ollutkin... ;)))
Mutta talvella sitten taapertelenkin tosi lämpimässä... kun taasen reissun päälle hilpasen ;)))
Kappas vaan... ;))) Toivotaan niin... ;))) - tolho
t-j... kirjoitti:
itse saman asian tänään tapahtuneen...
kun oli ensinnäki niin vaikea herätä, ja nousta sitten vielä ylös hetekasta muutaman vapaan jälkeen... ;(
Niin on, vaan ku lämpiäis vähän nuo ilmat vaikka aurinkoista nyt on ollutkin... ;)))
Mutta talvella sitten taapertelenkin tosi lämpimässä... kun taasen reissun päälle hilpasen ;)))
Kappas vaan... ;))) Toivotaan niin... ;)))sulla on oikein heteka viellä :o))) aikas vitinää taitaa pittää ko siinnä touhuaa..unissaan ;o))
Kyllä ne lämpimät ilmat tulee ihan kohtsiltää..loppuviikosta jo lämpee ja ensviikolla onki jo kahenkymmenen hujakoilla koko viikon :o)))
Mää haluisin kanssa talvella lähtiä jonnekki lämpimään...mutta taitaa jäärä haaveeks..vaan voinhan mää lämmitellä vaikka takkatulen loimussa sitten :o)) - t-j...
tolho kirjoitti:
sulla on oikein heteka viellä :o))) aikas vitinää taitaa pittää ko siinnä touhuaa..unissaan ;o))
Kyllä ne lämpimät ilmat tulee ihan kohtsiltää..loppuviikosta jo lämpee ja ensviikolla onki jo kahenkymmenen hujakoilla koko viikon :o)))
Mää haluisin kanssa talvella lähtiä jonnekki lämpimään...mutta taitaa jäärä haaveeks..vaan voinhan mää lämmitellä vaikka takkatulen loimussa sitten :o))ei nyt ihan sentään...
vaikka sitä siksi kutsunki... ;DD
Unissaan unissaan... kuinkas muuten... ;DDD
Toivottavasti tulis... ni vois pyöräillä sitten jo vaikka shortsit jalassa... ;)))
Mä lähden yksinään taasen, vaikka viime talvena en yksinään ollutkaan... ;)))
Mutta mukavahan siinä takatulen loimusssakin on istua kökötellä... ;)))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1316053
- 574356
- 582771
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282648Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341392Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241361- 271187
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431131